Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101259/2017/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Український педагогічний журнал : наук. журн..- Київ Ukraïnsʹkij pedagogìčnij žurnal- Титул.
- Зміст.
- Кремень В. Г. Cучасне мислення й освіта: методологічний концепт. - C. 5-14.
- Луговий В. І., Топузов О. М., Регейло І. Ю., Мушка О. В., Куліш Т. І., Вашуленко О. П. Національна академія педагогічних наук України: 25 років служіння українському суспільству. - C. 15-33.
- Луговий В. І., Топузов О. М., Дічек Н. П. Василь Григорович Кремень: у пошуках філософсько-антропологічних смислів і ціннісних пріоритетів освіти (роздуми з приводу ювілею видатного вченого). - C. 34-42.
- Локшина О. І. Реформи з подовження тривалості шкільної освіти в країнах ЄС: з досвіду імплементації. - C. 43-53.
- Джурило А. П. Роль і тенденції розвитку німецької мови у сучасному світі. - C. 54-61.
- Грицай Н. Б. Методична підготовка майбутніх учителів біології в європейському освітньому просторі. - C. 62-69.
- Журба К.О. Досвід виховання смисложиттєвих цінностей в учнів основної і старшої школи в США. - C. 70-79.
- Турчик І. Х. Вплив занять спортом дітей на їхні родини у США. - C. 80-88.
- Caragea V. M., Miulescu M. L., Balica M., Voinea L. Educational neuroscience: the rise of a new research field in educational sciences. - C. 89-101.
- Онищук Л. А. Гуманізація освіти як основна детермінанта розвитку особистості. - C. 102-108.
- Polonska T. K. Games as a technique for competence-oriented foreign languages teaching to primary school pupils. - C. 109-115.
- Удовиченко І. В. Реалізація компетентнісного підходу в процесі навчання учнів географії в загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 116-123.
- Опалюк Т. Л. Дослідження структури соціальної компетентності майбутніх учителів як дидактичного феномена. - C. 124-130.
- Нуржинська А. В. Діагностика рівнів сформованості компетентності майбутніх фахівців зі зв’язків з громадськістю у підготовці матеріалів для PR-діяльності. - C. 131-138.
- Гупан Н. М. Книга, яка буде цікава та корисна науковцю (рецензія на монографію Є. М. Хрикова "Методологія педагогічного дослідження"). - C. 139-140.
- Ковальова С. В. Сучасні науково-методичні засоби забезпечення самоосвітньої діяльності вчителів (рецензія на науково-методичний посібник І. В. Дубровіної "Методика організації музичного мистецтвав системі післядипломної освіти"). - C. 141-143.
| 2017 | | № 3
|
|
|
|