Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100487/2013/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Marketing and Management of Innovations
: sci. j..- Sumy
Marketing ì menedžment ìnnovacìj

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1 Маркетинг інновацій

  4. Шубін О. О., Криковцев О. О. Вплив чинників оточуючого середовища на вектори завдань холістичного маркетингу ритейл-мереж на ринку продуктів харчування. - C. 13-22.
  5. Гліненко Л. К. Індикативна оцінка еволюційної коректності вибору об’єкта інновації. - C. 23-31.
  6. Розділ 2 Інновації у маркетингу

  7. Клисиньски Я. С., Прокопенко М. А. Медийные события и их влияние на польский национальный бренд. - C. 32-41.
  8. Коваленко Н. В., Мархайчук М. М. Підвищення інвестиційної привабливості підприємства з позицій соціально орієнтованого маркетингу. - C. 42-51.
  9. Литовченко И. Л., Шкурупская И. А. Интегрированные маркетинговые коммуникации на рынке гелиоэнергетического оборудования. - C. 52-65.
  10. Решетникова И. Л., Еременко Ю. А. Категориальный аппарат индивидуального маркетинга. - C. 66-74.
  11. Борисова Т. М. Маркетингові комунікаційні практики громадських організацій із запобігання торгівлі людьми. - C. 75-85.
  12. Грищенко О. Ф., Нєшева А. Д. Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукту підприємства. - C. 86-98.
  13. Доброскок Ю. Б. Система показників оцінки результативності взаємодії підприємств у маркетингових каналах. - C. 99-109.
  14. Мельничук В. М. Особливості впровадження та розвитку механізму формування споживчої цінності упаковки. - C. 110-121.
  15. Розділ 3 Інноваційний менеджмент

  16. Березіна Л. М. Інноваційна політика підприємств АПК: тактичні та стратегічні аспекти. - C. 122-132.
  17. Пілюшенко В. Л., Аракелова І. О. Стратегія інноваційного управління сферою послуг на основі маркетингового підходу. - C. 133-142.
  18. Тєлєтов О. С., Сірік Ю. А. Створення технологічного парку як фактор інноваційного розвитку економіки. - C. 143-154.
  19. Адаменко М. В. Інноваційні здібності та можливості працівників як важливі складові інноваційного потенціалу персоналу підприємства. - C. 155-163.
  20. Посохов І. М. Аналіз досліджень зарубіжних наукових шкіл ризик-менеджменту. - C. 164-172.
  21. Шилова О. Ю. Розроблення антикризової програми підприємства в умовах інноваційного шляху розвитку. - C. 173-180.
  22. Яшкіна О. І. Інноваційна діяльність підприємств України: тенденції розвитку та чинники впливу. - C. 181-189.
  23. Vasylieva O. A. Absorptive capacity in organizational theories: learning, innovation, managerial cognition. - C. 190-198.
  24. Криворучко Л. Б. Методичні рекомендації щодо регламенту бізнес-процесу валютного контролю на машинобудівному підприємстві, що провадить зовнішньоекономічну діяльність. - C. 199-207.
  25. Розділ 4 Проблеми управління інноваційним розвитком

  26. Даніч В. М., Пархоменко Н. О. Визначення кризового стану підприємства. - C. 208-218.
  27. Кендюхов А. В., Толкачёв Д. О. Использование метода главных компонент для оценки конкурентоспособности машиностроительных предприятий. - C. 219-227.
  28. Попова О. Ю., Сафьянц О. С. Зміст об’єктів контролінгу ефективності господарської діяльності підприємств. - C. 228-235.
  29. Голишева Є. О. Оптимізація системи управління споживчим капіталом підприємства. - C. 236-249.
  30. Егиазарян А. А. Структурные проблемы и перспективы инновационного развития экономик государств Южного Кавказа. - C. 250-265.
  31. Потрашкова Л. В. Модель оцінки маркетингового потенціалу підприємства в розрізі оперативного, тактичного та стратегічного рівнів. - C. 266-273.
  32. Мануйлович Ю. М. Дослідження сутності та трактування поняття конкурентоспроможності підприємства. - C. 274-282.
  33. Усюк Т. В. Інституційні детермінанти розвитку сільського підприємництва. - C. 283-290.
  34. Розділ 5 Екологічний маркетинг та менеджмент

  35. Нагорний Є. І., Касьяненко Т. В. Удосконалення підходів до маркетингового тестування екологічної інноваційної продукції на етапах інноваційного циклу. - C. 291-303.
  36. Павліщук О. П. Цілі маркетингового менеджменту на підприємствах лісового господарства та передумови їх ефективної реалізації у сучасній системі господарювання. - C. 304-313.
  37. Дегтярь Н. В. Механізми фінансування та стимулювання збереження екосистемних послуг водно-болотних угідь. - C. 314-325.
  38. Добуш Ю. Я. Оцінювання рівня освоєння природно-ресурсного потенціалу бальнеологічних курортів. - C. 326-337.
  39. Мареха І. С. Інноваційні підходи до обґрунтування інвестиційних рішень у сфері сільськогосподарського землекористування на основі еколого-економічної оцінки якості інвестицій. - C. 338-345.
2013
№ 4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського