Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж100487/2022/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Marketing and Management of Innovations : sci. j..- Sumy Marketing ì menedžment ìnnovacìj- Title.
- Contents.
- Dobrowolski Z., Sulkowski L., Adamisin P. Innovative Ecosystem: The Role of Lean Management Auditing. - C. 9-20.
- Kurnaz A. The Big Five Personality Traits as Antecedents of Panic Buying. - C. 21-33.
- Polat V. Customer Benefits and Sharing Behaviour in Video Streaming Services: The Mediation Effect of Value Creation. - C. 34-43.
- Ali S., Hasan S., Alhothali G. T. Knowledge management to foster the entrepreneurship activity: case for Saudi Arabia. - C. 44-55.
- Vasudevan H. Management and Leadership in the Klang Valley IT Sector: Conceptual Approach. - C. 56-65.
- Seal D. B., Bag S. Constituents Affecting Brand Loyalty of Sustainable Beauty and Personal Care Products. - C. 66-77.
- Chygryn O., Kuzior A., Olefirenko O., Uzik J. Green Brand as a New Pattern of Energy-Efficient Consumption. - C. 78-87.
- Veckalne R., Us Ya., Gerulaitiene N. Evaluation of Sustainability Awareness in Uzbekistan. - C. 88-102.
- Mohammad A. The Impact of Digital Marketing Success on Customer Loyalty. - C. 103-113.
- Birknerova Z., Misko D., Ondrijova I., Tomkova A., Cema V., Cigarska B. N. Identification of Preferred Representational Sensory System in Neuro-Linguistic Programming. - C. 114-124.
- Kuznyetsova A., Tiutiunyk I., Panimash Yu., Zsolt Z., Zsolt P. Management of Innovations in Public Administration: Strategies to Prevent the Participation of Financial Intermediaries in Shadow Operations. - C. 125-138.
- Simelyte A., Tvaronaviciene M. Innovative Foreign Direct Investment Policy: Latvia’s Case. - C. 139-148.
- Eyvazov E., Balabeyova N., Aslanova M., Hajiyeva A., Muradova K. The Role of Innovative Determinants in Ensuring the Economic Security of the State. - C. 149-158.
- Svetlik J., Lastuvka I. B2B Communication Strategy: Introducing a New Multifunctional Application for the Waste Management Industry. - C. 159-171.
- Ehn J., Horvathova A., Holomek J. Managing during the crisis: Factors coming from inside the society. - C. 172-181.
- Artyukhova N., Krmela J., Krmelova V., Ospanov D. Knowledge Marketing: n(P, C, S, V)’s Mix?. - C. 182-189.
- Krishnan C., Agarwal N., Gupta S. Factors Influencing Consumer Purchase Intention of Luxury Branded Perfumes. - C. 190-201.
- Вихідні відомості.
| 2022 | | № 3
|
|
|
|