Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101259/2024/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Український педагогічний журнал : наук. журн..- Київ Ukraïnsʹkij pedagogìčnij žurnal Повні тексти публікацій будуть доступні після 01.04.2025 р., через 196 днів
- Титул зміст.
Світові тенденції та вітчизняні перспективи в освіті
- Топузов О., Алєксєєва С. Можливості використання штучного інтелекту в освітньому процесі закладів середньої освіти в умовах воєнного стану. - C. 5-11.
- Слабін В. Тенденції вживання епонімів у виховному навчанні хімії (на прикладі імені Дмитра Менделєєва). - C. 12-33.
- Саюк М. Особливості підготовки освітніх лідерів за магістерською програмою в Університеті прикладних наук Стендена (Нідерланди). - C. 34-44.
Актуальні теорії – ефективна практика
- Малихін О., Демчук О. Психолого-дидактичний алгоритм індивідуалізації навчально-пізнавальної діяльності студентів в умовах змішаного навчання. - C. 45-52.
- Калініна Г. Асексуальність як усвідомлена особиста ідентичність. - C. 53-64.
- Оверченко М. Роль міжнародних та громадських організацій у подоланні освітніх втрат в Україні. - C. 65-73.
Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи
- Засєкіна Т., Трускавецька І. Професійна підготовка вчителів природничої освітньої галузі до експериментальних досліджень у закладах загальної середньої освіти. - C. 74-80.
- Пушкарьова Т., Коваль-Мазюта М. Формування відкритого освітнього простору територіальних громад сільської місцевості. - C. 81-87.
- Велика А. Реалізація компетентнісного підходу при викладанні хімічних дисциплін здобувачам вищих медичних закладів освіти. - C. 88-96.
- Чалий А. Індивідуалізація навчання психолого-педагогічних дисциплін в освітньому процесі здобувачів другого (магістерського) рівня освіти як психолого-педагогічна проблема. - C. 97-103.
Історико-педагогічні рефлексії
- Міхно О. Деколонізація української педагогічної біографістики: теоретичні контури. - C. 104-113.
- Радомський І. Ретроспективний аналіз сутнісних характеристик базових дефініцій проєктування у сфері освіти. - C. 114-120.
- Мартинова Р. Вивчення іноземних мов як засобу міждержавного спілкування на початку XX століття на основі прямих методів навчання. - C. 121-131.
Методика, досвід, результати
- Петрук О. Особливості сучасних молодших школярів: орієнтири для навчальної взаємодії. - C. 132-140.
- Редько В. Урок іноземної мови як мікромодель системи компетентнісно орієнтованого навчання іншомовного спілкування в умовах освітнього іншомовного комунікативного середовища гімназії. - C. 141-150.
- Павлова Т. Електронний інтерактивний підручник з інтегрованого курсу "Я досліджую світ": інструментальні можливості. - C. 151-160.
- Швець Т. Особливості організації роботи закладу дошкільної освіти з розвитку педагогічної культури батьків дітей раннього віку. - C. 161-167.
- Кияновський А., Гуренок Г. Система психологічної та педагогічної реабілітації дітей у прифронтових громадах. - C. 168-175.
| 2024 | | № 1
|
|
|
|