Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж100487/2014/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Marketing and Management of Innovations : sci. j..- Sumy Marketing ì menedžment ìnnovacìj- Титул.
- Зміст.
Розділ 1. Маркетинг інновацій
- Ильяшенко С. Н. Сайт журнала как инструмент маркетинга знаний. - C. 15-26.
- Тєлєтов О. С., Зарубіна В. В., Тімашова О. Є. Дослідження та перспективи туристичного бренда України. - C. 27-42.
- Kisiołek A. The development of Internet advertisement in Poland throughout recent years. - C. 43-51.
- Юринець О. В., Том’юк О. Я. Обґрунтування доцільності змін товарної політики підприємства для забезпечення конкурентоспроможності продукції автомобілебудівних підприємств. - C. 52-63.
- Кисіль Т. В. Теоретичні засади використання стратегії імпортозаміщення на промислових підприємствах. - C. 64-71.
Розділ 2. Інновації у маркетингу
- Азарян Е. М., Файвишенко Д. С. Теоретические аспекты конкурентоспособности отрасли минеральной воды. - C. 72-80.
- Шубин А. А., Митяева Т. Л. Финансовое планирование как ключевой критерий эффективности процесса сегментации и позиционирования продуктов быстрого приготовления. - C. 81-91.
- Widawska-Stanisz A. Social media as a new channel for company communication on the example of clothing company. - C. 92-97.
- Дима О. О. Сучасне розуміння посередницької послуги. - C. 98-109.
- Kowalski S. Stakeholder’s expectations and objectives of the sport club in the context of marketing activities. - C. 110-115.
- Sowier-Kasprzyk I. Promotion strategy for non-profit organization on the example of the Eastern European Arts Therapy Association. - C. 116-123.
- Аль Каравані Б. Т. Маркетингове дослідження якості медичних послуг. - C. 124-131.
- Колодка А. В. Комплексна схема управління іміджем підприємства на етапах його життєвого циклу. - C. 132-141.
- Магас Н. В. Удосконалення методики інтегрального оцінювання конкурентоспроможності роздрібного торговельного підприємства. - C. 142-151.
Розділ 3. Інноваційний менеджмент
- Перерва П. Г., Омеляненко Т. В. Формування цінності взаємовідносин енергопостачальних підприємств зі споживачами електроенергії. - C. 152-160.
- Мазурин Э. Б., Лапушкин И. И., Лазарев А. Л. Результаты моделирования процесса управления проектами. - C. 161-171.
- Петрушенко Ю. М., Дудкін О. В. Краудфандинг як інноваційний інструмент фінансування проектів соціально-економічного розвитку. - C. 172-182.
- Крикуненко Д. А. Разработка модели мотивации персонала как ключевой компонент управления инновационной деятельностью. - C. 183-191.
- Сигида Л. О. Вибір маркетингових каналів для розподілу інноваційної продукції промислових підприємств. - C. 192-200.
Розділ 4. Проблеми управління інноваційним розвитком
- Маслак О. І., Безручко О. О. Управління економічним потенціалом підприємства на різних стадіях його життєвого циклу. - C. 201-212.
- Борисова Т. М. Економічні та соціальні передумови маркетизації вітчизняної некомерційної сфери. - C. 213-222.
- Глуха Г. Я. Система факторів економічного зростання: теоретико-методологічний аспект. - C. 223-231.
- Нянько В. М. Роль маркетингових досліджень в управлінні машинобудівними підприємствами. - C. 232-243.
- Szép T. S. The Granger causality analysis of energy consumption and economic growth. - C. 244-258.
- Летуновська Н. Є. Соціальна інфраструктура промислового підприємства та її значення в системі мотивації персоналу. - C. 259-269.
- Стасюк Л. С. Аналіз показників фінансового потенціалу машинобудівних підприємств на прикладі ВАТ "ТЕМП". - C. 270-278.
Розділ 5. Екологічний маркетинг та менеджмент
- Маргіта Н. О., Білоніжка У. З. Сучасні тенденції впровадження "зеленої" логістики. - C. 279-286.
- Чинкуляк Н. М., Маров І. В. Компаративний аналіз регіонів України за рівнем викидів забруднюючих речовин від автотранспорту. - C. 287-296.
- Каменева Н. В. Оптимизационный подход к обеспечению региональной экологической безопасности. - C. 297-306.
| 2014 | | № 1
|
|
|
|