Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101277/2021/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Полісся : наук. екон. журн..- Чернігів Naukovyi visnyk Polissia- Титул.
- Зміст.
Економіка та управління національним господарством
- Крилов Д. В., Чуб А. В. Поняття, сутність та роль регуляторної політики в розвитку економіки. - C. 6-15.
- Забаштанський М. М., Зуб І. М., Ломонос Р. І., Фенна М. М. Організаційно-економічний механізм розвитку державно-приватного партнерства у сфері охорони здоров’я України. - C. 16-25.
- Aleshugina N. О., Zelenska O. О., Kalchenko O. M., Zelenskyi V. S. Some aspects of the influence of the Covid-19 pandemic on the development of tourism in the world. - C. 26-33.
- Вербівська Л. В. Електронний бізнес: бібліометричний аналіз. - C. 34-46.
- Лозиченко О. М. Роль домогосподарств у розвитку національної економіки. - C. 47-58.
- Котелевець Д. О. Роль інфраструктури в розвитку економічних систем. - C. 59-70.
- Філатова О. М. Концептуальні основи інвестиційного забезпечення галузі. - C. 71-78.
Розвиток продуктивних сил і регіональна економіка
- Харченко Ю. П. Екологічна безпека, як детермінанта інклюзивного регіонального розвитку. - C. 79-87.
Фінанси. Банківська справа та страхування
- Ільчук В. П., Шпомер Т. О. Проблеми розвитку кредитного ринку України в умовах поширення процесів глобалізації та інтеграції. - C. 88-101.
- Хоменко І. О., Горобінська І. В., Шаргородський І. С. Податкове навантаження суб’єктів господарювання як об’єкт державного регулювання. - C. 102-113.
- Холявко Н. І., Колоток, М. О., Островська Н. С. RegTech і SupTech: переваги та напрями використання. - C. 114-126.
- Жаворонок А. В. Концептуальні засади обґрунтування сутності кредитного ринку. - C. 127-140.
- Перетятько Ю. М., Черняк Д. О. Автоматизація бухгалтерського обліку бюджетних установ. - C. 141-149.
Менеджмент
- Мекшун Л. М. Роль керівника колективу працівників в прогнозуванні і попередженні конфліктів в умовах пандемії коронавірусу. - C. 150-160.
Маркетинг
- Khomenko L. M., Saher L. Yu. Influencer marketing in blood service facilities. - C. 161-170.
| 2021 | | № 1 (22)
|
|
|
|