Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101374/2018/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогічний часопис Волині .- Луцьк Pedagogichnyi chasopys Volyni- Титул.
- Зміст.
- Антонюк Н., Антонюк В. Культура мовлення майбутнього педагога як складова педагогічного спілкування. - C. 9-15.
- Аханова А. Ігрова діяльність як засіб успішної адаптації першокласників до умов навчання у початковій школі. - C. 16-21.
- Галан О. Контингент студентів середніх спеціальних педагогічних закладів у Волинській області у повоєнний час: Луцьке педагогічне училище. - C. 21-25.
- Єфремова І., Троць Л. Деякі аспекти розвитку жанру фортепіанного ансамблю та його роль у сучасній музичній педагогіці. - C. 25-31.
- Казмірчук О., Курчаба О. Національно-патріотичне виховання студентів крізь викладання суспільних дисциплін: теорія і практика. - C. 31-37.
- Бойко Т., Жалко Т. Інноваційні підходи до вивчення життєтворчості тараса шевченка в системі літературної освіти. - C. 38-45.
- Бубін А., Боярчук С. Медіаосвіта як важливий чинник професійної підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. - C. 45-52.
- Гарбарук А., Казмірчук О. Науково-популярні видання – складова вивчення курсу "Історія України" у закладі вищої освіти. - C. 52-57.
- Гарбарук А., Ковальчук І. Книга "Російсько-українська війна (2014–2017 роки)" М. Лазаровича – важлива платформа у викладанні суспільних дисциплін у вищій школі. - C. 57-62.
- Городиська В. Підготовка майбутніх вихователів до організації та проведення свят та розваг у закладах дошкільної освіти. - C. 62-67.
- Єрко Г., Луцюк Ю. Формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи при вивченні дисципліни "Методика навчання освітньої галузі "Суспільствознавство"". - C. 68-74.
- Єрмоленко Є. Показники та критерії готовності майбутніх педагогів професійного навчання до застосування знаково-символічної наочності. - C. 74-81.
- П'явка К., Кузава І. Формування та розвиток креативності студентів у процесі фахової підготовки у вищих навчальних закладах. - C. 81-86.
- Сосинець Т., Чосік Л. Використання групової форми навчальної роботи на уроках математики в початковій школі. - C. 87-93.
- Фаловська І., Бортнюк Т. Методика формування економічних компетенцій дітей дошкільного віку як запорука фінансового благополуччя. - C. 93-99.
- Швай О. Формування культури самостійної роботи студентів-першокурсників. - C. 99-105.
- Бичук І. Основи соціальної роботи з неблагополучною сім’єю (з досвіду викладання навчальної дисципліни "Соціальна робота з сім’єю"). - C. 106-112.
- Боряк О. Формування мовленнєвої діяльності розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку: теорія і практика. - C. 112-121.
- Матвійчук М. Нормативно-правове забезпечення функціонування дитячих закладів оздоровлення та відпочинку. - C. 121-127.
- Мельничук О., Ярощук Н. Вплив сім’ї на становлення особистості обдарованої дитини. - C. 127-132.
- Мілінчук С. Насилля як соціально-педагогічна проблема особистості: теоретичний аспект. - C. 132-137.
- Печерських В. Особливості психолого-педагогічного супроводу осіб із патологіями хребта. - C. 137-141.
- Смалько О., Бартків О. Сутнісні характеристики відповідальності у батьківстві. - C. 142-146.
- Раковець О., Осип М. Особливості використання комплексного психологічного підходу у визначенні соціотипу студентів. - C. 147-152.
- Єрьоміна Л., Головчак Є. Соціально-педагогічна діяльність у побудові діалогу між представниками релігійних ідентичностей (в системі "учень-учень", "вчитель-учень"). - C. 153-156.
- Наші автори. - C. 157-158.
- Інформаційна сторінка. - C. 159-161.
- Зразок оформлення матеріалів. - C. 162-163.
| 2018 | | № 2 (9)
|
|
|
|