Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101384/2022/17(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти
: наук. електрон. вид..- Слов'янськ
Profesìonalìzm pedagoga: teoretičnì j metodičnì aspekti

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Хижняк І., Ворожбіт-Горбатюк В. Міжуніверситетське науково-дослідницьке середовище в підготовці докторів філософії освітньої галузі. - C. 5-17.
  4. Біличенко О. Співпраця кафедри української мови та літератури зі стейкхолдерами у контексті професійної підготовки фахівців. - C. 18-26.
  5. Бондаренко В., Вовк Н. Підготовка вчителя трудового навчання до роботи в класах з інклюзивною освітою. - C. 27-35.
  6. Демченко О., Гавриленко Т., Коваль Т., Стахова І. Розвиток творчих здібностей студентів під час вивчення історії педагогіки у контексті підготовки до роботи з обдарованими дітьми. - C. 36-52.
  7. Іванчук С. Сучасні інноваційні технології як умова професійної підготовки майбутніх вихователів до формування екологічно доцільної поведінки дошкільників. - C. 53-62.
  8. Ішутіна О. Стратегії формування медіакомпетентості майбутніх учителів початкових класів:досвід університетів україни. - C. 63-73.
  9. Колган О., Колган Т., Падалка Р. Формування лінгвістичної компетентності філологів через міжпредметні інтеграції під час вивчення курсу української та польської мов. - C. 74-85.
  10. Коркішко О., Коркішко А. Навчальний курс "теорія освітології" в системі професійної підготовки здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти. - C. 86-97.
  11. Лобачова І., Помирча С. Функціонування емоційно-експресивної лексики в мовленні вчителя початкових класів нуш. - C. 98-107.
  12. Маторіна Н. Роль індивідуальної роботи здобувачів під час вивчення історії зарубіжної літератури (на матеріалі творчості бруно шульца). - C. 108-121.
  13. Пашко Л. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів початкових класів при вивченні розділу "фонетика" засобами мнемотехніки. - C. 122-134.
  14. Пустовой Д., Мацюк І. Особливості викладання інженерної та комп’ютерної графіки для здобувачів освіти матеріалознавчого профілю у НТУ "Дніпровська політехніка". - C. 135-144.
  15. Silichova T., Diachek O., Zhelezniakova E. Comparative characteristics of the teaching of mathematics in the departments of economics in Ukrainian and German universities. - C. 145-154.
  16. Ябурова О. Характеристика та зміст основних тенденцій реформування системи підготовки вчителя іноземної мові в контексті неформальних освітніх інновацій. - C. 155-165.
  17. Бондар Ю. Особливості підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування творчих умінь молодших школярів. - C. 166-182.
  18. Коваленко В. Методи дослідження соціалізації майбутніх філологів. - C. 183-191.
  19. Мартинюк А. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 192-200.
2022
Вип. 17(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського