Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Symonenko Modernization of the tax$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Symonenko V. 
Modernization of the tax audit in Ukraine [Електронний ресурс] / V. Symonenko, B. Kostiuk // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2017. - № 4. - С. 108–115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2017_4_11
Мета роботи - обгрунтувати напрямки удосконалення правового регулювання проведення податкового аудиту органами ДФС з урахуванням міжнародного досвіду. Під час дослідження застосовано методи порівняльного аналізу та синтезу для встановлення шляхів вдосконалення проведення податкового аудиту органами ДФС України. Багатий досвід податкового адміністрування мають такі країни як США, Франція, Португалія, Литва та ін., в яких використовуються найрізноманітніші варіанти та форми організації податкового адміністрування, у тому числі при проведенні контролюючих процесуальних заходів. У США будь-який податковий аудит не може початися, поки платник податків не буде повідомлений про це. В рішенні про проведення аудиту посадова особа повідомляє платнику податків про документи, необхідні для цього. При цьому податковий інспектор (аудитор) самостійно приймає рішення про вид проведення аудиту щодо конкретного платника податків. Встановлено, що французька податкова система максимально наближена до української. Здійснення аудиторських перевірок у Франції покладено на створені в кожному департаменті податкові центри, які направляють повідомлення платникам, вивчають подані в добровільному порядку декларації. Декларації зобов'язані подавати всі фізичні особи незалежно від розміру їх доходів. Актуальним на сучасному етапі розвитку є проведення електронного аудиту податковими органами. Серед перших європейських країн, що впровадили проведення е-аудиту, була податкова адміністрація Португалії. Наразі триває впровадження е-аудиту в Литовській Республіці, яка з 2017 р. переходить на обов'язкове надання платником податків електронної звітності. Висновки: аналіз зарубіжного досвіду правового регулювання проведення податкового аудиту податковими органами дозволяє зробити висновок, що підходи до реалізації побудови ефективної системи податкового аудиту різноманітні і будуються виключно з урахуванням менталітету населення й особливостей розвитку національної економіки та фінансового устрою країни. Для вдосконалення діяльності органів ДФС України у сфері проведення податкового аудиту на підставі наявного світового досвіду перш за все необхідно максимально наблизити діяльність податкових органів до потреб платників податків на основі положень людиноцентристського підходу. Вона має бути послідовна і повністю відповідати положенням законодавства про податки та збори. Впровадження е-аудиту контролюючими органами в епоху інформаційних технологій є цілком закономірним процесом. Подібна інформаційна взаємодія податкових органів і платників податків до і після надання податкової звітності повинна відповідати взаємним інтересам. Це буде сприяти скороченню податкових диспутів і їх швидкому вирішенню. Платники податків повинні бути в курсі майбутніх нових систем і підтримувати автоматизацію своїх обліків на максимально можливому рівні.Мета роботи - обгрунтувати напрямки удосконалення правового регулювання проведення податкового аудиту органами ДФС з урахуванням міжнародного досвіду. Під час дослідження застосовано методи порівняльного аналізу та синтезу для встановлення шляхів вдосконалення проведення податкового аудиту органами ДФС України. Багатий досвід податкового адміністрування мають такі країни як США, Франція, Португалія, Литва та ін., в яких використовуються найрізноманітніші варіанти та форми організації податкового адміністрування, у тому числі при проведенні контролюючих процесуальних заходів. У США будь-який податковий аудит не може початися, поки платник податків не буде повідомлений про це. В рішенні про проведення аудиту посадова особа повідомляє платнику податків про документи, необхідні для цього. При цьому податковий інспектор (аудитор) самостійно приймає рішення про вид проведення аудиту щодо конкретного платника податків. Встановлено, що французька податкова система максимально наближена до української. Здійснення аудиторських перевірок у Франції покладено на створені в кожному департаменті податкові центри, які направляють повідомлення платникам, вивчають подані в добровільному порядку декларації. Декларації зобов'язані подавати всі фізичні особи незалежно від розміру їх доходів. Актуальним на сучасному етапі розвитку є проведення електронного аудиту податковими органами. Серед перших європейських країн, що впровадили проведення е-аудиту, була податкова адміністрація Португалії. Наразі триває впровадження е-аудиту в Литовській Республіці, яка з 2017 р. переходить на обов'язкове надання платником податків електронної звітності. Висновки: аналіз зарубіжного досвіду правового регулювання проведення податкового аудиту податковими органами дозволяє зробити висновок, що підходи до реалізації побудови ефективної системи податкового аудиту різноманітні і будуються виключно з урахуванням менталітету населення й особливостей розвитку національної економіки та фінансового устрою країни. Для вдосконалення діяльності органів ДФС України у сфері проведення податкового аудиту на підставі наявного світового досвіду перш за все необхідно максимально наблизити діяльність податкових органів до потреб платників податків на основі положень людиноцентристського підходу. Вона має бути послідовна і повністю відповідати положенням законодавства про податки та збори. Впровадження е-аудиту контролюючими органами в епоху інформаційних технологій є цілком закономірним процесом. Подібна інформаційна взаємодія податкових органів і платників податків до і після надання податкової звітності повинна відповідати взаємним інтересам. Це буде сприяти скороченню податкових диспутів і їх швидкому вирішенню. Платники податків повинні бути в курсі майбутніх нових систем і підтримувати автоматизацію своїх обліків на максимально можливому рівні.
Попередній перегляд:   Завантажити - 753.13 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського