Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101120/2018/3.1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодий вчений
: наук. журн..- Херсон

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бродська О. О. Своєрідність художнього вираження психологізму у творчості В. Винниченка та А. Шніцлера. - C. 1-4.
  4. Вайло К. М. Застосування методів навчання з метою удосконалення діяльнісних можливостей учнів (історичний аспект). - C. 5-11.
  5. Винар С. М. Сентенція в комунікативній структурі драматичного твору (на прикладі драми Гете "Іфігенія в Тавриді"). - C. 11-14.
  6. Вишнівський Р. Й. Іван Франко про школу як джерело виховання національної свідомості української молоді. - C. 15-19.
  7. Волошанська І. В. Зміст та специфіка застосування методу проектів при вивченні іноземної мови. - C. 19-22.
  8. Гавриляк І. С. Ідеї становлення освітніх інновацій в сучасній Україні. - C. 23-26.
  9. Гамерська І. І. Контамінація як спосіб словотвору. - C. 27-30.
  10. Гоцинець І. Л. Методика формування аудитивних вмінь студентів-філологів на практичних заняттях з німецької мови. - C. 31-34.
  11. Грабівська Г. І. Методологічні засади історії української літератури в публікаціях Івана Франка про Т. Шевченка на шпальтах часопису "Kurjer Lwowski". - C. 35-39.
  12. Грущак О. М. Предметний фрейм концепту life в англомовній афористиці. - C. 39-43.
  13. Гутиряк О. І. Семантичні характеристики та тематичні групи англійської термінології маркетингу. - C. 43-47.
  14. Дашко Л. Т. Семантика негативно-оцінних звертань у п'єсах В. Шекспіра. - C. 47-50.
  15. Дубравська З. Р. Зооніми як окремі лексичні одиниці та як компоненти сталих виразів. - C. 51-54.
  16. Дуркалевич В. В. Літературна премія як культурна практика. - C. 54-58.
  17. Задільська Г. М. Сучасні педагогічні технології тестування з метою контролю рівня сформованості англомовної комунікативної компетенції студентів мовних спеціальностей ВНЗ у читанні. - C. 58-61.
  18. Іванишин М. В. Націологічні ідеї Семюела Гантінгтона як теоретичний імпульс для українського постколоніального літературознавства. - C. 62-66.
  19. Іванишин П. В. Екзистенціал батьківщини в поезії Тараса Шевченка і вісниківців. - C. 66-71.
  20. Каракевич Р. О. Семантична структура фразеологізмів групи "людські емоції". - C. 72-75.
  21. Ковальчук О. П. Проблема вживання коми в різних граматичних конструкціях французької мови. - C. 76-79.
  22. Кондратів І. І. До питання про семантико-синтаксичні засоби організації наукового дискурсу. - C. 80-84.
  23. Левицька Л. Я. Жанрові та стильові особливості романтичної казки Людвіга Тіка "Білявий Екберт" (1797). - C. 85-88.
  24. Легка Л. І. Акцентна характеристика дієслів третього структурного класу із суфіксом -а- (-я-) у поетичному мовленні Івана Франка. - C. 89-93.
  25. Лопушанський В. М. Міфологізація міста у творах Бруно Шульца та Франца Кафки. - C. 93-97.
  26. Lukianchenko M. P. La formation de l'espace conceptuel du roman "Tout compte fait" de Simone de Beauvoir. - C. 97-100.
  27. Лучечко Т. М. Паремійна вербалізація чорного кольору в англійській та українській мовах. - C. 101-104.
  28. Лучкевич В. В. Лінгводидактичні стратегії як ефективний засіб вивчення французької мови у вищих навчальних закладах: теоретико-методичний аспект. - C. 104-109.
  29. Маркова М. В. Петрарківські виміри поезії Генрі Говарда. - C. 109-113.
  30. Матвіїшин О. М. Символ хреста в німецькомовній iнтерпретації О. Роздольського (на матеріалі новели В. Стефаника "Камінний хрест"). - C. 114-117.
  31. Науменко У. В. Інноваційні методи навчання англійської мови у вищій школі в умовах модернізації. - C. 118-122.
  32. Павлішак О. Р. Професіоналізм та педагогічна комунікація у підготовці вчителя в Австрії. - C. 122-126.
  33. Палиця Г.С. Концепт учасник процесу виховання в розрізі німецьких, українських і російських паремій. - C. 127-131.
  34. Патен І. М. Дослідницькі підходи до вивчення категорії руху в мовознавстві. - C. 131-134.
  35. Петришин О. Л., Лужецька О. М. Новітні англомовні запозичення як засіб міжкультурної комунікації. - C. 135-138.
  36. Пітин В. М. Особливості репрезентації сакральної лексики в українській та французькій лексикографії. - C. 139-143.
  37. Погоріла А. І., Тимчук О. Т. Особливості перекладу неологізмів англійської мови. - C. 143-146.
  38. Радченко О. А. Еміль Штайґер як інтерпретатор світової літературної спадщини. - C. 147-151.
  39. Романчук О. В., Гупало О. С. Використання вбудованого Google- перекладача у професійній іншомовній підготовці майбутніх фахівців з фізичного виховання і спорту. - C. 152-156.
  40. Сеньків О. М., Петриця Л. І. Семантичні неологізми в англомовному дитячому фентезі. - C. 157-160.
  41. Сирко І. М. Графічні засоби інтимізації щоденникового тексту. - C. 161-164.
  42. Сікора Л. Т. Сакралізація національно-соціальних аспектів буття в романі Ольги Кобилянської "Апостол черні". - C. 165-169.
  43. Cоболь Л. І., Кравців М. М. Походження латинського алфавіту. - C. 169-173.
  44. Сухраменда Е. В. Активні методи навчання ліцеїстів іноземної мови. - C. 173-178.
  45. Теличко М. В., Абрамів О. В., Гайдук М. С. Проблематика викладання іноземної мови у сфері спортивної комунікації. - C. 178-181.
  46. Хало З. П. Підготовкa педагогів до роботи в дитячих садках Німеччини у контексті завдань розумового розвитку дитини. - C. 181-185.
  47. Харкавців І. Р. Формування світоглядної культури майбутніх вчителів іноземних мов. - C. 186-189.
  48. Lopushanskyi Ya. M., Cherevko I. R. The English interpretation of Rainer Maria Rilke's works. - C. 189-193.
  49. Чобанюк М. М. Західна україністика та український аванґард. - C. 193-196.
  50. Шагала Л. Б. Педагогічна концепція рідномовного навчання і виховання Ярослава Грицковяна. - C. 197-202.
  51. Шевців Г. М. Особливості рецепції "Поезії і правди" Й.-В. Ґете у творчості Томаса Манна. - C. 202-206.
  52. Яворська О. М. Функціонування опозиції Свій – Інший у формуванні національної ідентичності мешканців міжвоєнного Дрогобича у повістях А. Хцюка. - C. 206-210.
2018
№ 3.1 (55.1)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського