Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж100487/2010/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Marketing and Management of Innovations : sci. j..- Sumy Marketing ì menedžment ìnnovacìj- Титул.
- Зміст.
Розділ 1. Маркетинг інновацій
- Дайновський Ю. А., Гліненко Л. К. Типові напрями організаційно-економічних, управлінських і маркетингових трансформацій під час проектування інноваційних змін. - C. 13-21.
- Прокопенко О. В., Бойко Ю. В. Удосконалення науково-методичного підходу до оцінки конкурентоспроможності продукції на міжнародному ринку. - C. 22-25.
- Махнуша С. М. Франчайзингова форма використання бренда: погляд з позицій маркетингу інновацій. - C. 26-33.
- Олефіренко О. М., Олефіренко Ю. О. Реабілітаційний маркетинг: еволюція концепцій маркетингу в умовах зміни соціо-еколого-економічного стану суспільства. - C. 34-42.
- Нагорний Є. І. Упровадження процедури маркетингового тестування інноваційної продукції в практичну діяльність промислових підприємств. - C. 43-50.
Розділ 2. Інновації у маркетингу
- Дубницький В. І. Промисловий маркетинг у створенні вартості вітчизняних підприємств. - C. 51-58.
- Тєлєтов О. С., Загорулько С. О. Моделювання маркетингових інформаційних систем. - C. 59-72.
- Яковлев А. И., Хамад Х. М. Построение рейтинга конкурентоспособности средств легкой авиации производства Украины и России. - C. 73-81.
- Должанский И. З., Лозюк В. Н. Анализ портфельной теории в призме построения методик эффективного управления ассортиментом торгового предприятия. - C. 82-88.
Розділ 3. Інноваційний менеджмент
- Александров І. О., Бурук Г. П. Еволюція дефініції конкурентоспроможності продукції. - C. 89-99.
- Куценко В. І. Співпраця освіти та науки у розбудові інноваційної економіки. - C. 100-107.
- Перерва П. Г., Гладенко І. В. Моніторинг інноваційної діяльності: інтерпретація результатів. - C. 108-116.
- Загорная Т. О. Инновационные ориентиры в управлении конкурентоспособностью предприятия. - C. 117-124.
- Ілляшенко Н. С., Мінько М. І. Методичний підхід до визначення рівня відповідності підприємства системам управління якістю. - C. 125-131.
- Шипуліна Ю. С. Інноваційна культура організації: сутність, структура, підходи до оцінки. - C. 132-138.
- Голишева Є. О. Сучасний стан управління споживчим капіталом вітчизняних підприємств. - C. 139-144.
Розділ 4. Проблеми управління інноваційним розвитком
- Ілляшенко С. М., Феденко Н. О. Тенденції розвитку вітчизняного ринку робочої сили в докризовий, кризовий та післякризовий періоди. - C. 145-154.
- Комарницький І. М., Цар Г. В. Формування механізму організаційно-економічної підтримки молокопереробних підприємств, орієнтованих на експорт. - C. 155-159.
- Мартякова Е. В. Инновационные технологии в системе гармонизации рынков труда и образования. - C. 160-169.
- Біловодська О. А. Порівняльний аналіз та удосконалення теоретико-методичних підходів до оцінки стратегій великих підприємств на ринках з інтенсивною конкуренцією. - C. 170-182.
- Рябиченко С. А. Особенности формирования программ развития в приборостроительных организациях. - C. 183-190.
- Суміна О. М., Ткачук Ю. Я. Теоретичні підходи до оцінки стану і планування науково-технічних розробок в Україні. - C. 191-196.
Розділ 5. Екологічний маркетинг та менеджмент
- Садченко Е. В., Ничитайлова Н. С. К вопросу о ценообразовании в экологическом маркетинге. - C. 197-205.
- Хлобистов Є. В., Жарова Л. В. Проблеми інституціоналізації системи раціонального природокористування та охорони навколишнього природного середовища. - C. 206-214.
| 2010 | | № 2
|
|
|
|