Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101437/2020/5<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі
: наук. журн..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Олексюк О. М. Міждисциплінарність як форма фундаменталізації вищої мистецької освіти: фасетний підхід. - C. 5-8.
  4. Черкасов В. Ф. Загальна музична освіта Австрії в контексті європейських і світових тенденцій. - C. 9-15.
  5. Проців Л. Й. Історія музичної педагогіки в Україні: феномен мистецьких династій. - C. 16-23.
  6. Гринчук І. П., Спольська О. Вітчизняні виконавські школи: регіональний аспект. - C. 24-31.
  7. Рахманова О. К. Синестезія як засіб розвитку музичного семіозису молодших школярів. - C. 32-35.
  8. Федорець М. О., Сюй С. Формування музично-естетичного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва як наукова проблема в Україні та Китаї. - C. 36-42.
  9. Вишневецька М. В. Естетичні потреби у фаховій діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва: теоретичний аспект проблеми. - C. 43-48.
  10. Лимаренко В. І. Структурні компоненти методичної компетентності майбутнього керівника вокального ансамблю. - C. 49-53.
  11. Даценко М. С. Творчий потенціал майбутнього вчителя музичного мистецтва: сутність та зміст феномена. - C. 54-59.
  12. Скуратовська М. О. Концертно-виконавська діяльність у фаховій підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтв. - C. 60-65.
  13. Процишина О. Ю. Структура методичної компетентності майбутнього викладача мистецької школи. - C. 66-73.
  14. Davidovitch N. The rule of humanities and culture in the academy. - C. 74-88.
  15. Кондрацька Л. A. Диджітальне вивчення теорії мистецтва. - C. 89-97.
  16. Губ’як Д. В. Переклади для бандури поліфонічних творів Й.-С. Баха у виконавській та навчальній практиці: методичний аспект. - C. 98-105.
  17. Бондаренко Л. А. Метод проєктів у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 106-111.
  18. Ракітянська Л. М. Навчально-методичне забезпечення формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі фахової підготовки. - C. 112-119.
  19. Лобода О. Є. Самостійна робота як педагогічна умова розвитку інтелектуально-творчих здібностей майбутніх музикантів-педагогів. - C. 120-127.
  20. Бегун-Трачук Л. О. Дослідження професійного та емоційного вигорання у психолого-педагогічній теорії та практиці. - C. 128-133.
  21. Сухолова М. А. Чинники впливу на поліфункціональність сценічного іміджу викладача вокалу в сучасних умовах. - C. 134-139.
2020
№ 5
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського