Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100965/2022/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освіта та розвиток обдарованої особистості
: щоміс. наук.-метод. журн..- Київ
Osvìta ta rozvitok obdarovanoï osobistostì

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Вступне слово. - C. 5.
  4. 1. Наука – практиці

  5. Voloshchuk I., Rudyk Y. Learning Strategies for the Gifted. - C. 6-13.
  6. Киричук В. О. Функції навчальної і наукової діяльності закладів загальної середньої освіти. - C. 14-23.
  7. Полтавська Ю. В. Інноваційні процеси в сучасній професійній підготовці художників декоративно-прикладного мистецтва. - C. 24-28.
  8. Семеренко Ж. М. Теоретичні засади формування проектно-графічної компетентності в майбутніх учителів технологій. - C. 29-34.
  9. 2. Педагогічний та психологічний досвід

  10. Сіткар В. І. Суб’єктно-вчинкова структура рольової взаємодії в контексті вікової субкультури. - C. 35-44.
  11. Новогородська М. М. Превентивні заходи попередження виникнення залежності підлітків від віртуального середовища. - C. 45-48.
  12. Садова М. А., Андросович К. А. Особистісний потенціал обдарованих дітей юнацького віку як предмет психологічного дослідження. - C. 49-55.
  13. 3. Науковий семінар-практикум

  14. Чудакова В. П. Загальний дизайн і зміст "факторів особистості" ключових системних компонентів "зовнішніх" умов структури психологічної готовності до інноваційної діяльності − основи формування "інноваційності", вагомої компетентності конкурентоздатності особистості (частина 6). - C. 56-67.
  15. 4. Майстер-клас

  16. Козлова О. О. Стрічка майстер-класів "Від творчого вчителя для творчого учня". - C. 68-76.
  17. 5. Авторські програми та проєкти

  18. Кирилова О. С. Мистецтво мультимедіа у підготовці фахівців спеціалізованої освіти. - C. 77-82.
  19. 6. Пошуки обдарованості

  20. Кремінський Б. Г., Мистюк С. П., Черкаська Л. С. Результати міжнародних олімпіад як відображення світових тенденцій роботи з обдарованою молоддю. - C. 83-89.
  21. 7. Я – обдарована особистість

  22. Тищенко Т. Г. Кожна дитина – талановита. - C. 90-92.
  23. 8. Аналітика

  24. Камишин В. В., Рева О. М. Теоретичні основи застосування прапору катастроф "гістерезис" для моделювання процесу розвитку / руйнації знань, умінь, навичок. - C. 93-101.
  25. 9. Інформація

  26. Наукові видання Інституту обдарованої дитини НАПН України. - C. 102-107.
  27. Фахові видання Інституту обдарованої дитини НАПН України. - C. 108.
  28. Правила оформлення статей до фахових видань Інституту обдарованої дитини НАПН України. - C. 109-110.
2022
№ 1 (84)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського