Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101521/2022/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Соціальна робота та соціальна освіта : журнал.- Умань Socìalʹna robota ta socìalʹna osvìta- Титул.
- Зміст.
Освіта. Педагогіка
- Караманов О., Войтович Т. Застосування смарт-технологій в сучасних закладах освіти: інноваційність, гнучкість, креативність. - C. 5-14.
- Кірдан О., Кірдан О. Ретродосвід управління фінансовою діяльністю закладів вищої освіти України та соціальної підтримки студентів. - C. 15-25.
- Наровлянський О. Невідомі рукописи Софії Русової. - C. 26-32.
- Постоленко І. Комунікативне лідерство: загальна концепція. - C. 33-39.
- Пустовіт Г. Формування у дітей ціннісного ставлення до об’єктів природи: теоретичні засади проблеми. - C. 40-47.
- Радул О. Виникнення малої сім’ї та становлення сімейного виховання у давніх слов’ян. - C. 48-57.
- Русин Г., Зозуляк-Случик Р. Українська родина в Західній Україні наприкінці XVIII – на початку ХХ століття як народно-педагогічна інституція. - C. 58-67.
Теорія і методика соціальної роботи та соціальної освіти
- Албул І. Експертиза якості соціальної роботи: сутність та завдання. - C. 68-76.
- Каркач А., Кравченко О., Семигіна Т. Сучасні підходи до розуміння літніх людей як особливої соціальної групи. - C. 77-89.
- Коляденко С., Літяга І. Соціально-правова підтримка жінок в Украіні, які живуть з ВІЛ. - C. 90-110.
- Мороз Т., Коляда Н., Левченко Н. Соціальна реабілітація осіб з інвалідністю в умовах психоневрологічного інтернату: теоретичний аналіз. - C. 111-120.
- Песоцька Ю. Нормативно-правове забезпечення соціальної реабілітації осіб з інвалідністю. - C. 121-129.
- Поліщук О. Педагогіка партнерства як ключовий компонент Нової української школи. - C. 130-135.
- Попова О., Кухар Н. Вікові особливості соціальної адаптації людей з порушеннями зору. - C. 136-142.
- Столярик О., Семигіна Т. Орієнтація на оптимізм та щастя: психологічні основи розвитку сильних сторін клієнтів соціальної роботи. - C. 143-157.
- Фольварочний І. Профілактика розвитку антисоціальної поведінки молоді. - C. 158-164.
- Шаповалова Т. Проблеми формування соціального капіталу в університетському середовищі. - C. 165-175.
Практика соціальної роботи та соціальної освіти
- Вербовська О., Кравченко О. Комплексна реабілітація засобами інклюзивного туризму: з досвіду Київського міського центру соціальної, професійної та трудової реабілітації інвалідів. - C. 176-184.
- Коляда Н., Кочубей Т., Балдинюк О., Бацман О. Дискримінація літніх людей: прояви та протидія. - C. 185-196.
- Коленіченко Т. Роль громадської організації в процесі соціальної адаптації ветеранів гібридної війни: досвід реалізації проєкту "Норвегія-Україна". - C. 197-208.
- Кравченко О., Войтовська А. До питання про гендерний аудит закладу вищої освіти. - C. 209-217.
- Петрочко Ж., Татаренко О. Використання арт-технік у профілактиці агресивності молодших підлітків у сучасних умовах. - C. 218-229.
- Швед О., Мирошніченко Н. Зґвалтування як зброя у війні. - C. 230-241.
Молодіжна робота. Молодіжна політика
- Клибанівська Т., Шульга Г., Коломієць Л. Особливості діяльності молодіжних рад територальних громад в Україні. - C. 242-251.
- Levchenko N., Koliada N. Youth work in Ukraine: history of formation and development prospects. - C. 252-261.
Розвиток професійних компетентностей
- Кочубей Т. Підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи з різними групами клієнтів: з досвіду роботи. - C. 262-271.
- Павелків К. Етична компетентність у професійно-педагогічній діяльності сучасного учителя іноземної мови: теоретичний аспект. - C. 272-280.
- Поліщук В. Формування соціальної відповідальності у майбутніх фахівців соціальної роботи: системний підхід. - C. 281-288.
- Савельчук І., Котикова О. Інновації як чинник якісних змін у соціальній роботі та соціальній освіті. - C. 289-296.
- Талаш І. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до технологічної діяльності: синергетичний підхід. - C. 297-308.
Підготовка докторів філософії
- Коляда Н., Кравченко О., Коляда Т. Міжнародний досвід підготовки докторів філософії з соціальної роботи. - C. 309-327.
- Чирва Г. Теоретико-методичні засади підготовки науково-педагогічних кадрів з менеджменту до дослідницько-інноваційної діяльності. - C. 328-335.
Кращі практики соціальної роботи
- Кравченко О. Дайджест подій і заходів у межах розробки науково-дослідної теми "Соціально-психологічна реабілітація дітей та молоді з особливими освітніми потребами засобами інклюзивного туризму". - C. 336-357.
Рецензії
- Безлюдний О. Рецензія на колективну монографію "Соціально-психологічна реабілітація вразливих категорій громадян від наслідків війни" (2022). - C. 358-360.
- Петренко О. Рецензія на довідник "Енциклопедія молодіжної роботи" (2022). - C. 361-365.
- Кравченко О. Розвиток сімейної соціальної роботи (рецензія на монографію О. Столярик, Т. Семигіної "Соціальна робота із сім’ями, які виховують дітей з аутизмом: інтервенція з розвитку сильних сторін"). - C. 366-369.
| 2022 | | Вип. 2 (9)
|
|
|
|