Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101296/2018/9<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Економіка, фінанси, менеджмент: актуальні питання науки і практики : всеукр. наук.-виробн. журн..- Вінниця Ekonomika. Finansy. Menedzhment: aktualni pytannia nauky i praktyky- Титул.
- Зміст.
- Калетнік Г. М., Бурєннікова Н.В., Потапова Н. А. Виробництво та використання біопалив в Україні: економетричні підходи, моделювання. - C. 7-23.
- Балахонова О. В., Лаглер К., Підвальна О. Г. Сталий економічний розвиток регіону: інвестиційна складова. - C. 24-32.
- Кришталь Т. М., Чечетова Н. Ф., Гончарук В. В. Особливості регіонального розвитку в умовах соціальних та еколого-економічних імператив. - C. 33-42.
- Переверзєва А. В., Богуславська С. І. Детермінанти соціальної ефективності реформ підготовки людських ресурсів об’єднаних територіальних громад. - C. 43-58.
- Киш Л. М. Системні характеристики логістичного забезпечення аграрного сектору економіки. - C. 59-70.
- Семчук І. А. Характеристика маркетингової політики сільськогосподарських підприємств з виробництва біопалива. - C. 71-77.
- Підгурський О. І., Присяжнюк О. І. Імітаційне моделювання процесів обслуговування потоків повідомлень оперативної, довідкової та регламентної інформації вузлом комп’ютерної мережі науково-дослідної установи. - C. 78-90.
- Бурдейна Л. І. Врахування деяких мотиваційних аспектів діяльності суб’єктів господарювання АПК у моделюванні та прийнятті рішень. - C. 90-99.
- Коляденко С. В., Проскура В. Ф. Формування соціальної інфраструктури як найважливішого фактору соціально-економічних перетворень. - C. 100-110.
- Путінцев А. В., Пащенко Ю. Є. Адаптація внутрішньо переміщених осіб в регіонах України: сутність, поняття, підходи. - C. 110-121.
- Коляденко Д. Л. Інституціональні аспекти трансформації земельних відносин. - C. 122-135.
- Потапов О. С. Сільське господарство України: сучасний стан та особливості розвитку. - C. 136-147.
- Криштопа М. В. Стійкий розвиток регіональної економіки в умовах визначених соціально-економічних пріоритетів. - C. 147-156.
- Ковальчук В. В. Маркетингова стратегія підприємства: суть поняття, особливості формування в сучасних умовах господарювання. - C. 156-165.
| 2018 | | № 9 (37)
|
|
|
|