Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж100487/2017/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Marketing and Management of Innovations : sci. j..- Sumy Marketing ì menedžment ìnnovacìj- Титул.
- Зміст.
- Reshetnikova G. S. The role of the national identity of the trademark: the mechanism of perception of the consumer. - C. 15-24.
- Simionescu M., Strielkowski W. Brand loyalty and fashion marketing: a case study of Romanian youth. - C. 25-31.
- Лєонов С. В., Антонов М. С. Маркетинг держави на ринку запозичень як основа інноваційного розвитку економіки України. - C. 32-41.
- Savytska N. L., Afanasieva O. P. Segmentation of niche markets of meat and meat products (by the example of local market). - C. 42-51.
- Артюхіна М. В., Попова Г. В. Соціальний потенціал організації: сутність та управління інструментами SMM-маркетингу. - C. 52-61.
- Жегус О. В. Інтегрований підхід до організації продажу в роздрібній торгівлі. - C. 62-72.
- Gharehbiglo H., Seyed Mofid A., Siroosnezhad Charandabi E., Piroozinia H. Examining the factors effective on brand equity from potential and actual customer’s viewpoint. - C. 73-83.
- Kasztalska A. M. Luxury goods and services: a comparative analysis between the markets of England and Poland. - C. 84-93.
- Безгин К. С., Кульга А. А. Диагностика тенденций развития менеджмента процессов создания инновационных ценностей на предприятиях. - C. 94-114.
- Васильєва Т. А., Макаренко І. О. Сучасні інновації у складанні і поданні корпоративної звітності. - C. 115-125.
- Kocziszky G., Veresné Somosi M. Supporting the creation and installation of regional social innovations with knowledge engineering system. - C. 126-134.
- Глухова С. В., Кильницька Є. В. Імплементація комплексної системи оцінювання ефективності інноваційної діяльності підприємств будівельної галузі. - C. 135-144.
- Ivanová E., Kordoš M. Competitiveness and innovation performance of regions in Slovak Republic. - C. 145-158.
- Люльов О. В., Пімоненко Т. В. Модель Лотки-Вольтерри як інструмент аналізу стійкості інвестиційних та інноваційних процесів. - C. 159-169.
- Фесенко О. М., Ковальчук С. В., Нищик Р. А. Проблеми та перспективи розвитку нанотехнологій в Україні та світі. - C. 170-179.
- Швіндіна Г. О. Інновації у розвитку стратегічного менеджменту: від конкуренції до коопетиції. - C. 180-192.
- Панас Я. В. Модель упровадження контролінгу інноваційної діяльності в практику господарювання промислових підприємств. - C. 193-204.
- Нездоймінов С. Г., Андрєєва Н. М. Дослідження туристичного руху на водному транспорті в Україні. - C. 205-212.
- Гросул В. А., Круглова О. А., Рачкован О. Д. Комплексне оцінювання адаптаційного потенціалу в системі адаптивного управління підприємств торгівлі. - C. 213-222.
- Дубовик Т. В., Бучацька І. О. Інноваційна спрямованість розвитку підприємств роздрібної торгівлі. - C. 223-230.
- Ілляшенко С. М., Шипуліна Ю. С., Ілляшенко Н. С., Комарницька Г. О. Управління знаннями в системі інноваційного розвитку організації. - C. 231-241.
- Kosenko A. P., Tkachev M. M., Kobielieva T. A., Tkacheva N. P. Determination of lost profits of right holders against counterfeit goods. - C. 242-252.
- Мельник Т. М., Касянок К. Г. Проблеми залучення та використання міжнародних інвестицій в економіці України. - C. 253-270.
- Бойченко В. С. Особливості організаційно-економічного забезпечення реформування управління розвитком старопромислового регіону. - C. 271-279.
- Gilani A., Safari Geraily M. Investigating the factors affecting the disclosure of intellectual capital in companies listed on the Thehran stock exchange. - C. 280-288.
- Кораблинова И. А. Тенденции и особенности развития компаний в цифровую эпоху. - C. 289-299.
- Peker S., Aktan B., Tvaronavičienė M. Clustering in key G-7 stock market indices: an innovative approach. - C. 300-310.
- Revko A. M. Social entrepreneurship as the main resource for the regional development. - C. 311-318.
- Мішеніна Н. В., Ярова І. Є., Мішеніна Г. А. Розвиток механізмів державно-приватного партнерства у сфері природогосподарювання в умовах децентралізації. - C. 319-330.
| 2017 | | № 1
|
|
|
|