Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101374/2018/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічний часопис Волині
.- Луцьк
Pedagogichnyi chasopys Volyni

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Антонюк Н., Антонюк В. Культура мовлення майбутнього педагога як складова педагогічного спілкування. - C. 9-15.
  4. Аханова А. Ігрова діяльність як засіб успішної адаптації першокласників до умов навчання у початковій школі. - C. 16-21.
  5. Галан О. Контингент студентів середніх спеціальних педагогічних закладів у Волинській області у повоєнний час: Луцьке педагогічне училище. - C. 21-25.
  6. Єфремова І., Троць Л. Деякі аспекти розвитку жанру фортепіанного ансамблю та його роль у сучасній музичній педагогіці. - C. 25-31.
  7. Казмірчук О., Курчаба О. Національно-патріотичне виховання студентів крізь викладання суспільних дисциплін: теорія і практика. - C. 31-37.
  8. Бойко Т., Жалко Т. Інноваційні підходи до вивчення життєтворчості тараса шевченка в системі літературної освіти. - C. 38-45.
  9. Бубін А., Боярчук С. Медіаосвіта як важливий чинник професійної підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. - C. 45-52.
  10. Гарбарук А., Казмірчук О. Науково-популярні видання – складова вивчення курсу "Історія України" у закладі вищої освіти. - C. 52-57.
  11. Гарбарук А., Ковальчук І. Книга "Російсько-українська війна (2014–2017 роки)" М. Лазаровича – важлива платформа у викладанні суспільних дисциплін у вищій школі. - C. 57-62.
  12. Городиська В. Підготовка майбутніх вихователів до організації та проведення свят та розваг у закладах дошкільної освіти. - C. 62-67.
  13. Єрко Г., Луцюк Ю. Формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи при вивченні дисципліни "Методика навчання освітньої галузі "Суспільствознавство"". - C. 68-74.
  14. Єрмоленко Є. Показники та критерії готовності майбутніх педагогів професійного навчання до застосування знаково-символічної наочності. - C. 74-81.
  15. П'явка К., Кузава І. Формування та розвиток креативності студентів у процесі фахової підготовки у вищих навчальних закладах. - C. 81-86.
  16. Сосинець Т., Чосік Л. Використання групової форми навчальної роботи на уроках математики в початковій школі. - C. 87-93.
  17. Фаловська І., Бортнюк Т. Методика формування економічних компетенцій дітей дошкільного віку як запорука фінансового благополуччя. - C. 93-99.
  18. Швай О. Формування культури самостійної роботи студентів-першокурсників. - C. 99-105.
  19. Бичук І. Основи соціальної роботи з неблагополучною сім’єю (з досвіду викладання навчальної дисципліни "Соціальна робота з сім’єю"). - C. 106-112.
  20. Боряк О. Формування мовленнєвої діяльності розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку: теорія і практика. - C. 112-121.
  21. Матвійчук М. Нормативно-правове забезпечення функціонування дитячих закладів оздоровлення та відпочинку. - C. 121-127.
  22. Мельничук О., Ярощук Н. Вплив сім’ї на становлення особистості обдарованої дитини. - C. 127-132.
  23. Мілінчук С. Насилля як соціально-педагогічна проблема особистості: теоретичний аспект. - C. 132-137.
  24. Печерських В. Особливості психолого-педагогічного супроводу осіб із патологіями хребта. - C. 137-141.
  25. Смалько О., Бартків О. Сутнісні характеристики відповідальності у батьківстві. - C. 142-146.
  26. Раковець О., Осип М. Особливості використання комплексного психологічного підходу у визначенні соціотипу студентів. - C. 147-152.
  27. Єрьоміна Л., Головчак Є. Соціально-педагогічна діяльність у побудові діалогу між представниками релігійних ідентичностей (в системі "учень-учень", "вчитель-учень"). - C. 153-156.
  28. Наші автори. - C. 157-158.
  29. Інформаційна сторінка. - C. 159-161.
  30. Зразок оформлення матеріалів. - C. 162-163.
2018
№ 2 (9)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського