Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101535/2020/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Освітня аналітика України : наук-практ. журн..- Київ Osvìtnâ analìtika Ukraïni- Титул, зміст.
- Шаблиста Л. М. Вибір пріоритетів наукових досліджень в контексті формування державної наукової політики. - C. 5-20.
- Мельник С. В. Попит та пропозиція педагогічних кадрів на офіційному ринку праці України. - C. 21-34.
- Гапон В. В., Шараєвська М. І., Дерепа Т. С. Інформаційно-аналітичне забезпечення процесу атестації докторів філософії. - C. 35-46.
- Захарова О. В. Трансформації науково-освітнього потенціалу закладів вищої освіти України через тимчасову окупацію частини території Донецької та Луганської областей, анексію Республіки Крим. - C. 47-59.
- Денисюк О. Я., Титаренко Н. В. Удосконалення організації інклюзивної освіти для дітей з особливими освітніми потребами: кроки реформи, індикатори впровадження. - C. 60-69.
- Tkachenko V., Dron T. Evaluation of the effectiveness of the implementation of the NUS conceptual framework into educational practice, based on the results of a survey of pupils' parents of the 1st grade in the 2018/2019 school year. - C. 70-82.
- Анісімова О. Ю. Світовий досвід оцінки якості вищої освіти відповідно до стандартів і рекомендацій щодо забезпечення якості в Європейському просторі вищої освіти (ESG). - C. 83-92.
- Фурсенко Т. М. Особливості набуття кваліфікації пілота в Канаді. - C. 93-101.
- Литвинчук А. О., Кир’янов А. В., Іриневич Ю. В. Мета та напрями модернізації програмно-апаратного комплексу "Автоматизований інформаційний комплекс освітнього менеджменту". - C. 102-112.
- Горохова Т. В., Маматова Л. Ш. Особливості формування цифрових компетентностей в освітньому середовищі на засадах сталого розвитку. - C. 113-124.
| 2020 | | Вип. 4 (11)
|
|
|
|