Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100487/2010/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Marketing and Management of Innovations
: sci. j..- Sumy
Marketing ì menedžment ìnnovacìj

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Маркетинг інновацій

  4. Корінєв В. Л., Кірик В. В. Вплив цінових змін на поведінку споживачів при стратегічному ціноутворенні на генеричні товари. - C. 11-20.
  5. Махнуша С. М. Оцінка ринкових позицій бренду та визначення стратегічних орієнтирів його розвитку. - C. 21-27.
  6. Ілляшенко Н. С. Впровадження концепції інноваційного маркетингу в діяльність промислових підприємств. - C. 28-33.
  7. Божкова В. В., Дериколенко О. М. Методичні підходи до вибору стратегій просування інновацій на ринок. - C. 34-41.
  8. Ковальчук С. В., Петрицька О. В. Роль маркетингових досліджень у забезпеченні ефективної роботи підприємств легкої промисловості. - C. 42-51.
  9. Карпіщенко М. Ю. Вибір стратегії просування нової продукції в харчовій промисловості. - C. 52-56.
  10. Розділ 2. Інновації у маркетингу

  11. Ілляшенко С. М., Іваницький І. Ю. Аналіз ретроспективного та сучасного стану інтернет-реклами і можливі напрямки розвитку. - C. 57-66.
  12. Мельник Л. Г., Дегтярьова І. Б. Синергетична основа маркетингових інновацій. - C. 67-77.
  13. Максимова Т. С. Інноваційний інструментарій прямого маркетингу. - C. 78-81.
  14. Должанський І. З., Вороніна Г. О. Аналіз ринку дитячого харчування України. - C. 82-89.
  15. Мельник Ю. М., Драчук О. В. Аналіз комплексу маркетингу книговидавчої сфери. - C. 90-101.
  16. Розділ 3. Інноваційний менеджмент

  17. Дубодєлова А. В., Юринець О. В., Катаєв А. В. Класифікація видів і сфери застосування бенчмаркінгу в системі менеджменту підприємства. - C. 102-106.
  18. Міцура О. О. Історичні передумови формування міжнародних відносин у сфері інноваційної діяльності. - C. 107-113.
  19. Пересадько Г. О., Лисютін І. О., Рябіченко Д. О. Маркетингова товарно-цінова стратегія підприємства. - C. 114-121.
  20. Пасько Т. О., Чернявська Л. В. Аналіз податкового законодавства щодо стимулювання суб’єктів інноваційної діяльності. - C. 122-126.
  21. Розділ 4. Проблеми управління інноваційним розвитком

  22. Прокопенко О. В., Школа В. Ю. Оцінка рівня інтелектуального потенціалу в системі стратегічного управління інноваційним розвитком підприємств. - C. 127-131.
  23. Тєлєтов О. С. Місце трудової зайнятості населення в економічних системах та маркетингове прогнозування розвитку підприємства. - C. 132-143.
  24. Алиев Ш. Т. Проблемы вариативности создания и функционирования специальных экономических зон в Азербайджане в контексте мирового опыта. - C. 144-148.
  25. Біловодська О. А., Гримайло О. В. Розроблення теоретико-методичного підходу щодо комплексної оцінки упаковки продукції в умовах інноваційного розвитку харчової промисловості. - C. 149-160.
  26. Розділ 5. Екологічний маркетинг

  27. Шульгіна Л. М., Бондар А. І. Аналіз еко-орієнтованих видів туризму: їх відмінні та спільні риси. - C. 161-168.
2010
№ 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського