Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100487/2016/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Marketing and Management of Innovations
: sci. j..- Sumy
Marketing ì menedžment ìnnovacìj

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Маркетинг інновацій

  4. Ілляшенко С. М., Ілляшенко Н. С. Перспективи і загрози четвертої промислової революції та їх урахування при виборі стратегій інноваційного зростання. - C. 11-21.
  5. Райко Д. В., Цейтлін Л. М. Маркетингове забезпечення споживацької привабливості товару промислового призначення. - C. 22-31.
  6. Розділ 2. Інновації у маркетингу

  7. Salem M., Cermelli M. An experiment on brand loyalty among mobile phone users in the Basque region of Spain. - C. 32-47.
  8. Akbari M., Abdolvand M., Ghaffari F. The impacts of situational factors on consumer misbehaviour in service outlets (on the example of Iranian chain stores). - C. 48-56.
  9. Jafari S., Jandaghi Gh., Taghavi H. Factors influencing the intention to accept advertising in mobile social networks. - C. 57-72.
  10. Краус К. М. Венчурне інвестування управління маркетингом малих торговельних підприємств: умови та джерела. - C. 73-83.
  11. Охріменко Г. В. Використання бенчмаркінгу в реалізації маркетингу освітніх послуг вищими навчальними закладами України. - C. 84-93.
  12. Юсупова О. В. Цінове стимулювання продажів непродовольчих товарів торговельними мережами України. - C. 94-105.
  13. Розділ 3. Інноваційний менеджмент

  14. Петрович Й. М., Борбулевич В. З. Модернізація промислових підприємств та її інноваційне забезпечення. - C. 106-116.
  15. Бояринова К. О. Методичні засади оцінювання фінансово-інвестиційної складової функціональності інноваційно орієнтованого підприємства машинобудування. - C. 117-125.
  16. Ситник Н. І. Розвиток інфраструктурного забезпечення менеджменту знань в організації. - C. 126-136.
  17. Mohammadi F., Najafi A. Effect of total quality management and knowledge management on providing services at the manufacturing and service companies. - C. 137-143.
  18. Розділ 4. Проблеми управління інноваційним розвитком

  19. Коверга С. В. Моделі та методи прийняття рішень у сфері управління збалансованим розвитком промислових підприємств. - C. 144-156.
  20. Сардак С. Е. Життєвий цикл соціально-економічних систем. - C. 157-169.
  21. Давидов О. І. Проблеми та перспективи застосування концепції управління вартістю підприємств в Україні. - C. 170-182.
  22. Shypulina Yu. S., Gryshchenko O. F., Bilenko V. O. The international and national university rankings as an constituent of university’s competitiveness. - C. 183-195.
  23. Томчевска-Попович Н. Є. Адаптація сентиментального (ностальгічного) туризму на шляху "Золота підкова" для туристичних потоків з Польщі. - C. 196-205.
  24. Hájek J., Hoeschle F., Bilan Yu., Strielkowski W. Economic performance and convergence in the Eurozone. - C. 206-223.
  25. Розділ 5. Екологічний маркетинг та менеджмент

  26. Zharova L. V., Eremeeva N. V. Sustainable development assessment through indicators evolving. - C. 224-235.
  27. Хлобистов Є. В., Сегеда І. В., Подольська А. І. Потенційні екологічні конфлікти у сфері використання енергетичної складової природно-ресурсних комплексів. - C. 236-246.
  28. Вимоги до матеріалів, що публікуються в науковому журналі "Маркетинг і менеджмент інновацій". - C. 246-251.
  29. Вихідні дані.
2016
№ 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського