Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж100487/2011/3(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Marketing and Management of Innovations : sci. j..- Sumy Marketing ì menedžment ìnnovacìj- Титул.
- Зміст.
Розділ 1 Макроекономічні аспекти управління інноваційним розвитком
- Нейкова Р. Н. Повышение конкурентоспособности – стратегический фактор экономического развития. - C. 13-19.
- Галушка З. І. Стратегічний менеджмент як нова управлінська філософія: суть та етапи розвитку. - C. 20-24.
- Яремко Л. А. "Нова економіка" та інноваційний розвиток. - C. 25-30.
- Мехович C. А., Колєсніченко А. С. Державний вектор вирішення проблеми небалансів оптового ринку електричної енергії України. - C. 31-35.
- Балацький Є. О. Основні закономірності взаємозв’язку соціально-економічного розвитку міста та дохідної та витратної частини його бюджету (на прикладі міста Суми). - C. 36-44.
- Білоусова О. С. Фінансове планування підприємств в управлінні процесами збалансування фінансів реального сектора. - C. 45-54.
- Кравченко С. І., Корнєва О. В. Оцінювання інтелектуального капіталу вищих навчальних закладів. - C. 55-61.
- Макаренко М. В. Оцінка інноваційного потенціалу як інструмент управління інноваційним розвитком регіону. - C. 62-71.
- Школа В. Ю., Щербаченко В. О. Економічне обґрунтування ролі інтелектуального капіталу у формуванні інноваційної економічної системи. - C. 72-78.
- Оксанич А. О., Комарницька Г. О. Організаційно-економічні передумови формування регіональної системи інновацій. - C. 79-85.
Розділ 2 інновації у маркетингу та маркетинг інновацій
- Двігун А. О. Економічна сутність та ринкові переваги методу прямих продаж товарів і послуг. - C. 86-90.
- Прокопенко О. В., Рожкова Є. Ю. Моделювання ринку інновацій в системі державного стимулювання його екологізації. - C. 91-98.
- Бець М. Т., Кучер Л. І. Управління маркетинговими ризиками продавця. - C. 99-105.
- Держак Н. О. Управління реакціями підприємства на ринкові зміни. - C. 98-102.
- Коваль Л. М., Русин-Гриник Р. Р. Світовий досвід управління організаційно-економічними механізмами конкурентоспроможності підприємства. - C. 103-108.
- Райко Д. В. Визначення розвитку маркетингової діяльності промислового підприємства. - C. 109-117.
- Бица В. Й. Концепція формування маркетингової стратегії розвитку вузькоспеціалізованих машинобудівних підприємств. - C. 118-122.
- Дмитрів А. Я. Функціональний підхід до застосування маркетингу для розвитку діяльності закладів вищої освіти. - C. 123-129.
Розділ 3 Інноваційні методи та інструменти у менеджменті
- Лесидренска С. К., Мирчев А. Б., Мирчева-Луч К. А. Контроллинг как комплексная система раннего предупреждения и обеспечения процесса разработки и принятия управленческих решений в условиях кризисна. - C. 130-135.
- Гліненко Л. К. Матричні технології формування стратегій підприємства. - C. 136-141.
- Загорная Т. О., Коломыцева А. О. Оценка влияния информационных систем на процессы развития предприятия. - C. 141-152.
- Комарницький Б. М. Системи контролю виробничих процесів в ринкових умовах. - C. 153-158.
- Шевцова Г. З. Концептуально-методологічні основи синергетичного менеджменту підприємств. Модель цілеполагання. - C. 159-166.
- Домашенко М. Д. Аналіз наукових підходів до визначення поняття економічної безпеки зовнішньоекономічної діяльності машинобудівних підприємств. - C. 167-172.
- Медведєв В. С. Організування оплати праці на виробництвах із значною кількістю неоднорідних операцій. - C. 173-178.
Розділ 4 Екологічний маркетинг та менеджмент екологічних інновацій
- Гассий В. В., Потравный И. М. Экологическая ответственность бизнеса как элемент государственно-частного партнёрства. - C. 179-187.
- Кравець П. В. Особливості розвитку систем екологічного менеджменту в лісовому господарстві. - C. 188-194.
- Крачунов Х. А. Возможности устойчивого развития городов и индустриальных зон в Болгарии. - C. 195-203.
- Зінченко А. І. Особливості поведінки споживачів послуг зеленого туризму. - C. 204-209.
- Лотиш О. Л. Основні етапи розроблення екологічної політики як складової системи муніципального екологічного менеджменту. - C. 210-217.
| 2011 | | № 3(1)
|
|
|
|