Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100459/2011/1(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Філософія та політологія в контексті сучасної культури
: наук. журн..- Дніпро
Phìlosophìâ i polìtologìâ v konteksti suchasnoyi kul'tury

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Філософія

  4. Окороков В. Б. Измененное состояние мифа и сознания в диахронической концепции К. Леви-Строса. - C. 3-10.
  5. Бузский М. П. Национальная самобытность и рыночный рационализм. - C. 10-16.
  6. Осетрова О. О. А. Коні про феномен суїциду правознавчий та філософський аспекти. - C. 17-22.
  7. Аврахова Л. В. М. М. Бахтин о роли диалогизма. - C. 22-26.
  8. Анацька Н. В. Рубежі формування екологічної освіти як філософського знання. - C. 26-33.
  9. Андруцька Я. В. Феномен духовної порожнечі як прояв деградації особистості у творах М. В. Гоголя. - C. 33-38.
  10. Афнасьєва Л. В., Букрєєва І. В. Освітній простір та етичні компоненти його формування. - C. 38-46.
  11. Башкеева Е. Н. Концепция ментальности как результат междисциплинарного синтеза. - C. 47-50.
  12. Бейлін М. В. Сучасні технології і техноетика. - C. 50-56.
  13. Більовський О. А. Соціально-філософські та філософсько-освітні аспекти становлення суб'єкту історичної творчості. - C. 56-64.
  14. Борисова Т. В. Повернення до традицій як спосіб подолання кризового стану у вітчизняній системі освіти. - C. 64-69.
  15. Ганаба С. О. Дидактичний потенціал мережної освіти. - C. 69-74.
  16. Герман Ю. О. Феномен "деліберативної політики" у системі поглядів Ю. Габермаса. - C. 74-78.
  17. Глущенко І. С. Індивідуальне, психологічне, національне та націоналістичне в філософії Дмитра Донцова. - C. 78-84.
  18. Голубчикова Н. М. Ratio и диалог в античности как истоки коммуникативного разума. - C. 85-89.
  19. Гриценко В. А. Феномени відчуження та самотності сучасної людини. - C. 89-93.
  20. Гунченко В. Ю. Діалог соціально-прийнятого та ірраціонального відповідно до концепції М. Фуко. - C. 93-100.
  21. Данканіч Р. І. Антична міфологія як першоджерело становлення метафізики людини Ніцше. - C. 101-107.
  22. Дзюбенко М. А. Этика ненасилия в условиях гуманистического восприятия мира. - C. 107-111.
  23. Дьяковська Г. О. Соціальна пам'ять як засіб самоідентифікації спільнот. - C. 112-119.
  24. Емельянова Ю. П. Основные методологические подходы к исследованию социокультурных систем регионов. - C. 119-127.
  25. Еременко Ю. В. Безобразное в зеркале европейской эстетики: две основные традиции. - C. 127-137.
  26. Заєць О. М. Мислення як філософія життя. - C. 137-144.
  27. Зайцева М. В. Проблема свободы в философии Э. Фромма. - C. 144-148.
  28. Закревский В. Э. Экзистенциальный гуманизм А. Камю, Ж.-П. Сартра, М. Хайдеггера. - C. 148-157.
  29. Иванченко Д. А. Интерпретация истории философии Джоном Дьюи. - C. 157-163.
  30. Калтишев С. В. Проблема аналізу естетики Фрідріха Ніцше. - C. 163-172.
  31. Карпець Л. А. Освіта як соціокультурна детермінанта поведінки людини. - C. 173-181.
  32. Киселиця С. В. Сподівання і сповідання у контексті віри. - C. 181-187.
  33. Ковальчук А. В. Дисциплинарный статус и образование. - C. 187-192.
  34. Ковнєров О. Є. Проблема управління суспільством в античній філософії. - C. 192-200.
  35. Ковнеров А. А. Проблема справедливости: персоналии и взгляды философов от античности до современности. - C. 200-206.
  36. Колиева И. А. Об интерпретации категории сексуальности. - C. 206-212.
  37. Кримчак Л. Ю. Особенности адаптации учеников-сирот к обучению в профессионально-технических учебных заведениях. - C. 212-218.
  38. Кришевская Л. И. Сьюзен Лангер о символе как основе познания. - C. 219-225.
  39. Кузьменко Е. В. Философская рефлексия принципов дидактики В. В. Розанова. - C. 225-230.
  40. Кулик А. В. Философское исследование феномена плацебо. - C. 230-235.
  41. Куцик К. М. Гуманістика і технознавство: новий вимір буття. - C. 236-239.
  42. Лебедь А. Е. Проблема истины: существует ли она?. - C. 240-245.
  43. Лисоколенко Т. В. Ірраціональне пізнання у творчості Івана Вишенського. - C. 245-250.
  44. Мазур Л. І. "Турбота про себе" як парадигма філософської освіти. - C. 251-258.
  45. Марійко С. В. Соціальні інтеракції homovirtualis. - C. 258-263.
  46. Мешков И. М. Проблема структуры ценностных ориентаций в работах Н. Гартмана. - C. 263-268.
  47. Микулинская О. С. Куррикулум как социально-правовая норма с точки зрения философии образования. - C. 268-277.
  48. Мірошниченко А. А. Філософські підвалини синергетики освіти. - C. 277-283.
2011
№ 1(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського