Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101120/2018/10.1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Молодий вчений : наук. журн..- Херсон- Титул.
- Зміст.
- Аматьєва О. П., Демченко М. О. Використання сучасних інформаційних технологій у процесі організації практики майбутніх практичних психологів. - C. 1-4.
- Березка С. В., Решетняк С. Ю. Особливості психологічного супроводу дошкільників з синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю. - C. 5-8.
- Бондаренко Н. Б., Крутогорська О. В. Використання виховного потенціалу сім'ї у формуванні ціннісних основ особистості старшого дошкільника. - C. 9-12.
- Гарань Н. С., Прядко О. А. До проблеми організації науково-дослідної діяльності магістрантів у закладі вищої освіт. - C. 13-16.
- Георгян Н. М., Смєлкова А. Д. Педагогічні умови формування уявлень дітей старшого дошкільного віку про народні засоби фізичної культури. - C. 17-20.
- Головко М. Б., Головко С. Г. Погляди видатних просвітителів минулого на жіночу освіту та виховання. - C. 21-25.
- Головко М. Б., Нікіщенко Е. А. Ідеї родинної педагогіки минулого і сучасності у професійній підготовці майбутніх вихователів. - C. 26-29.
- Дронова О. О., Динник В. М. Педагогічні умови формування у студентів якостей педагога-дослідника в культурно-освітньому просторі твору живопису. - C. 30-33.
- Ендеберя І. В., Сивопляс Н. В., Новік І. І. Психологічні механізми та чинники формування пізнавальної самостійності. - C. 34-38.
- Іванчук С. А., Кочнєва С. С. Концепція сталого розвитку в освітньому просторі сучасного закладу дошкільної освіти. - C. 39-42.
- Кахіані Ю. В., Гарбуз Г. С. Використання технології форсайт-гри в процесі підготовки майбутніх фахівців із соціальної роботи. - C. 43-46.
- Коркішко О. Г. Професійне становлення майбутнього магістра педагогіки вищої школи у процесі вивчення навчального курсу "Педагогічний контроль у системі освіти". - C. 47-50.
- Кривошея Н. Б., Медяник О. В. Музично-естетичне виховання старших дошкільників засобами дитячої музики сучасних українських композиторів. - C. 51-56.
- Курінна С. М., Яртим О. С. Досвід організації соціальної роботи з дітьми-сиротами в дитячому будинку. - C. 57-61.
- Курінний Я. В., Шкарупа С. О. Реалізація умови становлення економічної культури у дітей 5-7 років у закладах дошкільної освіти. - C. 62-66.
- Міхєєва О. І., Ємцева О. М. Умови використання інтерактивної гри у системі педагогічного супроводу соціального пізнання дітей старшого дошкільного віку. - C. 67-70.
- Одерій Л. Є., Роздимаха А. І. Вивчення проблеми формування позитивних взаємин у дітей і дорослих у родині. - C. 71-74.
- Павлова Л. В., Рухля Г. В. Екологічність свідомості і поведінки майбутнього педагога-дошкільника. - C. 75-78.
- Панасенко Е. А., Батлова Є. Е. Психологічні механізми морального зростання особистості у підлітковому віці. - C. 79-82.
- Панасенко Е. А., Ліхно О. А. Психологічний супровід гіперактивної дитини-дошкільника: теоретичні й прикладні підходи. - C. 83-86.
- Пліско Є. Ю. Патронат в системі соціального виховання неповнолітніх правопорушників у другій половини ХІХ – на початку ХХ століття. - C. 87-91.
- Садова Т. А., Остапюк Я. С. Розвиток виразності рухів у дітей дошкільного віку. - C. 92-96.
- Садова Т. А. Формування риторичної компетентності майбутніх педагогів вищої школи. - C. 97-100.
- Саяпіна С. А. Тематичні напрями основного масиву публікацій та дисертацій із питань навчання дітей дошкільного віку (1960 р. – початок ХХІ століття). - C. 101-105.
- Сипченко О. М., Банченко С. С. Професійне вигорання викладачів ЗВО як психологічна проблема. - C. 106-109.
- Сипченко О. М., Пожитько Ю. С., Моторіна Д. А. Реалізація проектної діяльності в процесі взаємодії закладів вищої та середньої освіти. - C. 110-114.
| 2018 | | № 10.1 (62.1)
|
|
|
|