Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100024:Ек., менедж./2012/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Східноєвропейського університету економіки і менеджменту
: наук. журн..- Черкаси. Серія, Економіка і менеджмент

  1. Титул.
  2. Зміст. - C. 3-4.
  3. Нова економіка

  4. Казарінова Н. Л. Фінансово-орієнтований менеджмент вищого навчального закладу. - C. 5-11.
  5. Герасимов Е. Л., Герасимова Е. М. Формирование и развитие инновационной модели обучения в условиях экономики устойчивого развития. - C. 11-21.
  6. Гаврилюк В. Т. Об’єктивна необхідність прискорення науково-технічного прогресу. - C. 21-28.
  7. Казарінов Д. В. Роль валютного регулювання в забезпеченні макроекономічної рівноваги реального сектора економіки України. - C. 29-40.
  8. Алтухова І. М. Міжнародна конкурентоспроможність регіональних господарських комплексів в процесі міжнародної економічної інтеграції. - C. 40-49.
  9. Драч О. І. Історичні засади становлення теорії стимулювання. - C. 50-57.
  10. Пожар Т. О. Сучасний стан та проблеми фінансово-бюджетного механізму державного фінансового контролю в Україні. - C. 58-63.
  11. Економіка і організація інноваційного менеджменту

  12. Ганэ В. А., Гончарук И. А. Механизм хедхантинга для инновационного предприятия. - C. 64-74.
  13. Свиридко С. В. Особливості використання сучасних методик аналізу ефективності рекламних компаній. - C. 74-80.
  14. Суворова С. Г. Розвиток маркетингових інтернет-досліджень в умовах поширення електронної комерції. - C. 81-89.
  15. Ковтуненко К. В. Особливості обліку інтелектуального капіталу на підприємстві. - C. 90-97.
  16. Галузевий менеджмент

  17. Матвійчук Л. Ю. Інвестиційний процес раціонального використання та охорони туристичних ресурсів. - C. 98-107.
  18. Шпильова Ю. Б., Шпильовий І. М. Сталий розвиток роздрібної торгівлі України. - C. 108-120.
  19. Шпак Л. І. Формування системи оцінки персоналу на прикладі туристичних організацій. - C. 120-127.
  20. Сардак О. В. Еластичність попиту в архітектурі маркетингових досліджень ринку праці. - C. 128-138.
  21. Дмитрук Б. П., Вітряк Т. Б. Аналіз ефективності використання ресурсів галузі рослинництва сільськогосподарських підприємств Черкаської області з використанням метода Date Envelopment Analysis (DEA). - C. 138-147.
  22. Гуржій Н. М. Розробка стратегічної програми маркетингового спостереження в торговельних підприємствах. - C. 147-156.
  23. Миколишин М. М. Передумови формування емісійної політики банків. - C. 157-168.
  24. Саєнко О. О. Аналіз використання комплексу маркетингових комунікацій у просуванні освітніх послуг внз I-IV рівня акредитації. - C. 169-178.
  25. Селезньова Н. О Оцінка впливу руху матеріальних потоків на фінансовий стан та результати діяльності підприємства. - C. 178-185.
  26. Коноваленко Ю. В. Використання міжпідприємницьких можливостей управління транспортним ризиком. - C. 185-197.
  27. Гук В. И., Чабанова А. В. Упрощенный метод расчета экономической эффективности установки горячего водоснабжения на основе солнечного коллектора. - C. 197-206.
  28. Наші автори. - C. 207-208.
  29. Summary. - C. 209-213.
  30. Запрошуємо авторів до співпраці. - C. 214-216.
2012
№ 1 (11)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського