Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100627:Пед. і психол./2016/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Університету імені Альфреда Нобеля
: наук. журн..- Дніпро. Серія, Педагогіка і психологія
Visnyk Universytetu imeni Alfreda Nobelia. Seriia: Pedahohika i psykholohiia

  1. Титул, зміст.
  2. Альохін М. М. Еволюція функцій учнівського самоврядування в українській школі. - C. 8–13.
  3. Дербак О. А. Системно-історичний аналіз основних етапів становлення вищої педагогічної освіти в Республіці Молдова. - C. 14–18.
  4. Заболоцький А. Ю. Сучасний стан дистанційного навчання у ВНЗ України. - C. 19-23.
  5. Зубкова Л. М. Визначення сутності поняття "життєва компетентність" та її основних функцій. - C. 24–29.
  6. Коркішко А. В. Історико-педагогічний аспект категорії "імідж" у зарубіжному науковому просторі. - C. 30–34.
  7. М’ясоїд Г. І., Юсипіва Т. І. Досвід використання комп’ютерних мереж у системі середньої освіти США . - C. 35–38.
  8. Невмержицька О. В. Ідеологія як джерело формування аксіологічних ідей у вітчизняному освітньому просторі ХІХ – першої третини ХХ ст.. - C. 39–43.
  9. Овчарук О. В. Сучасний досвід впровадження освіти для демократичного громадянства та освіти в галузі прав людини в країнах східного партнерства. - C. 44–51.
  10. Сапожников С. В. Аналіз концептуальних засад вищої педагогічної освіти в країнах Чорноморського регіону. - C. 52–60.
  11. Чепіль М. М. Іван Франко про особистість вчителя крізь призму сьогодення. - C. 61–66.
  12. Берестень Е. Е. Грамматика на уроке немецкого языка. - C. 67–70.
  13. Козинець І. І. Особливості віртуального спілкування. - C. 71–75.
  14. Кофан І. М., Нудель В. О. Особливості прояву лідерських якостей у міжособистісних стосунках в юнацькому віці. - C. 76–82.
  15. Лисенко Я. О. Ціннісні орієнтації як показник якості життя студентів Академії музики. - C. 83–87.
  16. Михлик О. О. Активізація самостійного іншомовного говоріння на початковому етапі навчання. - C. 88–93.
  17. Олійник М. М. Щодо проблеми формування в учнів мотивації до занять фізичною культурою та спортом. - C. 94–101.
  18. Самодрин А. П. Ціннісно-смислові орієнтири розвитку сучасної гімназії. - C. 102–107.
  19. Хатунцева С. М. Дидактична цінність педагогічних бар’єрів у процесі формування в майбутніх учителів готовності до самовдосконалення. - C. 108–114.
  20. Черненко-Шнурко Д. А. Формування патріотизму підлітків з використанням сучасних технологій виховання. - C. 115–120.
  21. Шусть В. В. Концептуальна модель формування політичних цінностей молоді. - C. 121–127.
  22. Ярощук Л. Г. Креативність як компонент творчого потенціалу особистості майбутнього школяра. - C. 128–133.
  23. Амеліна С. М., Тарасенко Р. О. Формування інформаційної компетентності майбутніх перекладачів на основі використання міжнародних інформаційних ресурсів. - C. 134–139.
  24. Баюрко Н. В. Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх учителів біології до розвитку екологічної компетентності учнів. - C. 140–145.
  25. Беньковська Н. Б. Порівняльний аналіз світового та вітчизняного досвіду щодо підготовки економістів у вищих навчальних закладах. - C. 146–151.
  26. Бобир С. Л. Модель пропедевтичного курсу "Вступ до спеціальності "Мова і література (англійська)" для майбутніх педагогів. - C. 152–156.
  27. Бойко Л. Г. Актуальні проблеми професійної підготовки фахівців з туристичної діяльності на сучасному етапі. - C. 157–160.
  28. Волкова Н. П., Устименко К. В. Самостійна робота у процесі підготовки майбутнього вчителя до здійснення професійно-педагогічної комунікації. - C. 161–171.
  29. Гаркуша І. В., Синець А. М. Світоглядні та психологічні передумови формування професійної ідентичності педагогів ВНЗ. - C. 172–181.
  30. Греб М. М. Проблеми й перспективи використання лекції як ефективної форми організації навчання лексикології і фразеології майбутніх учителів початкових класів. - C. 182–188.
  31. Єщенко М. Г., Сипченко О. М. Стан та проблеми довузівської підготовки в сучасних умовах. - C. 189–194.
  32. Завалевський Ю. І. Конкурентоспроможність викладача як результат його професійної компетентності. - C. 195–199.
  33. Кияшко О. В. Переваги та недоліки використання on-line вправ при вивченні іноземних мов. - C. 200–202.
  34. Князян М. О. Система завдань з формування загальнокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов. - C. 203–208.
  35. Кожушко С. П. Використання інтерактивних технологій в системі підготовки фахівців туристичного бізнесу до професійної взаємодії. - C. 209–214.
  36. Кравець Р. А. Забезпечення полікультурної освіти майбутніх фахівців аграрної галузі засобами комунікативного підходу на заняттях з іноземної мови. - C. 215–221.
  37. Кучер С. Л. Концептуальні засади організації неперервної дизайн-підготовки майбутніх учителів технологій. - C. 222–227.
  38. Lichman L. Yu. Crisis of competence: some aspects of language education in meta-historical environment. - C. 228–232.
  39. Мединська С. І. Формування іншомовної компетентності як компонента професійної підготовки фахівців у галузі туризму. - C. 233–237.
  40. Міщенко С. Г. Методичний супровід професійного зростання викладача. - C. 238–243.
  41. Ніколенко Л. М. Роль емпатії у професійному самовизначенні корекційного педагога. - C. 244–250.
  42. Олійник І. В. Складові елементи професійно-педагогічної майстерності викладача вищої школи. - C. 251–258.
  43. Oníschenko M. Y., Pliushchai A. A., Oníschenko G. A. Particularidades organizativas del trabajo autónomo de los estudiantes-filólogos en la enseñanza de español como segunda lengua extranjera. - C. 259–265.
  44. Pavlenko O. O., Triakina O. O., Timchenko-Mikhailidi N. S., Pugach V. B. Assessment and development of professional competence of masters in customs service. - C. 266–273.
  45. Пінська О. Л. Формування у майбутнього вчителя невербальної поведінки у процесі навчання. - C. 274–278.
  46. Примина Н. Н. Критериальный аппарат оценивания языковых знаний и речевых учений будущих судоводителей. - C. 279–285.
  47. Сиротін О. С., Мишак О. О. Виховна позааудиторна робота з іноземної мови як засіб формування особистості майбутнього фахівця аграрної галузі. - C. 286–289.
  48. Смаковський Ю. В. Педагогічна культура вчителя як наукова проблема. - C. 290–294.
  49. Сніца Т. Є. Методичні рекомендації викладачам щодо формування полікультурної компетентності у майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 295–300.
  50. Сорока О. В. Арт-терапевтична компетенція як складова професійної компетентності фахівців соціальної сфери. - C. 301–306.
  51. Сороквашин С. В. Компоненти, критерії і показники розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників будівельної галузі. - C. 307–311.
  52. Тарнопольский О. Б. Диверсификация конструктивистского подхода в преподавании английского язика для профессиональных целей в неязыковом вузе. - C. 312–319.
  53. Тур О. М. Комунікативна компетентність майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності: лінгвокомунікативна складова. - C. 320–324.
  54. Фрицюк В. А. Готовність майбутніх педагогів до безперервного професійного саморозвитку. - C. 325–330.
  55. Черняк Н. О. Професійно-педагогічна комунікація як інструмент формування особистості майбутнього фахівця у сфері соціальної роботи. - C. 331–334.
  56. Шаркова С. Ф. Про дослідження змін рівня задоволеності студентів заняттями з іноземної мови в рамках полікультурного навчання. - C. 335–340.
  57. Шепеленко Т. Л. Гуманізація освіти як основний принцип педагогічної інноватики. - C. 341–345.
  58. Шкурко О. В. Роль письма в навчанні іноземних мов. - C. 346–349.
  59. Деркач С. П. Методологічні засади кооперативного навчання. - C. 350–354.
  60. Попель О. В. Роль інтерактивних технологій у викладанні іноземної мови у немовних вишах. - C. 355–360.
  61. Свідовська В. А. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх юристів засобами дистанційного навчання. - C. 361–366.
  62. Сторожук С. Д. Проектні технології у навчанні письма студентів-філологів: суть та особливості використання у навчальному процесі. - C. 367–373.
  63. Токарєва А. В. Використання комп’ютерних відеоігор у сучасному навчальному процесі. - C. 374–378.
  64. Гребеник Т. В. Стратегічне управління як системний засіб забезпечення конкурентоспроможності навчального закладу. - C. 379–383.
  65. Лебідь О. В. Роль дослідження зовнішнього середовища загальноосвітнього навчального закладу в системі стратегічного управління. - C. 384–390.
  66. Abstracts. - C. 391–419.
2016
№ 2 (12)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського