Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100487/2017/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Marketing and Management of Innovations
: sci. j..- Sumy
Marketing ì menedžment ìnnovacìj

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Reshetnikova G. S. The role of the national identity of the trademark: the mechanism of perception of the consumer. - C. 15-24.
  4. Simionescu M., Strielkowski W. Brand loyalty and fashion marketing: a case study of Romanian youth. - C. 25-31.
  5. Лєонов С. В., Антонов М. С. Маркетинг держави на ринку запозичень як основа інноваційного розвитку економіки України. - C. 32-41.
  6. Savytska N. L., Afanasieva O. P. Segmentation of niche markets of meat and meat products (by the example of local market). - C. 42-51.
  7. Артюхіна М. В., Попова Г. В. Соціальний потенціал організації: сутність та управління інструментами SMM-маркетингу. - C. 52-61.
  8. Жегус О. В. Інтегрований підхід до організації продажу в роздрібній торгівлі. - C. 62-72.
  9. Gharehbiglo H., Seyed Mofid A., Siroosnezhad Charandabi E., Piroozinia H. Examining the factors effective on brand equity from potential and actual customer’s viewpoint. - C. 73-83.
  10. Kasztalska A. M. Luxury goods and services: a comparative analysis between the markets of England and Poland. - C. 84-93.
  11. Безгин К. С., Кульга А. А. Диагностика тенденций развития менеджмента процессов создания инновационных ценностей на предприятиях. - C. 94-114.
  12. Васильєва Т. А., Макаренко І. О. Сучасні інновації у складанні і поданні корпоративної звітності. - C. 115-125.
  13. Kocziszky G., Veresné Somosi M. Supporting the creation and installation of regional social innovations with knowledge engineering system. - C. 126-134.
  14. Глухова С. В., Кильницька Є. В. Імплементація комплексної системи оцінювання ефективності інноваційної діяльності підприємств будівельної галузі. - C. 135-144.
  15. Ivanová E., Kordoš M. Competitiveness and innovation performance of regions in Slovak Republic. - C. 145-158.
  16. Люльов О. В., Пімоненко Т. В. Модель Лотки-Вольтерри як інструмент аналізу стійкості інвестиційних та інноваційних процесів. - C. 159-169.
  17. Фесенко О. М., Ковальчук С. В., Нищик Р. А. Проблеми та перспективи розвитку нанотехнологій в Україні та світі. - C. 170-179.
  18. Швіндіна Г. О. Інновації у розвитку стратегічного менеджменту: від конкуренції до коопетиції. - C. 180-192.
  19. Панас Я. В. Модель упровадження контролінгу інноваційної діяльності в практику господарювання промислових підприємств. - C. 193-204.
  20. Нездоймінов С. Г., Андрєєва Н. М. Дослідження туристичного руху на водному транспорті в Україні. - C. 205-212.
  21. Гросул В. А., Круглова О. А., Рачкован О. Д. Комплексне оцінювання адаптаційного потенціалу в системі адаптивного управління підприємств торгівлі. - C. 213-222.
  22. Дубовик Т. В., Бучацька І. О. Інноваційна спрямованість розвитку підприємств роздрібної торгівлі. - C. 223-230.
  23. Ілляшенко С. М., Шипуліна Ю. С., Ілляшенко Н. С., Комарницька Г. О. Управління знаннями в системі інноваційного розвитку організації. - C. 231-241.
  24. Kosenko A. P., Tkachev M. M., Kobielieva T. A., Tkacheva N. P. Determination of lost profits of right holders against counterfeit goods. - C. 242-252.
  25. Мельник Т. М., Касянок К. Г. Проблеми залучення та використання міжнародних інвестицій в економіці України. - C. 253-270.
  26. Бойченко В. С. Особливості організаційно-економічного забезпечення реформування управління розвитком старопромислового регіону. - C. 271-279.
  27. Gilani A., Safari Geraily M. Investigating the factors affecting the disclosure of intellectual capital in companies listed on the Thehran stock exchange. - C. 280-288.
  28. Кораблинова И. А. Тенденции и особенности развития компаний в цифровую эпоху. - C. 289-299.
  29. Peker S., Aktan B., Tvaronavičienė M. Clustering in key G-7 stock market indices: an innovative approach. - C. 300-310.
  30. Revko A. M. Social entrepreneurship as the main resource for the regional development. - C. 311-318.
  31. Мішеніна Н. В., Ярова І. Є., Мішеніна Г. А. Розвиток механізмів державно-приватного партнерства у сфері природогосподарювання в умовах децентралізації. - C. 319-330.
2017
№ 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського