Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101437/2021/6<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі
: наук. журн..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ І. Історичні та теоретичні засади розвитку мистецької освіти в контексті постнекласичної педагогіки / Unit I. Historical and theoretical principles of higher arts education development in the context of post-non-classical pedagogy

  4. Олексюк О. М. Міфи та реальність сучасної мистецької освіти. - C. 4-8.
  5. Попович Н. М. Функціональна характеристика діяльнісної та практичної складових професійно-особистісного досвіду фахівця з музичного мистецтва. - C. 9-13.
  6. Тушева В. В. Аксіологічні засади дослідницького пошуку в мистецькій освіті. - C. 14-21.
  7. Завалко К. В. Спрямованість сучасної музичної педагогіки в освітніх закладах України. - C. 22-31.
  8. Павленко О. М. Розвиток творчого самовираження майбутніх вчителів музичного мистецтва засобами інформаційних технологій. - C. 32-37.
  9. Хижко О. В. Творча самореалізація майбутнього музиканта-інструменталіста засобами джазового мистецтва. - C. 38-42.
  10. Малахова М. О. Професійно-особистісні якості вчителя музичного мистецтва як предмет наукового дослідження. - C. 43-50.
  11. Лященко І. С. Музична семіотика: міждисциплінарний аспект. - C. 51-59.
  12. Вишневецька Л. Г., Вишневецький В. О. Контекстний підхід до фахової підготовки майбутнього педагога-музиканта. - C. 60-64.
  13. Лу С. Філософсько-методологічне забезпечення підготовки вчителя музики на засадах інтерпретаційної культури. - C. 65-74.
  14. Мирошниченко В. М. Зміст навчання джазової імпровізації майбутнього артиста-вокаліста. - C. 75-79.
  15. Розділ ІІ. Методичні засади та інноваційні технології фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / Unit II. Methodical principles and innovative technologies in professional training of the future teacher of musical art

  16. Zeman А. Remote work with choir under pandemic conditions. - C. 80-87.
  17. Бегун-Трачук Л. О., Попович Н. М. Педагогічні умови запобігання професійному вигоранню майбутніх викладачів мистецьких дисциплін. - C. 88-92.
  18. Ракітянська Л. М. Формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва: результати педагогічного експерименту. - C. 92-98.
  19. Мережко Ю. В., Ходоровська І.М. Розвиток ладового відчуття у співаків-початківців на заняттях музично-теоретичного циклу. - C. 99-104.
  20. Згурська Н. М. Розвиток творчої активності майбутнього вчителя музичного мистецтва у класі фортепіано. - C. 105-110.
  21. Економова О. С., Гаркуша Л. І. Реалізація інструментально-виконавського досвіду студентів у концертній діяльності. - C. 111-115.
2021
№ 6
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського