Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж100487/2011/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Marketing and Management of Innovations : sci. j..- Sumy Marketing ì menedžment ìnnovacìj- Титул.
- Зміст.
Розділ 1 Маркетинг інновацій
- Ілляшенко С. М. Теоретико-методичні засади товарної інноваційної політики підприємства. - C. 13-26.
- Лабурцева О. І. Інноваційні підходи до управління цінами в рамках товарного ассортименту. - C. 27-36.
- Ониськів В. О. Вдосконалення елементів системного підходу щодо просування нової марки товару згідно із залежністю "ціна-якість" товару. - C. 37-47.
Розділ 2 Інновації у маркетингу
- Забарна Е. М., Папковська О. Е. Аналіз кластерного підходу як системи управління маркетингом регіону. - C. 48-52.
- Тєлєтов О. С., Провозін М. В. Рекламна діяльність вищого навчального закладу. - C. 53-64.
- Швец И. Ю. Пространственно-региональная кластеризация туристического комплекса. - C. 65-73.
- Шульгіна Л. М., Мельничук В. М. Еволюція наукових поглядів щодо поняття "споживча цінність товару". - C. 74-80.
- Божкова В. В., Олійник І. В. Аналіз ефективності промо-акцій. - C. 81-87.
- Литовченко І. Л. Дослідження Інтернет-середовища України для маркетингової діяльності промислових підприємств. - C. 88-94.
- Махнуша С. М., Косолап Н. Є. Аналіз бренд-колористики як інструменту впливу на цільову аудиторію бренда. - C. 95-104.
- Андрушкевич З. М. Маркетингові дослідження рівня маркетингового та логістичного забезпечення функціонування машинобудівних підприємств Хмельницької області. - C. 105-113.
- Громыко Н. Г. Инструмент первостепенной важности в MLM-бизнесе. - C. 114-118.
Розділ 3 Інноваційний менеджмент
- Бойко О. В., Іваницька М. Я. Механізм формування стратегії інноваційного розвитку лісогосподарських підприємств. - C. 119-123.
- Кобушко І. М., Гусейнова Е. І. Шляхи покращення фінансування інноваційного розвитку в Україні з використанням міжнародного досвіду. - C. 124-130.
- Розумна Н. В. Актуальні питання маркетингу закупівель, планування потреби матеріальних ресурсів промислового підприємства. - C. 131-138.
- Сумина О. Н., Ткачук Ю. Я. Развитие рынка технологических инноваций в Украине в процессе интернационализации науки и технологии. - C. 139-144.
- Швец Ю. Ю. Генезис теории менеджмента качества в условиях инновационного экономического развития. - C. 145-149.
- Кочубей Р. В. Определяющие особенности современных сетевых предпринимательских структур. - C. 150-156.
- Любич Б. Б. Інноваційне управління на основі показників оцінки стану зовнішньоекономічної діяльності підприємства. - C. 157-163.
Розділ 4 Проблеми управління інноваційним розвитком
- Михайлова Л. І., Слабоспицька О. Ю. Оцінка динаміки вектор-структури експорту продукції машинобудування вітчизняними підприємствами. - C. 164-171.
- Яковлєв А. І., Косенко О. П. Економічна сутність та методичні основи визначення рівня потенціалу виробничої системи. - C. 172-178.
- Башук Т. О., Жолудєва А. М. Доцільність формування корпоративної культури на підприємстві. - C. 179-184.
- Маслак О. І., Мовчан І. В. Модель механізму забезпечення стратегічної стійкості машинобудівного підприємства. - C. 185-189.
- Міщенко С. П. Концептуальні аспекти економічної безпеки підприємств у ринковій економіці. - C. 190-195.
- Пересадько Г. О., Козолуп І. Ф., Лапіна Ю. Г. Соціально-економічний розвиток Сумщини: культурне середовище, його розвиток, інновації та перспективи. - C. 196-205.
- Погорелов Ю. С. Організаційний супровід застосування способів розвитку підприємства. - C. 206-213.
- Мужилівський М. Д. Оцінка впливу факторів зовнішнього середовища на діяльність кредитних спілок. - C. 214-220.
Розділ 5 Екологічний маркетинг та менеджмент
- Харічков С. К., Дишловий І. М., Нездоймінов С. Г. Регіональна парадигма цільової програми розвитку рекреації та туризму. - C. 221-230.
- Грищенко В. Ф., Коваленко Л. Ю. Економічна оцінка трудового потенціалу території з урахуванням екологічного фактора в контексті інноваційного розвитку. - C. 231-237.
| 2011 | | № 2
|
|
|
|