Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101259/2024/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Український педагогічний журнал
: наук. журн..- Київ
Ukraïnsʹkij pedagogìčnij žurnal

    Повні тексти публікацій будуть доступні після 01.04.2025 р., через 196 днів


  1. Титул зміст.
  2. Світові тенденції та вітчизняні перспективи в освіті

  3. Топузов О., Алєксєєва С. Можливості використання штучного інтелекту в освітньому процесі закладів середньої освіти в умовах воєнного стану. - C. 5-11.
  4. Слабін В. Тенденції вживання епонімів у виховному навчанні хімії (на прикладі імені Дмитра Менделєєва). - C. 12-33.
  5. Саюк М. Особливості підготовки освітніх лідерів за магістерською програмою в Університеті прикладних наук Стендена (Нідерланди). - C. 34-44.
  6. Актуальні теорії – ефективна практика

  7. Малихін О., Демчук О. Психолого-дидактичний алгоритм індивідуалізації навчально-пізнавальної діяльності студентів в умовах змішаного навчання. - C. 45-52.
  8. Калініна Г. Асексуальність як усвідомлена особиста ідентичність. - C. 53-64.
  9. Оверченко М. Роль міжнародних та громадських організацій у подоланні освітніх втрат в Україні. - C. 65-73.
  10. Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи

  11. Засєкіна Т., Трускавецька І. Професійна підготовка вчителів природничої освітньої галузі до експериментальних досліджень у закладах загальної середньої освіти. - C. 74-80.
  12. Пушкарьова Т., Коваль-Мазюта М. Формування відкритого освітнього простору територіальних громад сільської місцевості. - C. 81-87.
  13. Велика А. Реалізація компетентнісного підходу при викладанні хімічних дисциплін здобувачам вищих медичних закладів освіти. - C. 88-96.
  14. Чалий А. Індивідуалізація навчання психолого-педагогічних дисциплін в освітньому процесі здобувачів другого (магістерського) рівня освіти як психолого-педагогічна проблема. - C. 97-103.
  15. Історико-педагогічні рефлексії

  16. Міхно О. Деколонізація української педагогічної біографістики: теоретичні контури. - C. 104-113.
  17. Радомський І. Ретроспективний аналіз сутнісних характеристик базових дефініцій проєктування у сфері освіти. - C. 114-120.
  18. Мартинова Р. Вивчення іноземних мов як засобу міждержавного спілкування на початку XX століття на основі прямих методів навчання. - C. 121-131.
  19. Методика, досвід, результати

  20. Петрук О. Особливості сучасних молодших школярів: орієнтири для навчальної взаємодії. - C. 132-140.
  21. Редько В. Урок іноземної мови як мікромодель системи компетентнісно орієнтованого навчання іншомовного спілкування в умовах освітнього іншомовного комунікативного середовища гімназії. - C. 141-150.
  22. Павлова Т. Електронний інтерактивний підручник з інтегрованого курсу "Я досліджую світ": інструментальні можливості. - C. 151-160.
  23. Швець Т. Особливості організації роботи закладу дошкільної освіти з розвитку педагогічної культури батьків дітей раннього віку. - C. 161-167.
  24. Кияновський А., Гуренок Г. Система психологічної та педагогічної реабілітації дітей у прифронтових громадах. - C. 168-175.
2024
№ 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського