Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101424/2021/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Фізико-математична освіта : наук. журн..- Суми Fìziko-matematična osvìta- Титул.
- Зміст.
- Grebenyk Т., Sosnenko О. Formation of future managers’ management competence of professional pre-higher education institutions as their professional training component. - C. 7-12.
- Lokhonya М. The higher educational institution image as a pedagogical problem. - C. 13-17.
- Skorobagatska О. Prerequisites for the coaching technologies origin in the staff management system. - C. 18-22.
- Uzhelovskyi A., Brovchenko K., Muzyka A. Innovative pedagogical methods and computer telecommunications in distance education. - C. 23-29.
- Баранник М. О., Шейкіна Н. В., Баздирєв О. О., Жовтоніжко І. М. Використання мобільних додатків для виявлення фахових здібностей абітурієнтів з урахуванням їх емоційного стану. - C. 30-35.
- Гончаренко Я. В., Горбачук В. О. Модель комп’ютерно-орієнтованої методичної системи навчання статистики студентів економічних спеціальностей педагогічних університетів. - C. 36-44.
- Друшляк М. Г., Шамоня В. Г. Системний підхід до формування візуально-інформаційної культури майбутніх учителів математики та інформатики. - C. 45-49.
- Здещиц В. М., Здещиц А. В. Визначення величини коефіцієнта відновлення при зіткненні тіл: перевірка гіпотези Ньютона. - C. 50-56.
- Івченко В. В. Про межі застосування закону Кулона. - C. 57-61.
- Мар’єнко М. В. Принципи, методи і підходи до формування хмаро орієнтованих систем відкритої науки у процесі навчання і професійного розвитку вчителів. - C. 62-66.
- Медведєва М. О., Жмурко О. І., Криворучко І. І., Ковтанюк М. С. Елементи підготовки майбутніх учителів інформатики до застосування технології формування Computational Thinking. - C. 67-75.
- Набока О. Г., Татьянчикова І. В. Спеціальна освіта: сучасні підходи до підготовки фахівців для навчання дітей з особливими освітніми потребами. - C. 76-81.
- Самойленко В. Г., Григор’єва В. Б., Гнєдкова О. О., Котова О. В. Особливості здійснення заміни змінних в інтегралі Рімана в курсі математичного аналізу при підготовці майбутніх вчителів математики. - C. 82-88.
- Трінтіна Н. А., Котелевець С. Є. Інформаційні технології в юридичній діяльності. - C. 89-93.
- Федчишин О. М., Мохун С. В. Окремі аспекти реалізації політехнічного навчання у шкільному курсі фізики. - C. 94-99.
- Шишкіна М. П. Еволюція засобів і технологій проєктування хмаро орієнтованих систем відкритої науки. - C. 100-106.
- Яковлєва О. М., Каплун В. М., Анісімова Т. Л. Деякі нотатки щодо введення в курсі математики 5 класу алгебраїчного методу розв’язування текстових задач. - C. 107-111.
- Яцура М. М., Гамарник А. М., Рачій Б. І. Методика проведення практичних занять з фізики зі студентами фізичних спеціальностей при кредитно-модульній системі організації навчання. - C. 112-118.
| 2021 | | № 1 (27)
|
|
|
|