Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100743/2019/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Українська музика
: наук. часоп..- Львів
Ukraiinska musyka

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Ластовецька-Соланська З. Формування сучасної музичної інфраструктури України. - C. 5-10.
  4. Ферендович М. Діалог поколінь: з історії виконання високої меси Йогана Себастьяна Баха у Львові. - C. 11-20.
  5. Скрипник Н. "Занепад" післявоєнного музичного аванґарду в рефлексії радянського музикознавства. - C. 21-31.
  6. Рожак О. "Львівська додекафонна школа" в контексті галицького музичного модернізму. - C. 32-44.
  7. Стрілецька О. Кaроль Шимановський і дихотомія європейського – національного в музиці зламу ХІХ–ХХ століть. - C. 45-51.
  8. Гайдичук О. Музично-хорова діяльність отця Євгена Турули в таборах полонених в Австрії та Німеччині в 1915–1918 роках. - C. 52-63.
  9. Олексів Г. Специфіка перекладення баянних творів для акордеона на прикладі "ACCORD Is ON – ACCORDION" Володимира Рунчака. - C. 64-71.
  10. Обух Л. Використання духовної творчості Романа Гурка в українських музичних проєктах. - C. 72-82.
  11. Муравіцька С. Естрадна діяльність Мусліма Магомаєва: вокально-виконавський аспект. - C. 83-90.
  12. Юань Є Витоки багатоголосного хорового співу в китайській музичній культурі. - C. 91-97.
  13. Цао Шию Фортепіанна сюїта Ду Мінсіня "Русалонька" як приклад поєднання засад національної та європейської музичної мови. - C. 98-104.
  14. Ке Лун Специфіка гуанчжоуського мистецтва Юецзюй як різновиду пекінської опери. - C. 105-110.
  15. Федорняк Х. Дзвоніння у фортепіанній музиці Китаю (на прикладі твору китайського композитора Ван Цзяньчжона "Три варіації на тему мелодії цвітіння сливи"). - C. 111-117.
  16. Черній А. Любава Сидоренко: "Без quasi-конфлікту і музика буде не цікава". - C. 118-121.
  17. Мілоста О. У пошуках загубленої флейти: малодосліджені аспекти музично-іконографічних джерел історичної України XVI–XIX ст.. - C. 122-129.
  18. Келмені А. Розвиток музичної культури Косово в історичній перспективі і на сучасному етапі. - C. 130-135.
  19. Кияновська Л. Рецензія на монографію У. Граб. Мирослав Антонович: інтелектуальна біографія. Еміграційне музикознавство в українському культуротворенні повоєнних десятиліть. - C. 136-137.
  20. Кияновська Л. Рецензія на видання: Михайло Вербицький. Симфонії : монографія / текст Лілії Назар-Шевчук; упорядкування Руслана Косар. – Чернівці : Букрек, 2018. – 120 с. : іл. ISBN 978-617-7663-24-8. - C. 137-138.
  21. Шуміліна О. У пошуках національної ідентичності. Рецензія на монографію М. Новакович Галицька музика габсбурзької доби: у пошуках української ідентичності. Львів : Видавець Т. Тетюк, 2019. 376 с. + 8 с. іл.. - C. 139-141.
  22. Дика Н. Світ фортепіанного мистецтва: стежками П’ятого міжнародного конкурсу-фестивалю "Резонанси". - C. 142-147.
  23. Кашкадамова Н. Звучать твори галицьких композиторів-аванґардистів. - C. 148-150.
2019
Число 2 (32)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського