Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100487/2021/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Marketing and Management of Innovations
: sci. j..- Sumy
Marketing ì menedžment ìnnovacìj

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Machova R., Santa K., Basa P. International Overview of Business Profiles from the Perspective of Instagram Users. - C. 11-22.
  4. Tomkova A., Ondrijova I., Ratnayake-Kascakova D., Nemec J. Leaders and Machiavellian Manifestations: Workers' Innovation Development and Business Performance. - C. 23-31.
  5. Eskiler E., Altunisik R., Sarikaya N. The Relationship Between Brand Associations and Fan Behaviours for Football Teams. - C. 32-42.
  6. Navickas V., Petroke I., Baciuliene V., Kljucnikov A. Development of Sharing Economy-Based Business Models in the Tourism Sector. - C. 43-52.
  7. Danova M., Kravcakova Vozarova I., Sira E. Innovations in Human Resources Management: Impact on Economic growth. - C. 53-65.
  8. Lagodiienko N., Yakushko I. Digital Innovations in Taxation: Bibliometric Analysis. - C. 66-77.
  9. Borysova T., Monastyrskyi G., Borysiak O., Protsyshyn Yu. Priorities of Marketing, Competitiveness, and Innovative Development of Transport Service Providers under Sustainable Urban Development. - C. 78-89.
  10. Hanulakova E., Dano F., Kukura M., Hula R. Marketing in Social Innovations Targeted at Healthcare. - C. 90-107.
  11. Tadevosyan R. Core Determinants of Companies Innovation Performance: Case for Armenia. - C. 108-116.
  12. Krchova H., Svejnova Hoesova K. The Impact of Modern Communication Marketing Tools to Increase the Innovativeness of Business. - C. 117-126.
  13. Gallart-Camahort V., Callarisa-Fiol L., Sanchez-Garcia J. The Impact of Customer Engagement on Retailer's Brand Equity Components. - C. 127-138.
  14. Tovmasyan G. Forecasting the Number of Incoming Tourists using ARIMA Model: Case Study from Armenia. - C. 139-148.
  15. Vakulenko I., Fritsak M., Fisunenko P. An Organizational Scheme for Scaling Innovative Energy Projects. Smart Grids Case. - C. 149-164.
  16. Tiutiunyk I., Kuznetsova A., Spankova J. Innovative Approaches to the Assessment of the Impact of the Shadow Economy on Social Development: An Analysis of Causation. - C. 165-174.
  17. Kotenko S., Heiets I., Yacout D. Organizational Competitiveness: A Systematic Literature Review. - C. 175-187.
  18. Brych V., Zatonatska T., Dluhopolskyi O., Borysiak O., Vakun O. Estimating the Efficiency of the Green Energy Services’ Marketing Management Based on Segmentation. - C. 188-198.
  19. Hajduova Z., Hutmanova N., Jusko L., Molitoris L. The Influence of Advertising on Children´s Buying Behaviour: A Case Study in Slovakia. - C. 199-210.
  20. MacGregor Pelikanova R. Internal Website Presentations of Czech Luxury Fashion Businesses in the COVID-19 Era. - C. 211-222.
  21. Kozludzhova K. Closing Techniques for Selling Software Innovations. - C. 223-236.
  22. Andros S., Akimov O., Akimova L., Chang S., Kumar Gupta S. Scenario Analysis of the Expected Integral Economic Effect from an Innovative Project. - C. 237-251.
  23. Alharthi A. A., Alhothali G. T. The Adoption of Social Media Marketing by Home-based Businesses in Saudi Arabia. - C. 252-263.
  24. Bečarova K., Nagyova L., Hazuchova N., Stavkova J. Consumer Approach to the Food Waste in Selected EU Countries. - C. 264-275.
  25. Michalkova L., Stehel V., Nica E., Durana P. Corporate Management: Capital Structure and Tax Shields. - C. 276-295.
  26. Вимоги до матеріалів, що публікуються у науковому журналі "Маркетинг і менеджмент інновацій". - C. 296-299.
  27. Вихідні відомості.
2021
№ 3
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського