Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж100965/2013/8-9<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Освіта та розвиток обдарованої особистості : щоміс. наук.-метод. журн..- Київ Osvìta ta rozvitok obdarovanoï osobistostì- Титул.
- Зміст.
1. Наука – практиці
- Кремень В. Г. Освіта у спонтанності розвитку цивілізації. - C. 7-16 .
- Волощук І. С. Інтелект: ретроспективний огляд пошуку нитки Аріадни. - C. 11-16 .
- Марушкевич А. А. Підготовка обдарованої молоді до життєдіяльності в українському суспільстві. - C. 17-19 .
- Ткаченко Л. І. Розвиток особистості в дефініціях синергетики: освітньо-педагогічний тезаурус. - C. 20-23 .
- Гоцуляк Ю. В. Проект системи освіти обдарованих дітей в Україні: адміністративний та правовий аспекти. - C. 24-28 .
- Макаренко Н. М. Підготовка майбутніх практичних психологів до роботи з обдарованими дітьми. - C. 29-32 .
- Мельник М. Ю. Характеристика ціннісних орієнтацій особистості в контексті професійного самовизначення обдарованих старшокласників. - C. 33-37 .
- Онопченко Г. В., Юрченко Т. А. Інтернет-тестування в інформаційному соціальному середовищі як інструмент розвитку суб’єктів освітнього процесу. - C. 38-41 .
- Полицяк Н. І. Особливості гендерної соціалізації обдарованих дівчаток. - C. 42-45 .
- Рождественская И. Н., Анохина А. П. "Школа олимпиадников" как инновационный образовательный проект в сфере дополнительного образования: развитие системы подготовки школьников к участию во Всероссийской олимпиаде. - C. 46-49 .
- Черниш М. О. Погляд вітчизняних учених на структуру характеру особистості. - C. 50-52 .
- Тесленко В. В. Система управління розвитком обдарованих учнів у сучасному загальноосвітньому навчальному закладі. - C. 53-57 .
- Пионтковский-Выхватень Б. А. Теоретико-исторические аспекты исследования проблемы личностного развития интеллектуально одарённого ребенка. - C. 58-60 .
- Стрєлкова Ю. О. Порівняльний аналіз дослідницької діяльності та інших за схожістю видів навчальних робіт. - C. 61-63 .
- Сіпко К. В. Схильність до дослідницької діяльності: семантична значущість та зміст поняття. - C. 64-66 .
- Тименко В. П. Готовність майбутніх учителів до діагностики естетичної обдарованості учнів початкової школи. - C. 67-80 .
- Анищенко Н. В. Особенности психолого-педагогического диагностирования музыкального развития учащихся общеобразовательной школы. - C. 81-86 .
- Дроботенко М. М. Педагогічні підходи до розвитку обдарованих старшокласників та студентської молоді. - C. 87-89 .
- Киричук В. О. Педагогічне проектування як основа управління розвитком особистості учня. - C. 90-97 .
- Дем’яненко В. М., Дем’яненко В. Б., Стрижак О. Є. Фундаментальність як основа інформатичної підготовки учнів Малої академії наук України. - C. 96-100 .
- Вінник Н. Д. Науково-методичні основи особистісного розвитку інтелектуально обдарованих учнів: досвідна складова. - C. 101-104 .
- Качинська А. В. Чинники впливу на розвиток самоставлення у підлітковому віці. - C. 105-107 .
- Рибалка В. В. Духовність і духовна культура у становленні творчо обдарованої особистості. - C. 108-113 .
- Кузьменко В. У. Естетична обдарованість дошкільника: теоретичні засади діагностичної роботи. - C. 114-115 .
- Яншина Т. А. Обдарованість: психолого-педагогічний аспект. - C. 116-120 .
2. Педагогічний та психологічний досвід
- Аматьєва О. П., Корнєєва О. Л. Підтримка розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами прикладного мистецтва. - C. 121-125 .
- Неділько В. П., Руденко С. А. Соціально-педагогічні та соціальнопсихологічні аспекти здоров’я дітей шкільного віку. - C. 126-129 .
- Островерхова Н. М. Факторний аналіз стану використання організаційних механізмів удосконалення ДСЗСО. - C. 130-134 .
- Сокуренко О. О., Нотич О. О. Нові педагогічні технології в роботі з обдарованими учнями: система очно-дистанційного навчання. - C. 135-138 .
- Флакіна Е. Б. Освітні проекти у роботі з обдарованими дітьми у навчальному закладі гуманістичної спрямованості. - C. 139-142 .
- Сологуб А. І. Діалог у профільному креативному навчанні. - C. 143-145 .
- Якимова І. О. Базові характеристики рефлексивного компоненту особистості інтелектуально обдарованих старшокласників. - C. 146-149 .
- Шушковская А. И. Особенности формирования коррекционно-оценочных умений младших школьников с признаками одаренности. - C. 150-152 .
- Супрун К. М. Комп’ютерний нік як засіб особистісної самопрезентації підлітків та юнаків у віртуальній реальності. - C. 153-157 .
- Кизим Г. С. Вивчення духовного потенціалу у хлопців і дівчат – випускників середньої освіти. - C. 158-162 .
- Грицишина Т. І. Виховання ціннісних естетичних критеріїв у дошкільників у процесі екологічної освіти як основа розвитку естетичної обдарованості особистості. - C. 163-167 .
- Зайцева Е. В., Курносова Е. С. Психолого-педагогическое сопровождение психомоторно одарённых детей в Днепропетровском высшем училище физической культуры. - C. 168-170 .
- Круг Л. И. Обыденные преставления учителей об одаренных детях и условия их обучения. - C. 171-174 .
3. Наукові семінари-практикуми
- Чудакова В. П. Інтегральний показник "інноваційність" – чинник формування конкурентоздатності особистості. - C. 175-191 .
4. Майстер-клас
- Рибак С. Б. Методи запам’ятовування інформації. Знайомтеся: піктограми. - C. 192-194 .
5. Авторські програми та проекти
- Сєдова С. О. Програма з позакласної роботи "Шкільний театр". - C. 195-199 .
6. Пошуки обдарованості
- Бельская Н. А. Информационные возможности теста "Психогеометрия-2М" в психологическом консультировании (дополнение к тесту С. Деллингер "Психогеометрия"). - C. 200-205 .
- Буркова Л. В., Сагалакова А. Б., Соколовська Н. Б. Пошук формули успішності у житті: соціологічне дослідження пріоритетів успішності. - C. 206-212 .
7. Я – Обдарована особистість
- Дубовик Л. В. Мова національного танцю – це пам’ять (досвід), дух, етика та естетика, формотворна енергія характеру нації. - C. 213-217 .
8. Аналітика
- Сорока С. В. Роль інформаційного простору у формуванні обдарованої особистості. - C. 218-220.
| 2013 | | № 8-9 (15-16)
|
|
|
|