Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101520/2023/7/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Маркетинг і цифрові технології : наук. журн..- Одеса Marketing ì cifrovì tehnologìï- Титул.
- Зміст.
- Web-сайт як форма представництва в Інтернеті. - C. 5-7.
- Петько С. М. Південнокорейський досвід імплементації "розумних мереж" у післявоєнному відновленні української енергосистеми. - C. 8-18.
- Кофанов О. Є., Зозульов О. В., Кофанова О. В. Зелені технології та маркетинговий інструментарій у забезпеченні сталого розвитку підприємств гірничодобувної промисловості. - C. 19-31.
- Іванова І. В., Боровик Т. М., Залозна Т. Г., Руденко А. Ю. Використання штучного інтелекту в маркетингу. - C. 32-42.
- Кузик О. В. Стратегічна роль виставок і ярмарків у маркетинговій діяльності агропідприємств україни. - C. 43-55.
- Перерва П. Г., Маслак М. В. Теоретико-методичні засади оцінювання ринкової вартості об’єктів інтелектуальної власності. - C. 56-72.
- Городняк І. В., Хоміць Л. І. Аналіз стану та тенденцій розвитку ринку таргетованої реклами в Україні. - C. 73-85.
- Завалій Т. О., Шахрай В. Ю. Similarweb як діджитал-інструмент конкурентної розвідки: українські реалії. - C. 86-104.
- Хурдей В., Дронова Т. Маркетинговий статистичний аналіз веб-сайту університету митної справи та фінансів. - C. 105-118.
- Гнітецький Є. В., Лебеденко С. О., Лимар О. С. Маркетинг у метапросторі. - C. 119-136.
- Чайковська М. П., Шкеда О. О. Machine learning algorithm for an artificial neural network for building a model of managerial decision-making when developing a marketing strategy. - C. 137-146.
- Панченко М. О., Велика К. С. Research of the impact of artificial intelligence in marketing. - C. 147-155.
| 2023 | Т. 7 | № 2
|
|
|
|