Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101384/2020/13<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти : наук. електрон. вид..- Слов'янськ Profesìonalìzm pedagoga: teoretičnì j metodičnì aspekti- Титул.
- Зміст.
- Зеленський Р., Зеленська Л. Структура і зміст електронного фізкультурно-спортивного портфоліо студента. - C. 5-12.
- Зубарєва О. Застосування дистанційної форми навчання інтегрованого курсу "мистецтво" в загальноосвітній школі. - C. 13-25.
- Лазоренко С. Організаційна модель формування інформаційно-цифрової культури майбутніх фахівців фізичної культури і спорту в умовах змішаного навчання. - C. 26-35.
- Ляшова Н. Візуалізація як ефективний метод із методико-математичної підготовки майбутніх учителів початкової школи. - C. 36-46.
- Короткова Ю. Інтерактивні методи і форми вдосконалення культури мовлення майбутніх юристів. - C. 47-56.
- Барильник-Куракова О., Коробова І. Міждисциплінарні зв'язки як провідний принцип підготовки фахівців у морській галузі. - C. 57-72.
- Lobachova I. Methodological aspects of implementing the shadowing technique in teaching english. - C. 73-84.
- Лихолат О. Підготовка педагога закладів професійної (професійно-технічної) освіти в інноваційних умовах. - C. 85-101.
- Пермяков О., Оніщук Л., Йопа Т., Остапов А. Сучасна система фізичного виховання в умовах зво. - C. 102-112.
- Ishutina O. Implementing media literacy into the education curriculum of preservice primary school teachers. - C. 113-121.
- Рукасова С. Розвиток умінь критичного мислення майбутніх фахівців у сфері професійної освіти. - C. 122-132.
- Кучерган Є., Марчик В., Переверзєва С., Андріанов Т. Вирішення організаційних проблем узгодженням єдиного підходу до фізичного виховання студентів – майбутніх учителів – у спеціальних медичних групах. - C. 133-142.
- Syladii І. New trends in the development of education in ukraine. - C. 143-150.
- Чугай С., Хващевська О. Формування критичного мислення в процесі соціалізації молодших школярів. - C. 151-161.
- Сиротенко В., Акритова А. Це слід пам'ятати. це слід знати! Ознайомлення з творами про Чорнобильську трагедію на уроках позакласного читання в різних класах загальноосвітньої школи. - C. 162-180.
- Григор'єва В., Лисак Л. Особливості професійної підготовки Фахівців із будівництва в німеччині (на прикладі технічного університету берліна). - C. 181-194.
- Мельник І. Соціально-комунікативна компетентність фахівця із фізичного виховання в умовах нової української школи. - C. 195-205.
- Головко О. Компаративний аналіз понять: "демократична культура" та "культура демократії" в контексті підготовки майбутніх менеджерів освіти. - C. 206-216.
- Черниш Н. Правова освіта офіцерів у закладах вищої військової освіти срср та незалежної україни: понятійно-термінологічний аспект. - C. 217-227.
- Вей Лімін Рівні сформованості творчої самореалізації магістрантів музичного мистецтва. - C. 228-236.
- Пен Сіює Стан сформованості тембрального слуху майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі інструментального навчання. - C. 237-244.
- Ван Хайлун Організаційно-когнітивний етап формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до творчо-інтерпретаційної роботи зі шкільними колективами. - C. 245-254.
- Чжан Чун Спонукально-пізнавальний напрям формування акмеологічної культури майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 255-262.
| 2020 | | Вип. 13
|
|
|
|