Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101120/2018/5.2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодий вчений
: наук. журн..- Херсон

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Данилова А. М. Сучасні наукові підходи до експлікації творчих здібностей у психолого-педагогічному дискурсі. - C. 1-6.
  4. Казьмірчук Н. С. Наступність як психолого-педагогічна категорія. - C. 7-11.
  5. Комарівська Н. О. Прозовий доробок Надії Кибальчич про народного вчителя в контексті розвитку українського письменства кінця ХІХ – початку ХХ століття. - C. 12-17.
  6. Маринчук Т. Т. Художньо-педагогічний аналіз музичного твору як необхідна складова фахових умінь вчителя початкової школи. - C. 18-22.
  7. Осадчук С. Ю. Проблема формування творчої особистості педагога. - C. 23-27.
  8. Демченко Е. П., Ивета Кепуле Формирование креативной компетентности будущих педагогов в контексте подготовки к работе с одаренными детьми. - C. 28-34.
  9. Кисіль Н. Р. Тенденції підготовки майбутніх учителів початкової школи: міжнародний досвід. - C. 35-37.
  10. Родюк Н. Ю., Лазаренко Н. І., Доті Чед Інноваційні процеси в розвитку вищої освіти Фінляндії. - C. 38-41.
  11. Казаручик Г. Н., Сиваш Т. Д., Колесник К. А. Освоение словаря антонимов как условие развития вербального творчества детей старшего дошкольного возраста с общим недоразвитием речи. - C. 42-48.
  12. Колосова О. В., Йоланта Гурал-Пулроле Соціальна адаптація дітей з синдромом Дауна. - C. 49-53.
  13. Король А. В. Дистанційно-інтерактивні форми взаємодії логопеда з педагогами та батьками як умова підвищення результативності корекційно-розвиткового процесу. - C. 54-57.
  14. Александрович Т. В., Голюк О. А., Кит Г. Г. Развитие творческих способностей личности в дошкольном онтогенезе: теоретические основания и способы решения. - C. 58-65.
  15. Барановська І. Г., Лазаренко Ю. Д. Творча самореалізація молодших школярів на уроках музичного мистецтвах. - C. 66-71.
  16. Білик Т. С. Організація позаурочної виховної роботи з молодшими школярами на математичному матеріалі. - C. 72-75.
  17. Грошовенко О. П., Кондратюк Т. Г. Педагогіка емпауерменту в технології екологічних коміксів. - C. 76-82.
  18. Зданевич А. А., Старовойт Л. В. Возможности теории решения изобретательских задач в развитии связной речи детей среднего дошкольного возраста. - C. 83-88.
  19. Карук І. В. Розвиток пізнавальних інтересів у дітей дошкільного віку в процесі експериментальної діяльності. - C. 89-92.
  20. Кривошея Т. М. Педагогічні умови реалізації взаємозв'язку розумової та естетичної діяльності молодших школярів у процесі вивчення математики. - C. 93-98.
  21. Пахальчук Н. О., Дабіжа Л. П., Гайдукевич Г. Методичні особливості проведення загальнорозвивальних вправ із дошкільниками. - C. 99-102.
  22. Поясик О. І. Вплив музики на розвиток особистості молодшого школяра. - C. 103-106.
  23. Тодосієнко Н. Л., Мальов С. В. Формування естетичного сприймання дітей засобами творчої діяльності в контексті наступності дошкільної та початкової освіти. - C. 107-110.
  24. Любчак Л. В., Томаш Кук Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до подолання труднощів у спілкуванні з учнями. - C. 111-116.
  25. Присяжнюк Л. А., Уманська Н. А. Використання інноваційних форм методичної роботи з педагогами в закладах освіти. - C. 117-121.
  26. Семко М. І. Інтегрований підхід до викладання предметів художньо-естетичного циклу. - C. 122-126.
  27. Стахова І. А. Творчий підхід до організації природничо-наукової підготовки майбутніх учителів початкової школи. - C. 127-130.
  28. Теплова О. Ю. Формування готовності майбутніх вчителів музичного мистецтва до творчої самореалізації в процесі професійної підготовки. - C. 131-134.
  29. Утешева (Касьянчик) Н. М. Вивчення народних традицій колективного музикування в умовах неформальної освіти: досвід міжнародних фестивалів. - C. 135-139.
  30. Брилін Е. Б., Бриліна В. Л. Інтеграційні процеси естетизації музичної творчості в професійній підготовці вчителів мистецтв. - C. 140-144.
  31. Імбер В. І. Використання мультимедійних технологій у процесі підготовки майбутніх учителів початкових класів. - C. 145-149.
  32. Кравцова Н. Є. Стильовий підхід в диригентській підготовці педагога-музиканта. - C. 150-154.
  33. Хіля А. В., Саранча І. Г. Компетентнісний підхід у професійній підготовці вчителів та спеціалістів інклюзивного освітнього простору. - C. 155-158.
2018
№ 5.2 (57.2)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського