Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101384/2022/17(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти : наук. електрон. вид..- Слов'янськ Profesìonalìzm pedagoga: teoretičnì j metodičnì aspekti- Титул.
- Зміст.
- Хижняк І., Ворожбіт-Горбатюк В. Міжуніверситетське науково-дослідницьке середовище в підготовці докторів філософії освітньої галузі. - C. 5-17.
- Біличенко О. Співпраця кафедри української мови та літератури зі стейкхолдерами у контексті професійної підготовки фахівців. - C. 18-26.
- Бондаренко В., Вовк Н. Підготовка вчителя трудового навчання до роботи в класах з інклюзивною освітою. - C. 27-35.
- Демченко О., Гавриленко Т., Коваль Т., Стахова І. Розвиток творчих здібностей студентів під час вивчення історії педагогіки у контексті підготовки до роботи з обдарованими дітьми. - C. 36-52.
- Іванчук С. Сучасні інноваційні технології як умова професійної підготовки майбутніх вихователів до формування екологічно доцільної поведінки дошкільників. - C. 53-62.
- Ішутіна О. Стратегії формування медіакомпетентості майбутніх учителів початкових класів:досвід університетів україни. - C. 63-73.
- Колган О., Колган Т., Падалка Р. Формування лінгвістичної компетентності філологів через міжпредметні інтеграції під час вивчення курсу української та польської мов. - C. 74-85.
- Коркішко О., Коркішко А. Навчальний курс "теорія освітології" в системі професійної підготовки здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти. - C. 86-97.
- Лобачова І., Помирча С. Функціонування емоційно-експресивної лексики в мовленні вчителя початкових класів нуш. - C. 98-107.
- Маторіна Н. Роль індивідуальної роботи здобувачів під час вивчення історії зарубіжної літератури (на матеріалі творчості бруно шульца). - C. 108-121.
- Пашко Л. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів початкових класів при вивченні розділу "фонетика" засобами мнемотехніки. - C. 122-134.
- Пустовой Д., Мацюк І. Особливості викладання інженерної та комп’ютерної графіки для здобувачів освіти матеріалознавчого профілю у НТУ "Дніпровська політехніка". - C. 135-144.
- Silichova T., Diachek O., Zhelezniakova E. Comparative characteristics of the teaching of mathematics in the departments of economics in Ukrainian and German universities. - C. 145-154.
- Ябурова О. Характеристика та зміст основних тенденцій реформування системи підготовки вчителя іноземної мові в контексті неформальних освітніх інновацій. - C. 155-165.
- Бондар Ю. Особливості підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування творчих умінь молодших школярів. - C. 166-182.
- Коваленко В. Методи дослідження соціалізації майбутніх філологів. - C. 183-191.
- Мартинюк А. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 192-200.
| 2022 | | Вип. 17(1)
|
|
|
|