Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж100487/2013/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Marketing and Management of Innovations : sci. j..- Sumy Marketing ì menedžment ìnnovacìj- Титул.
- Зміст.
- Болгарин П. Н., Ильяшенко С. Н. Анализ рыночных возможностей развития трубопрокатного производства на ПАО "СМНПО им. М.В. Фрунзе". - C. 13-33.
- Райко Д. В. Моделювання формування складу системи "споживач – підприємство – партнер", ефекту від її взаємодії та бюджету інформаційної взаємодії. - C. 34-44.
- Velychko O. P. Innovative development in logistics and its connection with logistical management and management of logistics. - C. 45-52.
- Гардабхадзе И. А. Анализ факторов воздействия на бренд высшего учебного заведения. Особенности индустрии моды. - C. 53-66.
- Божкова В. В., Рябченко І. М. Аналіз принципів ціноутворення на вітчизняних промислових підприємствах. - C. 67-73.
- Тєлєтов О. С., Клименко В. В. Аналіз тенденцій розвитку ринку дизельного палива. - C. 74-89.
- Біловодська О. А., Коваленко Я. А. Управління маркетинговими ресурсами в умовах інноваційного розвитку вітчизняних підприємств. - C. 90-99.
- Жарська І. О. Інформаційні системи й технології в системі маркетингу залізничного транспорту. - C. 100-111.
- Двірко Ю. В. Методичні аспекти застосування бенчмаркінгу в діяльності торговельних підприємств споживчої кооперації. - C. 112-121.
- Zavirukha A. O., Bludova T. V. Modeling of manufacturer and retailer cooperative income considering advertising costs. - C. 122-128.
- Петрович Й. М., Панас Я. В. Еволюція контролінгу в сучасній теорії та практиці управління вітчизняними підприємствами. - C. 129-137.
- Полозов А. А. Инновационная модель структуры личности: психологические аспекты управления инновациями. - C. 138-149.
- Башук Т. О., Хижняк М. О. Стимулювання та розвиток креативності в персоналу. - C. 150-160.
- Bolshenko S. F. Development of principles and methods of spurring employees to innovative activity. - C. 161-168.
- Дунська А. Р. Визначення категорії "інноваційний механізм розвитку промислових підприємств". - C. 169-179.
- Курган О. Г., Шехман В. В. Капітальні інвестиції як основа інноваційного розвитку підприємства. - C. 180-187.
- Шовкова О. А. Формування комунікаційної політики в інноваційних проектах підприємств торгівлі продовольством. - C. 188-197.
- Маслак О. І., Гришко Н. Є. Управління економічною безпекою підприємства на принципах забезпечення її раціонального рівня. - C. 198-208.
- Галяева Л. Е. Инновации в системе управления ликвидностью кредитных организаций. - C. 209-217.
- Ібрагімов Е. Е. Вплив споживчого капіталу на формування корпоративної системи стратегічного планування кондитерських підприємств. - C. 218-228.
- Ховрак І. В. Фінансування інноваційного розвитку: реалії та перспективи. - C. 229-235.
- Шипуліна Ю. С. Інноваційна культура як основа сприятливого середовища інноваційного розвитку організації: методичні засади оцінки. - C. 236-246.
- Комарницька Г. О. Урбокластери як інноваційні структури регулювання урбанізаційних процесів у регіоні. - C. 247-253.
- Прокопенко О. В., Петрушенко М. М. Системно-синергетичний підхід до управління екологічними протиріччями на територіальному рівні. - C. 254-266.
- Бєлякова О. В., Солоха Д. В. Розвинення інфраструктури ринку екологічно чистих товарів промислового регіону. - C. 267-275.
- Стойчева М. Г. Приоритеты и тенденции оптимизации управления больничным сектором здравоохранения в Республике Болгария. - C. 276-284.
- Гімпель В. В. Механізм визначення еколого-економічної активності кластерного утворення. - C. 285-292.
| 2013 | | № 1
|
|
|
|