Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101259/2021/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Український педагогічний журнал
: наук. журн..- Київ
Ukraïnsʹkij pedagogìčnij žurnal

  1. Титул, Зміст.
  2. Світові тенденції та вітчизняні перспективи в освіті

  3. Топузов О., Малихін О., Арістова Н. Формування гендерної культури як основа реалізації індивідуального потенціалу розвитку старшокласників. - C. 5-12.
  4. Dzhurylo A. Guiding Principles for Policy Development on Quality Assurance in School Education: European Experience for Ukrainian Success. - C. 13-23.
  5. Слуцький Я. Перспективні напрями розвитку адаптаційної системи підготовки іноземних студентів в українських закладах вищої освіти. - C. 24-34.
  6. Актуальні теорії – ефективна практика

  7. Пасічник О. Дидактичне обґрунтування змісту міжкультурної компетентності як компонента іншомовної комунікативної компетентності. - C. 35-44.
  8. Писміченко О., Борисюк З. Мобільно-розвивальні засоби формування художньо-образного мислення у студентів художньо-педагогічних факультетів. - C. 45-50.
  9. Усик Л., Чорна В., Петухова О. Формування професійної компетентності студентів у процесі вивчення англійської мови за професійним спрямуванням. - C. 51-57.
  10. Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи

  11. Караманов О., Сурмач О., Шукалович А. Музейна педагогіка в умовах онлайн-навчання. - C. 58-65.
  12. Мороз П., Мороз І. Інтегроване навчання історії в 5–9 класах: стан практики та перспективи. - C. 66-77.
  13. Пищик О. Розвиток комунікативної культури керівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти в умовах адаптивного управління. - C. 78-85.
  14. Методика, досвід, результати

  15. Дженджеро О., Ющенко С. Використання технологій опрацювання дискусійних питань у підготовці майбутніх учителів початкової школи. - C. 86-92.
  16. Дяченко А. Теорія і практика дипломного проєктування студентів з декоративно-прикладного мистецтва і дизайну. - C. 93-98.
  17. Іванкевич О., Вахнован В., Мазур В. Шляхи підвищення наукометричних показників науковців Національного Авіаційного Університету. - C. 99-105.
  18. Ляска О., Чаграк Н., Стриженко Т. Оцінювання ефективності технологій викладання в умовах дистанційної освіти. - C. 106-115.
  19. Варнавська І. Проблеми формування комунікативної компетентності здобувачів економічних спеціальностей. - C. 116-122.
  20. Ворона Л. Діяльність Кіровоградських обласних закладів позашкільної освіти. - C. 123-130.
  21. Рецензії

  22. Редько В. Духовність як феномен зв’язку поколінь, величі людини, сенсу її буття та місії в сучасному полікультурному та мультилінгвальному світовому соціумі. - C. 131-133.
  23. Калініна Л. Педагогічна експертиза розвитку загальної середньої освіти регіону: теоретичний і технологічний аспекти. - C. 134-139.
2021
№ 3
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського