Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101535/2021/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Освітня аналітика України : наук-практ. журн..- Київ Osvìtnâ analìtika Ukraïni- Титул, зміст.
Розвиток людського капіталу
- Поснова Т. В., Терещенко Г. М. Розвиток ІТ-освіти як чинник формування креативного людського капіталу. - C. 5-16.
Фінансово-економічні аспекти освіти
- Юрчишена Л. В. Модель фінансування вищої освіти: поняття та практичні результати впровадження в Україні. - C. 17-32.
Розвиток інформаційних освітніх технологій
- Литвинчук А. О., Кир'янов А. В., Гайдук І. С. Методичні підходи до розширення функціоналу інформаційної системи АС "ІРЦ" та оптимізації е-збору даних форми звітності в сегменті інклюзивної освіти. - C. 33-41.
Фахова передвища освіта та освіта дорослих
- Мельник С. В. Визначення професійної придатності випускників закладів освіти в умовах відсутності мережі центрів з незалежного присвоєння професійних кваліфікацій. - C. 42-57.
Вища освіта
- Читаєва К. Г., Булгаріна Л. Г. Аналіз фінансових потоків у закладах вищої освіти, що перебувають у сфері управління Міністерства освіти і науки України. - C. 58-69.
Загальна середня освіта
- Гапон В. В., Шараєвська М. І., Дерепа Т. С. Підходи до прогнозування показників для визначення потреби в педагогічних працівниках у системі загальної середньої освіти. - C. 70-87.
- Денисюк О. Я, Титаренко Н. В. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників як індикатор реалізації реформи Нової української школи. - C. 88-102.
- Ткаченко В. В., Дронь Т. О. Оцінювання ефективності реалізації НУШ у пілотних закладах освіти за результатами опитування батьків учнів 4 класів 2020/2021 н. р.. - C. 103-112.
Міжнародний освітній простір
- Ziętek A., Pron N. Improving the professional skills and qualifications of teachers in VET as an important part of the implementation of educational reform in Poland. - C. 113-122.
Наукове життя: події, факти, відгуки
- Рецензії на монографію "Аналіз стану та основні підходи з оцінювання якості надання освітніх послуг закладами вищої освіти України". - C. 123-127.
| 2021 | | Вип. 3 (14)
|
|
|
|