Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100487/2014/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Marketing and Management of Innovations
: sci. j..- Sumy
Marketing ì menedžment ìnnovacìj

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Маркетинг інновацій

  4. Ильяшенко С. Н. Сайт журнала как инструмент маркетинга знаний. - C. 15-26.
  5. Тєлєтов О. С., Зарубіна В. В., Тімашова О. Є. Дослідження та перспективи туристичного бренда України. - C. 27-42.
  6. Kisiołek A. The development of Internet advertisement in Poland throughout recent years. - C. 43-51.
  7. Юринець О. В., Том’юк О. Я. Обґрунтування доцільності змін товарної політики підприємства для забезпечення конкурентоспроможності продукції автомобілебудівних підприємств. - C. 52-63.
  8. Кисіль Т. В. Теоретичні засади використання стратегії імпортозаміщення на промислових підприємствах. - C. 64-71.
  9. Розділ 2. Інновації у маркетингу

  10. Азарян Е. М., Файвишенко Д. С. Теоретические аспекты конкурентоспособности отрасли минеральной воды. - C. 72-80.
  11. Шубин А. А., Митяева Т. Л. Финансовое планирование как ключевой критерий эффективности процесса сегментации и позиционирования продуктов быстрого приготовления. - C. 81-91.
  12. Widawska-Stanisz A. Social media as a new channel for company communication on the example of clothing company. - C. 92-97.
  13. Дима О. О. Сучасне розуміння посередницької послуги. - C. 98-109.
  14. Kowalski S. Stakeholder’s expectations and objectives of the sport club in the context of marketing activities. - C. 110-115.
  15. Sowier-Kasprzyk I. Promotion strategy for non-profit organization on the example of the Eastern European Arts Therapy Association. - C. 116-123.
  16. Аль Каравані Б. Т. Маркетингове дослідження якості медичних послуг. - C. 124-131.
  17. Колодка А. В. Комплексна схема управління іміджем підприємства на етапах його життєвого циклу. - C. 132-141.
  18. Магас Н. В. Удосконалення методики інтегрального оцінювання конкурентоспроможності роздрібного торговельного підприємства. - C. 142-151.
  19. Розділ 3. Інноваційний менеджмент

  20. Перерва П. Г., Омеляненко Т. В. Формування цінності взаємовідносин енергопостачальних підприємств зі споживачами електроенергії. - C. 152-160.
  21. Мазурин Э. Б., Лапушкин И. И., Лазарев А. Л. Результаты моделирования процесса управления проектами. - C. 161-171.
  22. Петрушенко Ю. М., Дудкін О. В. Краудфандинг як інноваційний інструмент фінансування проектів соціально-економічного розвитку. - C. 172-182.
  23. Крикуненко Д. А. Разработка модели мотивации персонала как ключевой компонент управления инновационной деятельностью. - C. 183-191.
  24. Сигида Л. О. Вибір маркетингових каналів для розподілу інноваційної продукції промислових підприємств. - C. 192-200.
  25. Розділ 4. Проблеми управління інноваційним розвитком

  26. Маслак О. І., Безручко О. О. Управління економічним потенціалом підприємства на різних стадіях його життєвого циклу. - C. 201-212.
  27. Борисова Т. М. Економічні та соціальні передумови маркетизації вітчизняної некомерційної сфери. - C. 213-222.
  28. Глуха Г. Я. Система факторів економічного зростання: теоретико-методологічний аспект. - C. 223-231.
  29. Нянько В. М. Роль маркетингових досліджень в управлінні машинобудівними підприємствами. - C. 232-243.
  30. Szép T. S. The Granger causality analysis of energy consumption and economic growth. - C. 244-258.
  31. Летуновська Н. Є. Соціальна інфраструктура промислового підприємства та її значення в системі мотивації персоналу. - C. 259-269.
  32. Стасюк Л. С. Аналіз показників фінансового потенціалу машинобудівних підприємств на прикладі ВАТ "ТЕМП". - C. 270-278.
  33. Розділ 5. Екологічний маркетинг та менеджмент

  34. Маргіта Н. О., Білоніжка У. З. Сучасні тенденції впровадження "зеленої" логістики. - C. 279-286.
  35. Чинкуляк Н. М., Маров І. В. Компаративний аналіз регіонів України за рівнем викидів забруднюючих речовин від автотранспорту. - C. 287-296.
  36. Каменева Н. В. Оптимизационный подход к обеспечению региональной экологической безопасности. - C. 297-306.
2014
№ 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського