Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж100487/2010/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Marketing and Management of Innovations : sci. j..- Sumy Marketing ì menedžment ìnnovacìj- Титул.
- Зміст.
Розділ 1. Маркетинг інновацій
- Корінєв В. Л., Кірик В. В. Вплив цінових змін на поведінку споживачів при стратегічному ціноутворенні на генеричні товари. - C. 11-20.
- Махнуша С. М. Оцінка ринкових позицій бренду та визначення стратегічних орієнтирів його розвитку. - C. 21-27.
- Ілляшенко Н. С. Впровадження концепції інноваційного маркетингу в діяльність промислових підприємств. - C. 28-33.
- Божкова В. В., Дериколенко О. М. Методичні підходи до вибору стратегій просування інновацій на ринок. - C. 34-41.
- Ковальчук С. В., Петрицька О. В. Роль маркетингових досліджень у забезпеченні ефективної роботи підприємств легкої промисловості. - C. 42-51.
- Карпіщенко М. Ю. Вибір стратегії просування нової продукції в харчовій промисловості. - C. 52-56.
Розділ 2. Інновації у маркетингу
- Ілляшенко С. М., Іваницький І. Ю. Аналіз ретроспективного та сучасного стану інтернет-реклами і можливі напрямки розвитку. - C. 57-66.
- Мельник Л. Г., Дегтярьова І. Б. Синергетична основа маркетингових інновацій. - C. 67-77.
- Максимова Т. С. Інноваційний інструментарій прямого маркетингу. - C. 78-81.
- Должанський І. З., Вороніна Г. О. Аналіз ринку дитячого харчування України. - C. 82-89.
- Мельник Ю. М., Драчук О. В. Аналіз комплексу маркетингу книговидавчої сфери. - C. 90-101.
Розділ 3. Інноваційний менеджмент
- Дубодєлова А. В., Юринець О. В., Катаєв А. В. Класифікація видів і сфери застосування бенчмаркінгу в системі менеджменту підприємства. - C. 102-106.
- Міцура О. О. Історичні передумови формування міжнародних відносин у сфері інноваційної діяльності. - C. 107-113.
- Пересадько Г. О., Лисютін І. О., Рябіченко Д. О. Маркетингова товарно-цінова стратегія підприємства. - C. 114-121.
- Пасько Т. О., Чернявська Л. В. Аналіз податкового законодавства щодо стимулювання суб’єктів інноваційної діяльності. - C. 122-126.
Розділ 4. Проблеми управління інноваційним розвитком
- Прокопенко О. В., Школа В. Ю. Оцінка рівня інтелектуального потенціалу в системі стратегічного управління інноваційним розвитком підприємств. - C. 127-131.
- Тєлєтов О. С. Місце трудової зайнятості населення в економічних системах та маркетингове прогнозування розвитку підприємства. - C. 132-143.
- Алиев Ш. Т. Проблемы вариативности создания и функционирования специальных экономических зон в Азербайджане в контексте мирового опыта. - C. 144-148.
- Біловодська О. А., Гримайло О. В. Розроблення теоретико-методичного підходу щодо комплексної оцінки упаковки продукції в умовах інноваційного розвитку харчової промисловості. - C. 149-160.
Розділ 5. Екологічний маркетинг
- Шульгіна Л. М., Бондар А. І. Аналіз еко-орієнтованих видів туризму: їх відмінні та спільні риси. - C. 161-168.
| 2010 | | № 1
|
|
|
|