Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101259/2023/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Український педагогічний журнал : наук. журн..- Київ Ukraïnsʹkij pedagogìčnij žurnal- Титул, зміст.
Світові тенденції та вітчизняні перспективи в освіті
- Локшина О., Джурило А., Максименко О., Шпарик О. До питання про навчальні втрати: термінологічний концепт у сучасному науково-педагогічному дискурсі. - C. 6-18.
- Alanazi M. S. An analysis of smartphone dependence and use among students with learning disability: a study of Saudi Arabia. - C. 19-29.
- Shykhnenko K. The scientific work domain in the US university management structure. - C. 30-40.
Актуальні теорії – ефективна практика
- Пушкарьова Т. Аналіз понять "холодинаміка" та "холодидактика" у контексті сучасної парадигми освіти. - C. 41-48.
- K Alenizi М. А. Assessing the role of emotional regulation processes, cognitive flexibility and intolerance of uncertainty: a case of undergraduate students of Saudi Arabia. - C. 49-61.
- Пометун О. Навчання історії й громадянської освіти як чинник формування національної й громадянської ідентичності учнів в умовах війни та повоєнного розвитку України. - C. 62-72.
- Величко Л. Історія і сучасність у змісті навчання хімії в контексті воєнного стану. - C. 73-83.
- Мельник М. Діагностика особливостей реалізації прикладної спрямованості шкільної природничої освіти. - C. 84-93.
Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи
- Лукіна Т. Вплив посадового статусу керівника школи на об'єктивність оцінювання ним освітніх та управлінських процесів у закладі освіти. - C. 94-106.
- Фідкевич О., Снєгірьова В. Скафолдинг у системі методів багатомовної освіти. - C. 107-114.
- Зварич Д. Основні теоретичні концепції та принципи системи дистанційного навчання. - C. 115-124.
Методика, досвід, результати
- Богданець-Білоскаленко Н., Давидюк Л. Генеза проблеми навчання української мови учнів 5–6 класів мовами навчання національних меншин в умовах багатомовної освіти: історія питання, сучасний стан і перспективи розвитку. - C. 125-136.
- Сарнавська Л. Діалектична єдність коучингу та цифрових технологій як запорука якісного навчання (на прикладі ВСП "Київський фаховий коледж міського господарства Таврійського національного університету ім. В. І. Вернадського"). - C. 137-145.
- Оршанський Л., Матвісів Я., Ясеницький В., Урсу В. Моделювання процесу формування конструкторсько-технологічної компетенції вчителів технологій. - C. 147-155.
- Савченко Л. Розвиток ціннісних аспектів педагогічного лідерства у закладах загальної середньої освіти засобами проєктної діяльності. - C. 156-161.
- Буряк-Габрись І. Волонтерство здобувачів освіти професійно-технічних навчальних закладів в умовах воєнного стану (з досвіду роботи). - C. 162-169.
| 2023 | | № 2
|
|
|
|