Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100627:Пед. і психол./2017/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Університету імені Альфреда Нобеля
: наук. журн..- Дніпро. Серія, Педагогіка і психологія
Visnyk Universytetu imeni Alfreda Nobelia. Seriia: Pedahohika i psykholohiia

  1. Титул, зміст.
  2. Головко М. Б. Проблеми сімейного виховання у працях представників суспільно-педагогічного руху 60-х років ХІХ століття. - C. 8–13.
  3. Жданюк А. В. Щодо історико-філософських аспектів розвитку уявлень про конфлікт у системі правовідносин. - C. 14–20.
  4. Ковальчук О. С., Потапюк Л. М. Забезпечення академічної чесності у вищих навчальних закладах: міжнародний досвід. - C. 21–26.
  5. Корольова Л. В. Становлення і розвиток системи підготовки викладачів іноземної мови в Румунській Республіці. - C. 27–31.
  6. Мовчан Л. В. Сучасний погляд на якість вищої освіти в Україні. - C. 32–37.
  7. Осадчий В. В. Фактори впливу на розвиток дизайну як науки. - C. 38–44.
  8. Розлуцька Г. М. Особливості розвитку освіти духовенства у Закарпатті (кінець ХVІІІ – початок ХІХ століття). - C. 45–51.
  9. Таможська І. В. Оцінка університетською спільнотою ролі та значення інституту приват-доцентури в університетах України (друга половина ХІХ – початок ХХ століття). - C. 52–58.
  10. Бондаренко З. П. Cоціальне здоров’я студентів у контексті розвитку волонтерства. - C. 59–66.
  11. Ніколенко Л. М. Розвиток соціальних навичок у дітей з порушеннями аутичного спектра в умовах інтеграційного дитячого оздоровчого табору. - C. 67–72.
  12. Переворська О. І. Проблема розвитку студентами комунікативного потенціалу дітей дошкільного віку із ЗНМ. - C. 73–79.
  13. Агіляр Туклер В. В. Виховання ініціативності дітей у ігровій діяльності: сучасний стан. - C. 80–85.
  14. Дніпрова О. А., Когут А. Р. Місце внутрішньої мотивації в профілактиці емоційного вигорання. - C. 86–91.
  15. Єрмолаєва Т. В., Шваб К. В. Гендерні стереотипи у сучасному українському суспільстві. - C. 92–96.
  16. Зайцева І. О., Павлюкова Н. Ф., Легостаєва Т. В., Мисюра А. О. Ефективність застосування різних педагогічних прийомів на уроках біології залежно від психологічних характеристик учнів. - C. 97–101.
  17. Коломійчук І. М. Автентичні матеріали як ефективний засіб забезпечення соціокультурного спрямування процесу навчання іноземної мови. - C. 102–105.
  18. Комісаренко Н. О. Зміст, форми і методи моніторингу якості організації виховної роботи у вищому навчальному закладі. - C. 106–111.
  19. Кофан І. М., Бєлова Л. В. Індивідуально-психологічні детермінанти педагогічної антиципації вчителів. - C. 112–117.
  20. Олійник І. В. Причини виникнення та профілактика синдрому професійного вигорання у педагогів. - C. 118–125.
  21. Передерій О. Л. Система педагогічних впливів як чинник формування самооцінки старшокласників вальдорфської школи. - C. 126–130.
  22. Беспарточна О. І., Зюман Г. Ю. Особливості застосування ділових ігор під час вивчення графічного дизайну студентами інженерних спеціальностей. - C. 131–137.
  23. Богдан Ж. Б., Солодовник Т. О., Середа Н. В. Особистість викладача як чинник ефективної підготовки студентів-психологів до майбутньої професійної діяльності. - C. 138–143.
  24. Бондаревська О. М. Структура дидактичної моделі формування індивідуальних стратегій студентів у процесі викладання іноземних мов. - C. 144–148.
  25. Борисенко В. В., Гагіна Н. В. Компетентнісне навчання в контексті мовної підготовки студентів вищої школи. - C. 149–154.
  26. Верченко Л. С. Проектування технології розвитку соціально-комунікативної компетентності майбутніх викладачів вищої школи у процесі магістерської підготовки: концептуальний етап. - C. 155–160.
  27. Волкова Н. П. Засоби стимулювання та мотивації творчої діяльності студентів. - C. 161–169.
  28. Гаркуша І. В., Кравець Р. Е. До формування культури мовлення особистості психолога-практика. - C. 170–174.
  29. Горбань С. І. Можливості інформаційно-комунікативних технологій у формуванні професійної компетентності майбутніх художників сакрального живопису. - C. 175–181.
  30. Демідова Ю. Є., Шахова Г. А. Формування компетенцій з безпеки професійної діяльності як важлива складова підготовки магістрів у вищих навчальних закладах. - C. 182–187.
  31. Знанецька О. М., Цвєтаєва О. В. Роль комунікативної компетентності у навчанні іноземних мов. - C. 188–193.
  32. Каленик О. О., Цареградська Т. Л., Тарасова Т. В. Методичні аспекти оптимізації процесу навчання студентів-іноземців на підготовчих відділеннях ВНЗ України. - C. 194–198.
  33. Кондрашова О. В. Організація особистісно орієнтованого контакту майбутніх менеджерів з передовими практиками засобами дистанційної підтримки: досвід упровадження. - C. 199–204.
  34. Макхулі Іхаб Формування готовності майбутніх учителів до роботи в школах національних меншин як сучасна міждисциплінарна проблема. - C. 205–211.
  35. Medynska S. I., Sokolova K. V. The strategic approach to forming the foreign language competence of would-be experts in the framework of the contemporary educational standards. - C. 212–215.
  36. Ольховська А. С. Зміст та структура курсу "Сучасні перекладацькі технології. Системи автоматизації перекладу". - C. 216–222.
  37. Pavlenko O. O., Triakina O. O., Timchenko-Mikhailidi N. S. The main directions of the international and european standards implementation in professional training of specialists in the field of customs. - C. 223–229.
  38. Павлова В. А. Педагогічні роздуми щодо формування компетентностей майбутніх фахівців для сфери підприємництва. - C. 230–235.
  39. Пінська О. Л. Самопізнання як детермінанта професійного самовдосконалення майбутнього вчителя. - C. 236–240.
  40. Піскова Ж. В., Козинець І. І. Ділова гра "Організація бухгалтерського обліку" як елемент тренінгу та апробація спеціальних компетенцій студентів. - C. 241–246.
  41. Прошкін В. В. Формування проектно-конструкторської компетентності майбутніх інженерів засобами ІКТ. - C. 247–252.
  42. Пугач В. Б., Яремчук Л. І. Проблема формування комунікативної особистості у процесі підготовки майбутніх викладачів іноземних мов. - C. 253–259.
  43. Пучков І. Р. Використання змішаного навчання при підготовці вчителів початкових класів. - C. 260–264.
  44. Самодрин А. П. До питання концептуалізації педагогічної організації у світлі космізації знання. - C. 265–272.
  45. Cорока Н. А. Психологічне обгрунтування переваг емпіричного підходу у вивченні іноземної мови як освітнього процесу майбутніх фахівців. - C. 273–280.
  46. Тарнопольський О. Б. Експерієнційні види навчальної діяльності у конструктивістському підручнику з англійської мови для студентів спеціальності "Туризм". - C. 281–288.
  47. Черевко С. В. Удосконалення професійно-педагогічної компетентності тренерів-викладачів у процесі підвищення кваліфікації засобами формальної і неформальної освіти. - C. 289–295.
  48. Кабанова М. Р., Плеханова Т. М., Черняк Н. О. Про деякі інноваційні тенденції у навчанні іноземної мови у вишах України. - C. 296–300.
  49. Твердохліб А. І. Смарт-технології як основа формування сучасних тенденцій освіти. - C. 301–305.
  50. Tokarieva A. V. Serious video games in foreign language education. - C. 306–311.
  51. Лебідь О. В. Принципи стратегічного управління загальноосвітніми навчальними закладами. - C. 312–320.
  52. Abstracts. - C. 321–340.
2017
№ 1 (13)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського