Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101424/2021/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Фізико-математична освіта
: наук. журн..- Суми
Fìziko-matematična osvìta

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Chernenko V. The formation of informatics competency for future computer science teachers in the process of studying computer mathematics. - C. 6-12.
  4. Shkolnyi O., Tykhonenko Yu. Using of ICT during preparation for EIA: ways to search for the optimal model. - C. 13-19.
  5. Баришок М. В., Терменжи Д. Є. Етапи проєктування системи навчальних відеоматеріалів з математики: модель ADDIE. - C. 20-28.
  6. Герасимова К. В., Ткаченко Г. І. Практичні заняття з фізики із залученням демонстрацій у закладах вищої освіти. - C. 29-33.
  7. Грабова У. З., Товкач Р. В., Харкевич Ю. І. Впровадження проєктних технологій в процесі розв’язування екстремальних задач за допомогою елементів функціонального аналізу. - C. 34-39.
  8. Грицюк О. С., Черненко В. П., Максимова Л. П. Едьютейнмент на уроках інформатики: досвід впровадження у ЗЗСО Кременчука. - C. 40-45.
  9. Дєордіца Т. Ю., Вороніна М. В., Литвинова Н. В. Специфіка оцінювального інструмента "Концептуальна рамка викладання" Ш. Даніелсон (з досвіду США). - C. 46-53.
  10. Друшляк М. Г. Формування візуально-інформаційної культури майбутніх учителів математики та інформатики: рефлексивно-оцінювальний критерій. - C. 54-60.
  11. Кудін А. П. Організація самостійної роботи студентів на базі симуляційного лабораторного практикуму з основ цифрової електроніки. - C. 61-67.
  12. Кузьмінська О. Г., Мазорчук М. С., Мокрієв М. В., Барна О. В. Прийняття синхронної й асинхронної освітньої комунікації до і під час пандемії COVID-19: емпіричне дослідження реалізації електронного навчання у закладах вищої освіти України. - C. 68-75.
  13. Лукашова Т. Д., Страх О. П. Інтегрований підхід щодо визначення похідної функцій, заданих на неперервних та дискретних множинах. - C. 76-81.
  14. Скоролітня А. І., Житарюк І. В. Застосування проблемного підходу при вивченні ірраціональних рівнянь у старшій школі. - C. 82-87.
2021
№ 4 (30)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського