Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж100487/2013/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Marketing and Management of Innovations : sci. j..- Sumy Marketing ì menedžment ìnnovacìj- Титул.
- Зміст.
Розділ 1 Маркетинг інновацій
- Шубін О. О., Криковцев О. О. Вплив чинників оточуючого середовища на вектори завдань холістичного маркетингу ритейл-мереж на ринку продуктів харчування. - C. 13-22.
- Гліненко Л. К. Індикативна оцінка еволюційної коректності вибору об’єкта інновації. - C. 23-31.
Розділ 2 Інновації у маркетингу
- Клисиньски Я. С., Прокопенко М. А. Медийные события и их влияние на польский национальный бренд. - C. 32-41.
- Коваленко Н. В., Мархайчук М. М. Підвищення інвестиційної привабливості підприємства з позицій соціально орієнтованого маркетингу. - C. 42-51.
- Литовченко И. Л., Шкурупская И. А. Интегрированные маркетинговые коммуникации на рынке гелиоэнергетического оборудования. - C. 52-65.
- Решетникова И. Л., Еременко Ю. А. Категориальный аппарат индивидуального маркетинга. - C. 66-74.
- Борисова Т. М. Маркетингові комунікаційні практики громадських організацій із запобігання торгівлі людьми. - C. 75-85.
- Грищенко О. Ф., Нєшева А. Д. Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукту підприємства. - C. 86-98.
- Доброскок Ю. Б. Система показників оцінки результативності взаємодії підприємств у маркетингових каналах. - C. 99-109.
- Мельничук В. М. Особливості впровадження та розвитку механізму формування споживчої цінності упаковки. - C. 110-121.
Розділ 3 Інноваційний менеджмент
- Березіна Л. М. Інноваційна політика підприємств АПК: тактичні та стратегічні аспекти. - C. 122-132.
- Пілюшенко В. Л., Аракелова І. О. Стратегія інноваційного управління сферою послуг на основі маркетингового підходу. - C. 133-142.
- Тєлєтов О. С., Сірік Ю. А. Створення технологічного парку як фактор інноваційного розвитку економіки. - C. 143-154.
- Адаменко М. В. Інноваційні здібності та можливості працівників як важливі складові інноваційного потенціалу персоналу підприємства. - C. 155-163.
- Посохов І. М. Аналіз досліджень зарубіжних наукових шкіл ризик-менеджменту. - C. 164-172.
- Шилова О. Ю. Розроблення антикризової програми підприємства в умовах інноваційного шляху розвитку. - C. 173-180.
- Яшкіна О. І. Інноваційна діяльність підприємств України: тенденції розвитку та чинники впливу. - C. 181-189.
- Vasylieva O. A. Absorptive capacity in organizational theories: learning, innovation, managerial cognition. - C. 190-198.
- Криворучко Л. Б. Методичні рекомендації щодо регламенту бізнес-процесу валютного контролю на машинобудівному підприємстві, що провадить зовнішньоекономічну діяльність. - C. 199-207.
Розділ 4 Проблеми управління інноваційним розвитком
- Даніч В. М., Пархоменко Н. О. Визначення кризового стану підприємства. - C. 208-218.
- Кендюхов А. В., Толкачёв Д. О. Использование метода главных компонент для оценки конкурентоспособности машиностроительных предприятий. - C. 219-227.
- Попова О. Ю., Сафьянц О. С. Зміст об’єктів контролінгу ефективності господарської діяльності підприємств. - C. 228-235.
- Голишева Є. О. Оптимізація системи управління споживчим капіталом підприємства. - C. 236-249.
- Егиазарян А. А. Структурные проблемы и перспективы инновационного развития экономик государств Южного Кавказа. - C. 250-265.
- Потрашкова Л. В. Модель оцінки маркетингового потенціалу підприємства в розрізі оперативного, тактичного та стратегічного рівнів. - C. 266-273.
- Мануйлович Ю. М. Дослідження сутності та трактування поняття конкурентоспроможності підприємства. - C. 274-282.
- Усюк Т. В. Інституційні детермінанти розвитку сільського підприємництва. - C. 283-290.
Розділ 5 Екологічний маркетинг та менеджмент
- Нагорний Є. І., Касьяненко Т. В. Удосконалення підходів до маркетингового тестування екологічної інноваційної продукції на етапах інноваційного циклу. - C. 291-303.
- Павліщук О. П. Цілі маркетингового менеджменту на підприємствах лісового господарства та передумови їх ефективної реалізації у сучасній системі господарювання. - C. 304-313.
- Дегтярь Н. В. Механізми фінансування та стимулювання збереження екосистемних послуг водно-болотних угідь. - C. 314-325.
- Добуш Ю. Я. Оцінювання рівня освоєння природно-ресурсного потенціалу бальнеологічних курортів. - C. 326-337.
- Мареха І. С. Інноваційні підходи до обґрунтування інвестиційних рішень у сфері сільськогосподарського землекористування на основі еколого-економічної оцінки якості інвестицій. - C. 338-345.
| 2013 | | № 4
|
|
|
|