Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Yashchuk Potentials railwise propagation study$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Yashchuk K. I. 
Potentials railwise propagation study [Електронний ресурс] / K. I. Yashchuk // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2017. - № 4. - С. 7-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2017_4_3
Передбачено проведення дослідження розповсюдження потенціалів та струмів уздовж рейок із метою оцінки різниці потенціалів і струму асиметрії у рейках, які можуть здійснювати вплив на роботу систем залізничної автоматики та телемеханіки. Для досягнення поставленої мети застосовані методи аналізу та синтезу електротехнічних розрахунків схем рейкових кіл, математичного моделювання, методи однорідних та неоднорідних ланцюгових схем. Проведені теоретичні дослідження свідчать про те, що на гірських ділянках залізниць з електричною тягою постійного струму протікають струми дуже високих рівнів, за яких навіть при номінальному коефіцієнті асиметрії струм асиметрії буде недопустимо великим. У результаті переобладнання перегону системою автоблокування з тональними рейковими колами скоротилася кількість дросель-трансформаторів, вирівнюючи функції яких потребували подальшого досконалого дослідження. Були отримані епюри розповсюдження потенціалів уздовж рейок при встановленні вирівнюючих дросель-трансформаторів кожні 6 та 5 км. Отримані різниці потенціалів виявилися зависокими для роботи систем залізничної автоматики, тому було проведено дослідження розповсюдження потенціалів при інтервалі розташування дросель-трансформаторів кожні 3 та 3,5 км, що значно покращило умови роботи рейкових кіл. Запропонований метод розрахунку розповсюдження потенціалів та струмів у рейковій мережі перегону електричної тяги постійного струму відрізняється представленням загальної цепної схеми кожної рейки у вигляді послідовно з'єднаних в каскад Т-подібних чотириполюсників із урахуванням заземлення опор контактної мережі на ближню рейку. Це дозволило оцінити рівні струмів асиметрії, які відгалужуються в апаратуру рейкових кіл та здійснюють негативний вплив на їх роботу. Отримані результати можуть використовуватися при проектуванні та переобладнанні перегонів новими системами залізничної автоматики та телемеханіки, а також для оцінки впливу високих струмів асиметрії на роботу систем залізничної автоматики.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.05 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського