Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж100487/2016/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Marketing and Management of Innovations : sci. j..- Sumy Marketing ì menedžment ìnnovacìj- Титул.
- Зміст.
Розділ 1. Маркетинг інновацій
- Ілляшенко С. М., Ілляшенко Н. С. Перспективи і загрози четвертої промислової революції та їх урахування при виборі стратегій інноваційного зростання. - C. 11-21.
- Райко Д. В., Цейтлін Л. М. Маркетингове забезпечення споживацької привабливості товару промислового призначення. - C. 22-31.
Розділ 2. Інновації у маркетингу
- Salem M., Cermelli M. An experiment on brand loyalty among mobile phone users in the Basque region of Spain. - C. 32-47.
- Akbari M., Abdolvand M., Ghaffari F. The impacts of situational factors on consumer misbehaviour in service outlets (on the example of Iranian chain stores). - C. 48-56.
- Jafari S., Jandaghi Gh., Taghavi H. Factors influencing the intention to accept advertising in mobile social networks. - C. 57-72.
- Краус К. М. Венчурне інвестування управління маркетингом малих торговельних підприємств: умови та джерела. - C. 73-83.
- Охріменко Г. В. Використання бенчмаркінгу в реалізації маркетингу освітніх послуг вищими навчальними закладами України. - C. 84-93.
- Юсупова О. В. Цінове стимулювання продажів непродовольчих товарів торговельними мережами України. - C. 94-105.
Розділ 3. Інноваційний менеджмент
- Петрович Й. М., Борбулевич В. З. Модернізація промислових підприємств та її інноваційне забезпечення. - C. 106-116.
- Бояринова К. О. Методичні засади оцінювання фінансово-інвестиційної складової функціональності інноваційно орієнтованого підприємства машинобудування. - C. 117-125.
- Ситник Н. І. Розвиток інфраструктурного забезпечення менеджменту знань в організації. - C. 126-136.
- Mohammadi F., Najafi A. Effect of total quality management and knowledge management on providing services at the manufacturing and service companies. - C. 137-143.
Розділ 4. Проблеми управління інноваційним розвитком
- Коверга С. В. Моделі та методи прийняття рішень у сфері управління збалансованим розвитком промислових підприємств. - C. 144-156.
- Сардак С. Е. Життєвий цикл соціально-економічних систем. - C. 157-169.
- Давидов О. І. Проблеми та перспективи застосування концепції управління вартістю підприємств в Україні. - C. 170-182.
- Shypulina Yu. S., Gryshchenko O. F., Bilenko V. O. The international and national university rankings as an constituent of university’s competitiveness. - C. 183-195.
- Томчевска-Попович Н. Є. Адаптація сентиментального (ностальгічного) туризму на шляху "Золота підкова" для туристичних потоків з Польщі. - C. 196-205.
- Hájek J., Hoeschle F., Bilan Yu., Strielkowski W. Economic performance and convergence in the Eurozone. - C. 206-223.
Розділ 5. Екологічний маркетинг та менеджмент
- Zharova L. V., Eremeeva N. V. Sustainable development assessment through indicators evolving. - C. 224-235.
- Хлобистов Є. В., Сегеда І. В., Подольська А. І. Потенційні екологічні конфлікти у сфері використання енергетичної складової природно-ресурсних комплексів. - C. 236-246.
- Вимоги до матеріалів, що публікуються в науковому журналі "Маркетинг і менеджмент інновацій". - C. 246-251.
- Вихідні дані.
| 2016 | | № 1
|
|
|
|