Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101259/2016/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Український педагогічний журнал
: наук. журн..- Київ
Ukraïnsʹkij pedagogìčnij žurnal

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Вступ. До дня науки

  4. Локшина О. І., Авшенюк Н. М., Овчарук О. В., Бородієнко О. В. Порівняльна педагогіка в Національній академії педагогічних наук України: кроки зростання. - C. 5-12.
  5. Світові тенденції – вітчизняні перспективи в освіті

  6. Першукова О. О. Тенденції розвитку багатомовної освіти школярів у західноєвропейському контексті. - C. 13-22.
  7. Вознюк В. В. Типи лідерства у розширених школах Великої Британії. - C. 23-29.
  8. Mombek A. A., Ibrayeva K. E. Practical techniques of teaching professional-focused english for the pre-service music teachers. - C. 30-35.
  9. Нелін Є. В. Дистанційна освіта Італії: проблеми, сучасність, перспективи розвитку. - C. 36-41.
  10. Актуальні теорії – ефективна практика

  11. Васильєва Д. В. Методологічні засади реалізації аксіологічного підходу до навчання математики в школі. - C. 42-49.
  12. Герасимова О. І. Експлікація поняття "Автономність" в психолого-педагогічній літературі. - C. 50-56.
  13. Цюк О. А. Особливості світових та українських рейтингів вищих навчальних закладів. - C. 57-64.
  14. Методика, досвід, результати

  15. Вішнікіна Л. П., Топузов О. М. Психодидактичні засади формування предметної географічної компетентності учнів. - C. 65-74.
  16. Polonska T. K. Interactive methods of teaching foreign language as a means of mastering elective course’s content by upper school students. - C. 75-81.
  17. Васьківська О. Є. Дидактичні аспекти формування у старшокласників умінь діалогічного спілкування. - C. 82-87.
  18. Майорський В. В. Системне формування понять у навчанні правознавства учнів профільних класів. - C. 88-92.
  19. Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи

  20. Сосницька Н. Л. Концептуальна модель науково-педагогічних досліджень інклюзивних процесів. - C. 93-103.
  21. Тарара А. М. Проектування змісту предмета "Науково-технічна творчість" для профільного навчання технологій у старшій школі. - C. 104-111.
  22. Ачкан В. В. Інноваційний педагогічний досвід шкільної математичної освіти у країнах Європейського союзу. - C. 112-119.
  23. Історико-педагогічні рефлексії

  24. Задорожна-Княгницька Л. В. Професійний портрет інспектора народних училищ в Україні (за матеріалами педагогічної періодики другої половини ХІХ-початку ХХ ст.). - C. 120-125.
  25. Рецензії, огляди, анонси

  26. Башманівська Л. А. Від традиційної методики – до креативно-інноваційної стратегії. - C. 126-130.
  27. Федірко Н. В. Рецензія на Навчальну програму елективних курсів з іноземних мов для учнів старшої школи та Концепцію змісту навчальних посібників елективних курсів з іноземних мов для учнів старшої школи, підготовлених науковими співробітниками відділу навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України (В. Г. Редько, Т. К. Полонська, О. С. Пасічник, Є. В. Долинський, Н. П. Басай, О. В. Басай, І. В. Алєксєєнко). - C. 131-132.
2016
№ 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського