Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100965/2013/8-9<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освіта та розвиток обдарованої особистості
: щоміс. наук.-метод. журн..- Київ
Osvìta ta rozvitok obdarovanoï osobistostì

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. 1. Наука – практиці

  4. Кремень В. Г. Освіта у спонтанності розвитку цивілізації. - C. 7-16 .
  5. Волощук І. С. Інтелект: ретроспективний огляд пошуку нитки Аріадни. - C. 11-16 .
  6. Марушкевич А. А. Підготовка обдарованої молоді до життєдіяльності в українському суспільстві. - C. 17-19 .
  7. Ткаченко Л. І. Розвиток особистості в дефініціях синергетики: освітньо-педагогічний тезаурус. - C. 20-23 .
  8. Гоцуляк Ю. В. Проект системи освіти обдарованих дітей в Україні: адміністративний та правовий аспекти. - C. 24-28 .
  9. Макаренко Н. М. Підготовка майбутніх практичних психологів до роботи з обдарованими дітьми. - C. 29-32 .
  10. Мельник М. Ю. Характеристика ціннісних орієнтацій особистості в контексті професійного самовизначення обдарованих старшокласників. - C. 33-37 .
  11. Онопченко Г. В., Юрченко Т. А. Інтернет-тестування в інформаційному соціальному середовищі як інструмент розвитку суб’єктів освітнього процесу. - C. 38-41 .
  12. Полицяк Н. І. Особливості гендерної соціалізації обдарованих дівчаток. - C. 42-45 .
  13. Рождественская И. Н., Анохина А. П. "Школа олимпиадников" как инновационный образовательный проект в сфере дополнительного образования: развитие системы подготовки школьников к участию во Всероссийской олимпиаде. - C. 46-49 .
  14. Черниш М. О. Погляд вітчизняних учених на структуру характеру особистості. - C. 50-52 .
  15. Тесленко В. В. Система управління розвитком обдарованих учнів у сучасному загальноосвітньому навчальному закладі. - C. 53-57 .
  16. Пионтковский-Выхватень Б. А. Теоретико-исторические аспекты исследования проблемы личностного развития интеллектуально одарённого ребенка. - C. 58-60 .
  17. Стрєлкова Ю. О. Порівняльний аналіз дослідницької діяльності та інших за схожістю видів навчальних робіт. - C. 61-63 .
  18. Сіпко К. В. Схильність до дослідницької діяльності: семантична значущість та зміст поняття. - C. 64-66 .
  19. Тименко В. П. Готовність майбутніх учителів до діагностики естетичної обдарованості учнів початкової школи. - C. 67-80 .
  20. Анищенко Н. В. Особенности психолого-педагогического диагностирования музыкального развития учащихся общеобразовательной школы. - C. 81-86 .
  21. Дроботенко М. М. Педагогічні підходи до розвитку обдарованих старшокласників та студентської молоді. - C. 87-89 .
  22. Киричук В. О. Педагогічне проектування як основа управління розвитком особистості учня. - C. 90-97 .
  23. Дем’яненко В. М., Дем’яненко В. Б., Стрижак О. Є. Фундаментальність як основа інформатичної підготовки учнів Малої академії наук України. - C. 96-100 .
  24. Вінник Н. Д. Науково-методичні основи особистісного розвитку інтелектуально обдарованих учнів: досвідна складова. - C. 101-104 .
  25. Качинська А. В. Чинники впливу на розвиток самоставлення у підлітковому віці. - C. 105-107 .
  26. Рибалка В. В. Духовність і духовна культура у становленні творчо обдарованої особистості. - C. 108-113 .
  27. Кузьменко В. У. Естетична обдарованість дошкільника: теоретичні засади діагностичної роботи. - C. 114-115 .
  28. Яншина Т. А. Обдарованість: психолого-педагогічний аспект. - C. 116-120 .
  29. 2. Педагогічний та психологічний досвід

  30. Аматьєва О. П., Корнєєва О. Л. Підтримка розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами прикладного мистецтва. - C. 121-125 .
  31. Неділько В. П., Руденко С. А. Соціально-педагогічні та соціальнопсихологічні аспекти здоров’я дітей шкільного віку. - C. 126-129 .
  32. Островерхова Н. М. Факторний аналіз стану використання організаційних механізмів удосконалення ДСЗСО. - C. 130-134 .
  33. Сокуренко О. О., Нотич О. О. Нові педагогічні технології в роботі з обдарованими учнями: система очно-дистанційного навчання. - C. 135-138 .
  34. Флакіна Е. Б. Освітні проекти у роботі з обдарованими дітьми у навчальному закладі гуманістичної спрямованості. - C. 139-142 .
  35. Сологуб А. І. Діалог у профільному креативному навчанні. - C. 143-145 .
  36. Якимова І. О. Базові характеристики рефлексивного компоненту особистості інтелектуально обдарованих старшокласників. - C. 146-149 .
  37. Шушковская А. И. Особенности формирования коррекционно-оценочных умений младших школьников с признаками одаренности. - C. 150-152 .
  38. Супрун К. М. Комп’ютерний нік як засіб особистісної самопрезентації підлітків та юнаків у віртуальній реальності. - C. 153-157 .
  39. Кизим Г. С. Вивчення духовного потенціалу у хлопців і дівчат – випускників середньої освіти. - C. 158-162 .
  40. Грицишина Т. І. Виховання ціннісних естетичних критеріїв у дошкільників у процесі екологічної освіти як основа розвитку естетичної обдарованості особистості. - C. 163-167 .
  41. Зайцева Е. В., Курносова Е. С. Психолого-педагогическое сопровождение психомоторно одарённых детей в Днепропетровском высшем училище физической культуры. - C. 168-170 .
  42. Круг Л. И. Обыденные преставления учителей об одаренных детях и условия их обучения. - C. 171-174 .
  43. 3. Наукові семінари-практикуми

  44. Чудакова В. П. Інтегральний показник "інноваційність" – чинник формування конкурентоздатності особистості. - C. 175-191 .
  45. 4. Майстер-клас

  46. Рибак С. Б. Методи запам’ятовування інформації. Знайомтеся: піктограми. - C. 192-194 .
  47. 5. Авторські програми та проекти

  48. Сєдова С. О. Програма з позакласної роботи "Шкільний театр". - C. 195-199 .
  49. 6. Пошуки обдарованості

  50. Бельская Н. А. Информационные возможности теста "Психогеометрия-2М" в психологическом консультировании (дополнение к тесту С. Деллингер "Психогеометрия"). - C. 200-205 .
  51. Буркова Л. В., Сагалакова А. Б., Соколовська Н. Б. Пошук формули успішності у житті: соціологічне дослідження пріоритетів успішності. - C. 206-212 .
  52. 7. Я – Обдарована особистість

  53. Дубовик Л. В. Мова національного танцю – це пам’ять (досвід), дух, етика та естетика, формотворна енергія характеру нації. - C. 213-217 .
  54. 8. Аналітика

  55. Сорока С. В. Роль інформаційного простору у формуванні обдарованої особистості. - C. 218-220.
2013
№ 8-9 (15-16)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського