Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100487/2011/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Marketing and Management of Innovations
: sci. j..- Sumy
Marketing ì menedžment ìnnovacìj

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1 Маркетинг інновацій

  4. Ілляшенко С. М. Теоретико-методичні засади товарної інноваційної політики підприємства. - C. 13-26.
  5. Лабурцева О. І. Інноваційні підходи до управління цінами в рамках товарного ассортименту. - C. 27-36.
  6. Ониськів В. О. Вдосконалення елементів системного підходу щодо просування нової марки товару згідно із залежністю "ціна-якість" товару. - C. 37-47.
  7. Розділ 2 Інновації у маркетингу

  8. Забарна Е. М., Папковська О. Е. Аналіз кластерного підходу як системи управління маркетингом регіону. - C. 48-52.
  9. Тєлєтов О. С., Провозін М. В. Рекламна діяльність вищого навчального закладу. - C. 53-64.
  10. Швец И. Ю. Пространственно-региональная кластеризация туристического комплекса. - C. 65-73.
  11. Шульгіна Л. М., Мельничук В. М. Еволюція наукових поглядів щодо поняття "споживча цінність товару". - C. 74-80.
  12. Божкова В. В., Олійник І. В. Аналіз ефективності промо-акцій. - C. 81-87.
  13. Литовченко І. Л. Дослідження Інтернет-середовища України для маркетингової діяльності промислових підприємств. - C. 88-94.
  14. Махнуша С. М., Косолап Н. Є. Аналіз бренд-колористики як інструменту впливу на цільову аудиторію бренда. - C. 95-104.
  15. Андрушкевич З. М. Маркетингові дослідження рівня маркетингового та логістичного забезпечення функціонування машинобудівних підприємств Хмельницької області. - C. 105-113.
  16. Громыко Н. Г. Инструмент первостепенной важности в MLM-бизнесе. - C. 114-118.
  17. Розділ 3 Інноваційний менеджмент

  18. Бойко О. В., Іваницька М. Я. Механізм формування стратегії інноваційного розвитку лісогосподарських підприємств. - C. 119-123.
  19. Кобушко І. М., Гусейнова Е. І. Шляхи покращення фінансування інноваційного розвитку в Україні з використанням міжнародного досвіду. - C. 124-130.
  20. Розумна Н. В. Актуальні питання маркетингу закупівель, планування потреби матеріальних ресурсів промислового підприємства. - C. 131-138.
  21. Сумина О. Н., Ткачук Ю. Я. Развитие рынка технологических инноваций в Украине в процессе интернационализации науки и технологии. - C. 139-144.
  22. Швец Ю. Ю. Генезис теории менеджмента качества в условиях инновационного экономического развития. - C. 145-149.
  23. Кочубей Р. В. Определяющие особенности современных сетевых предпринимательских структур. - C. 150-156.
  24. Любич Б. Б. Інноваційне управління на основі показників оцінки стану зовнішньоекономічної діяльності підприємства. - C. 157-163.
  25. Розділ 4 Проблеми управління інноваційним розвитком

  26. Михайлова Л. І., Слабоспицька О. Ю. Оцінка динаміки вектор-структури експорту продукції машинобудування вітчизняними підприємствами. - C. 164-171.
  27. Яковлєв А. І., Косенко О. П. Економічна сутність та методичні основи визначення рівня потенціалу виробничої системи. - C. 172-178.
  28. Башук Т. О., Жолудєва А. М. Доцільність формування корпоративної культури на підприємстві. - C. 179-184.
  29. Маслак О. І., Мовчан І. В. Модель механізму забезпечення стратегічної стійкості машинобудівного підприємства. - C. 185-189.
  30. Міщенко С. П. Концептуальні аспекти економічної безпеки підприємств у ринковій економіці. - C. 190-195.
  31. Пересадько Г. О., Козолуп І. Ф., Лапіна Ю. Г. Соціально-економічний розвиток Сумщини: культурне середовище, його розвиток, інновації та перспективи. - C. 196-205.
  32. Погорелов Ю. С. Організаційний супровід застосування способів розвитку підприємства. - C. 206-213.
  33. Мужилівський М. Д. Оцінка впливу факторів зовнішнього середовища на діяльність кредитних спілок. - C. 214-220.
  34. Розділ 5 Екологічний маркетинг та менеджмент

  35. Харічков С. К., Дишловий І. М., Нездоймінов С. Г. Регіональна парадигма цільової програми розвитку рекреації та туризму. - C. 221-230.
  36. Грищенко В. Ф., Коваленко Л. Ю. Економічна оцінка трудового потенціалу території з урахуванням екологічного фактора в контексті інноваційного розвитку. - C. 231-237.
2011
№ 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського