Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101437/2017/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі
: наук. журн..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Олексюк О. М. Мистецька освіта в контексті нової педагогічної парадигми. - C. 3-7.
  4. Падалка Г. М. Соціально-педагогічна відкритість професійної мистецької освіти: умови забезпечення. - C. 8-13.
  5. Wojciech M. M. Methods of the music popularization among children as the important factor of fighting againstthe mcdonaldisationof global culture. - C. 14-24 .
  6. Растригіна А. М. Духовність вихованняу контексті сучасних освітніх реалій. - C. 25-30.
  7. Тушева В. В. Концептуальні підходидо розкриття сутностінауково-дослідницької культури майбутнього вчителя музики. - C. 31-38.
  8. Матвєєва О. О. Діагностика компетенцій у мистецькій освіті:зарубіжний та український досвід. - C. 39-45.
  9. Ланіна Т. О. Теоретичні основи вокального ансамблевого виконавства. - C. 46-50.
  10. Рагозіна В. В. Всеукраїнський науково-методичний журнал "Мистецтво та освіта": 20-річний ювілей. - C. 51-53.
  11. Бабіченко Н. О. Початкові спеціалізовані навчальні мистецькі заклади в системі неперервної мистецької освіти. - C. 54-58.
  12. Вєтринська А. В. Інновації в сучасній хореографічній професійній освіті. - C. 59-61.
  13. Zeman A. The communication between conductor and choir in the process of creating a musical work of art. - C. 62-67.
  14. Смоляк О. С. Музична стилістика церковних коляд (до питання оновлення навчальної дисципліни "Народна музична творчість"). - C. 68-72.
  15. Проців Л. Й. Музична педагогіка в Україні: Зустрічі в історії. - C. 73-77.
  16. Полянський Т. В. Регтайм у творчості композиторів академічної традиції. - C. 78-85.
  17. Коваленко А. С. Історичні передумови становлення вітчизняної інструментальної гітарної освіти в контексті розвитку музичної освіти. - C. 86-91.
  18. Стрельченко К. М. Сучасні аранжування та перекладення п’єс для баяна й акордеона в аспекті звуко-тембрової специфіки інструментів. - C. 92-96.
  19. Uchyła-Zroski J. Motives of learning music preferred By school students – own research. - C. 97-103.
  20. Гусак В. А. Специфіка активізації дійового мислення вчителів музичного мистецтва у процесі інструментальної підготовки. - C. 104-112.
  21. Музика О. Я. Творча індивідуальність як основа професійного саморозвитку майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. - C. 113-117.
  22. Павленко О. М. Формування вмінь джазового акомпанементу майбутнього вчителя музики у процесі фортепіанного навчання. - C. 118-122.
  23. Андрощук Л. М. Підготовка майбутнього вчителя хореографії в системі хореографічно-педагогічної освіти в контексті участі випускової кафедри в комплексному науковому проекті. - C. 123-127.
  24. Каблова Т. Б., Павлова С. О. Український пісенний фольклор у музичному вихованні школярів. - C. 128-132.
  25. Кремешна Т. І. Педагогічна самоефективність майбутніх учителів музики: фактори та шляхи формування. - C. 133-135.
  26. Гмиріна С. В. Постановка концертного номера як засіб фахової підготовки студента-вокаліста. - C. 136-140.
  27. Теряєва Л. А. Педагогічні умови та інноваційні технології в процесі вивчення дисципліни "Хорове диригування". - C. 141-144.
  28. Рябінко С. М. Теоретико-методичні засади роботи зі студентським хоровим колективом в контексті модернізації мистецької освіти. - C. 145-149.
  29. Рахманова О. К. Педагогічні умови розвитку художньо-творчої синестезійності молодших школярів на інтегрованих уроках музичного мистецтва. - C. 150-153.
  30. Коваль А. С. Герменевтичне коло у формуванні методичної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 154-158.
  31. Маєвська А. С. Вокально-виконавський розвиток як складова фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 159-163.
  32. Ходоровська І. М. Мультимедійні технології у музично-теоретичній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 164-167.
  33. Ходоровський В. І. Особливості інструментально-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях концертмейстерського класу. - C. 168-171.
  34. Обманець Л. О. Формування креативності майбутніх фахівців у галузі мистецької освіти в процесі інструментально-виконавської підготовки. - C. 172-175.
  35. Вихідні дані. - C. 178.
2017
№ 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського