Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101520/2023/7/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Маркетинг і цифрові технології
: наук. журн..- Одеса
Marketing ì cifrovì tehnologìï

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Web-сайт як форма представництва в Інтернеті. - C. 5-7.
  4. Петько С. М. Південнокорейський досвід імплементації "розумних мереж" у післявоєнному відновленні української енергосистеми. - C. 8-18.
  5. Кофанов О. Є., Зозульов О. В., Кофанова О. В. Зелені технології та маркетинговий інструментарій у забезпеченні сталого розвитку підприємств гірничодобувної промисловості. - C. 19-31.
  6. Іванова І. В., Боровик Т. М., Залозна Т. Г., Руденко А. Ю. Використання штучного інтелекту в маркетингу. - C. 32-42.
  7. Кузик О. В. Стратегічна роль виставок і ярмарків у маркетинговій діяльності агропідприємств україни. - C. 43-55.
  8. Перерва П. Г., Маслак М. В. Теоретико-методичні засади оцінювання ринкової вартості об’єктів інтелектуальної власності. - C. 56-72.
  9. Городняк І. В., Хоміць Л. І. Аналіз стану та тенденцій розвитку ринку таргетованої реклами в Україні. - C. 73-85.
  10. Завалій Т. О., Шахрай В. Ю. Similarweb як діджитал-інструмент конкурентної розвідки: українські реалії. - C. 86-104.
  11. Хурдей В., Дронова Т. Маркетинговий статистичний аналіз веб-сайту університету митної справи та фінансів. - C. 105-118.
  12. Гнітецький Є. В., Лебеденко С. О., Лимар О. С. Маркетинг у метапросторі. - C. 119-136.
  13. Чайковська М. П., Шкеда О. О. Machine learning algorithm for an artificial neural network for building a model of managerial decision-making when developing a marketing strategy. - C. 137-146.
  14. Панченко М. О., Велика К. С. Research of the impact of artificial intelligence in marketing. - C. 147-155.
2023
Т. 7
№ 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського