Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101475/2020/17<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Габітус
: наук. журн..- Одеса
Gabìtus

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Чікішев Н. Д. Сучасні глобальні нерівності як фактор радикалізації протестних рухів. - C. 9-13.
  4. Щерба О. І. Лояльність у поведінці споживачів: соціологічні детермінанти. - C. 14-18.
  5. Галіченко М. В., Бойко Н. О. Релігійність студентської молоді Херсонщини: соціологічний аналіз. - C. 19-24.
  6. Гуменюк І. Л., Палилюлько О. М., Шевчук О. В. Адаптація осіб з інвалідністю до навчального процесу в закладах вищої освіти. - C. 25-29.
  7. Перхайло Н. А., Яценко Л. В. Соціально-психологічні аспекти професійного спілкування фахівців із соціальної роботи. - C. 30-34.
  8. Кацьора О. В. Теоретичний аналіз соціальної відповідальності підприємництва. - C. 35-38.
  9. Мальцева О. В. Соціально-педагогічна діяльність із запобігання домашньому насильству в закладах середньої освіти. - C. 39-43.
  10. Мединцов И. В. Особенности осознанности как процесса и метода. - C. 44-49.
  11. Пастощук Г. Д. Теоретичний аналіз проблеми готовності майбутніх психологів до роботи з неповними сім’ями. - C. 50-56.
  12. Головська І. Г., Лазоренко Т. М., Чернєва Т. М. Мотивація навчання студентів в умовах дистанційного навчання. - C. 57-61.
  13. Гресько І. М. Формування відповідального ставлення до здоров’я як актуальна проблема сьогодення. - C. 62-68.
  14. Гуртовенко Н. В. Корекція ціннісно-смислових орієнтацій підлітків, схильних до девіантної поведінки, засобами тренінгової роботи. - C. 69-72.
  15. Дметерко Н. В. Емпіричне дослідження розвитку рефлексивного мислення психологів у процесі глибинно-корекційного діалогу. - C. 73-77.
  16. Калмиков Г. В., Калмикова Л. О. Професійно-мовленнєва діяльність і мовленнємовна компетентність як прояв соціального інтелекту особистості викладача закладу вищої освіти. - C. 78-83.
  17. Кононенко О. І., Валєєва А. Р. Проблема впливу перфекціонізму на залежну поведінку особистості. - C. 84-89.
  18. Мамбетова А. А., Шиковець С. О. Психологічні портрети представників українського та кримськотатарського етносів у сучасному мультикультурному середовищі. - C. 90-96.
  19. Миропольцева Н. І. Розвиток життєвих цінностей особистості юнацького віку під впливом мас-медіа. - C. 97-101.
  20. Мусаева Зульфия Ролевые ожидания студенческой молодежи от семейной жизни и психологические особенности ее уровней притязания. - C. 102-108.
  21. Пивоварчик І. М. Психологічні особливості мотивації досягнень (на прикладі спортсменок і психологинь юнацького віку). - C. 109-115.
  22. Садчікова О. Г. Теоретичні аспекти вивчення особистісної зрілості. - C. 116-120.
  23. Сергєєва І. В., Куліш В. О. Особливості пізнавальних процесів молодших школярів з ознаками гіперактивності. - C. 121-125.
  24. Сергієнко Н. П. Особливості конфліктної поведінки особистості в екстремальних умовах. - C. 126-130.
  25. Турецька Х. І., Кунікевич Б. І. Україномовна адаптація опитувальника менталізації на неклінічній вибірці. - C. 131-136.
  26. Чіркін С. О. Теоретичні погляди вчених-психологів на самодетермінацію суб’єктів діяльності різних соціальних контекстів. - C. 137-140.
  27. Шевчук В. В. Сучасні підходи до визначення категорії "емоційне вигорання". - C. 141-145.
  28. Кравченко К. О., Бура Ю. С. Визначення типу особистості військовослужбовців підрозділів десантно-штурмових військ, які беруть безпосередню участь в операції Об’єднаних сил. - C. 146-151.
  29. Сняданко І. І., Бойко А. О. Дослідження особливостей взаємозв’язку між рівнями самоефективності й перфекціонізму та їх роль у благополуччі особистості. - C. 152-157.
  30. Анцибор А. І., Хамська Н. Б. Створення типології аутсайдерства як рух до пізнання онтичної суті феномену. - C. 158-162.
  31. Клочко А. О. Сутність та структурні компоненти стилю управління менеджера освітньої організації. - C. 163-167.
  32. Козлова А. Г. Протокол психодіагностичної оцінки дітей – жертв сексуального насильства. - C. 168-174.
  33. Підчасов Є. В., Ярещенко О. В. Зміст заходів психологічної профілактики психічного вигоряння у співробітників правоохоронних органів. - C. 175-179.
  34. Пузь І. В., Дударенко А. А. Дослідження особливостей прояву агресивності в молоді з різним рівнем альтруїзму. - C. 180-184.
  35. Степура Є. В. Щастя особи та соціально-політична система. - C. 185-190.
2020
Вип. 17
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського