Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж100487/2016/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Marketing and Management of Innovations : sci. j..- Sumy Marketing ì menedžment ìnnovacìj- Титул.
- Зміст.
Розділ 1. Маркетинг інновацій
- Kramoliš J. The attitude of Czech companies towards design – comparative study of 2012 and 2014. - C. 11-21.
- Moklyak M. V., Popova Yu. M., Shinkarenko R. V. Brand as the main marketing direction of enterprises activity. - C. 22-30.
Розділ 2. Інновації у маркетингу
- Ivanova V. V. Asymmetry of information and its features in the tourist market. - C. 31-38.
- Krykavskyi Ye. V., Stets O. M. Modern Internet technologies in market promotion of dairy products and milk. - C. 39-48.
- Urbonavicius S., Dikcius V., Reardon J. Credibility of a salesperson in retailing: judgments on the basis of their demographic parameters. - C. 49-58.
- Bashi S. Gh., Hanzaee K. H., Nikoumaram H. The effect of service contact personnel attributes on customer satisfaction and purchase intention. - C. 59-72.
- Bilovodska O. A., Gryshchenko O. F., Syhyda L. O. Development of the enterprise distribution system taking into account the regional logistics potential. - C. 73-79.
- Vavrečka V., Mezuláník J. Marketing communications in tourism – trends and reality. - C. 80-93.
- Khanlari A., Hajiheidari N., Farhang M. The impact of social media based brand communities on brand trust in tourism industry. - C. 94-107.
Розділ 3. Інноваційний менеджмент
- Taraniuk L. M., Taraniuk K. V., Shimko V. Yu., Marchenko T. V. Organizational and economic aspects of benchmarking innovative products at the automobile industry enterprises. - C. 108-116.
- Ткач С. М. Макрорівневі чинники впливу на конкурентоспроможність промисловості регіонів України. - C. 117-128.
- Бойчук А. Б. Оцінювання інноваційного потенціалу підприємства з урахуванням особливостей машинобудівної галузі. - C. 129-143.
Розділ 4. Проблеми управління інноваційним розвитком
- Калюжна Н. Г. Модель оцінювання потенціалу системи управління підприємством: опис та дослідження. - C. 144-155.
- Карий О. І., Панас Я. В. Передумови залучення волонтерів для забезпечення соціально-економічного розвитку громад. - C. 156-169.
- Kuzmin O. Ye., Skybinskyi O. S., Ugolkova O. Z. Crowdfunding: essence, value and typology. - C. 170-180.
- Prokopenko O. V., Zięba K. K., Olma S. M. Efficient and effective management of knowledge of seniors as an element of organization development. - C. 181-187.
- Хорольский В. П., Рыбалко Л. П., Хорольская Е. В. Интеллектуальная система управления корпоративным предприятием с использованием сбалансированной системы показателей. - C. 188-202.
- Falovych V. A. Establishment of responsible supply chain: processes standardization. - C. 203-214.
- Mohsenidoust F., Amini Sabegh Z. Studying the role of marketing mix on performance of leasing service providers firms (case: Ghadir leasing company). - C. 215-221.
Розділ 5. Екологічний маркетинг та менеджмент
- Боронос В. Г., Шкарупа О. В., Коновалов М. Г. Екологічна модернізація системи управління поводження з твердими побутовими відходами в Україні на основі досвіду ЄС та Норвегії. - C. 222-234.
- Shkola V. Yu., Domashenko M. D., Kuchmiyov A. V., Novak K. S. Fundamentals of Ukrainian land fund management. - C. 235-245.
| 2016 | | № 2
|
|
|
|