Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100487/2013/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Marketing and Management of Innovations
: sci. j..- Sumy
Marketing ì menedžment ìnnovacìj

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Болгарин П. Н., Ильяшенко С. Н. Анализ рыночных возможностей развития трубопрокатного производства на ПАО "СМНПО им. М.В. Фрунзе". - C. 13-33.
  4. Райко Д. В. Моделювання формування складу системи "споживач – підприємство – партнер", ефекту від її взаємодії та бюджету інформаційної взаємодії. - C. 34-44.
  5. Velychko O. P. Innovative development in logistics and its connection with logistical management and management of logistics. - C. 45-52.
  6. Гардабхадзе И. А. Анализ факторов воздействия на бренд высшего учебного заведения. Особенности индустрии моды. - C. 53-66.
  7. Божкова В. В., Рябченко І. М. Аналіз принципів ціноутворення на вітчизняних промислових підприємствах. - C. 67-73.
  8. Тєлєтов О. С., Клименко В. В. Аналіз тенденцій розвитку ринку дизельного палива. - C. 74-89.
  9. Біловодська О. А., Коваленко Я. А. Управління маркетинговими ресурсами в умовах інноваційного розвитку вітчизняних підприємств. - C. 90-99.
  10. Жарська І. О. Інформаційні системи й технології в системі маркетингу залізничного транспорту. - C. 100-111.
  11. Двірко Ю. В. Методичні аспекти застосування бенчмаркінгу в діяльності торговельних підприємств споживчої кооперації. - C. 112-121.
  12. Zavirukha A. O., Bludova T. V. Modeling of manufacturer and retailer cooperative income considering advertising costs. - C. 122-128.
  13. Петрович Й. М., Панас Я. В. Еволюція контролінгу в сучасній теорії та практиці управління вітчизняними підприємствами. - C. 129-137.
  14. Полозов А. А. Инновационная модель структуры личности: психологические аспекты управления инновациями. - C. 138-149.
  15. Башук Т. О., Хижняк М. О. Стимулювання та розвиток креативності в персоналу. - C. 150-160.
  16. Bolshenko S. F. Development of principles and methods of spurring employees to innovative activity. - C. 161-168.
  17. Дунська А. Р. Визначення категорії "інноваційний механізм розвитку промислових підприємств". - C. 169-179.
  18. Курган О. Г., Шехман В. В. Капітальні інвестиції як основа інноваційного розвитку підприємства. - C. 180-187.
  19. Шовкова О. А. Формування комунікаційної політики в інноваційних проектах підприємств торгівлі продовольством. - C. 188-197.
  20. Маслак О. І., Гришко Н. Є. Управління економічною безпекою підприємства на принципах забезпечення її раціонального рівня. - C. 198-208.
  21. Галяева Л. Е. Инновации в системе управления ликвидностью кредитных организаций. - C. 209-217.
  22. Ібрагімов Е. Е. Вплив споживчого капіталу на формування корпоративної системи стратегічного планування кондитерських підприємств. - C. 218-228.
  23. Ховрак І. В. Фінансування інноваційного розвитку: реалії та перспективи. - C. 229-235.
  24. Шипуліна Ю. С. Інноваційна культура як основа сприятливого середовища інноваційного розвитку організації: методичні засади оцінки. - C. 236-246.
  25. Комарницька Г. О. Урбокластери як інноваційні структури регулювання урбанізаційних процесів у регіоні. - C. 247-253.
  26. Прокопенко О. В., Петрушенко М. М. Системно-синергетичний підхід до управління екологічними протиріччями на територіальному рівні. - C. 254-266.
  27. Бєлякова О. В., Солоха Д. В. Розвинення інфраструктури ринку екологічно чистих товарів промислового регіону. - C. 267-275.
  28. Стойчева М. Г. Приоритеты и тенденции оптимизации управления больничным сектором здравоохранения в Республике Болгария. - C. 276-284.
  29. Гімпель В. В. Механізм визначення еколого-економічної активності кластерного утворення. - C. 285-292.
2013
№ 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського