Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2018/5<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інноваційна педагогіка
: наук. журн..- Одеса
Ìnnovacìjna pedagogìka

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Горпініч Т. І. Cтановлення системи американської медичної освіти в межах колоніального та післяколоніального періоду. - C. 9-12.
  4. Kichula M. Ya. Retrospective analysis of Poland quality of education development (from 1980 up to 2000 years). - C. 13-16.
  5. Козловський Ю. М. Методологічні засади оптимізації науково-педагогічної діяльності у технічному закладі вищої освіти. - C. 17-20.
  6. Krsek O. Ye. National minority language education and bilingualism in the USA. - C. 21-24.
  7. Олексієнко Р. В. Гуманітарна культура у системі норвезької університетської освіти. - C. 25-28.
  8. Пліско Є. Ю. Створення спеціалізованих установ соціального виховання для неповнолітніх правопорушників в Україні у 20–30 рр. ХХ ст.. - C. 29-32.
  9. Шевчук М. М. Актуалізація досвіду відомих педагогів на сучасному етапі розвитку ПНПУ імені В. Г. Короленка. - C. 33-35.
  10. Єрко Г. І., Луцюк Ю. А. Дидактичні особливості впровадження бінарних уроків із предмета "Я у світі" в початковій школі: практичний аспект. - C. 36-40.
  11. Заболотний В. Ф., Осика А. С., Левченко І. В. Формування універсальних навчальних дій в учнів початкової школи під час виконання навчально-дослідницьких проектів. - C. 41-44.
  12. Кашина Г. С. Андрагогічна модель змішаного навчання вчителів технологій у системі післядипломної освіти. - C. 45-50.
  13. Reznychenko N. M., Lysenko V. S., Yegorova O. M. Formation of teachers’ readiness of the Kriyvyi Rih State Commercial-Economic Technical School to innovative activity in the conditions of educational reformation. - C. 51-53.
  14. Силюга Л. П., Понзель І. І. Задачі з казковими сюжетами як засіб формування математичних знань учнів початкових класів. - C. 54-57.
  15. Школа Е. Н. Применение здоровьесберегающих технологий на занятиях физического воспитания студентов. - C. 58-61.
  16. Бабенко Т. В. Розвиток соціально-професійної мобільності фахівця в освітньому середовищі вищого закладу освіти. - C. 62-65.
  17. Басістий П. В., Карабін О. Й. Проектна діяльність як інструмент формування професійного саморозвитку майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій. - C. 66-69.
  18. Борохвіна Т. Г. Ретроспективний аналіз розвитку інклюзивної освіти в Україні. - C. 70-73.
  19. Брославська Г. М. Формування інструментальних компетентностей майбутніх учителів математики та фізики: методологічні підходи, принципи, функції. - C. 74-78.
  20. Гириловська І. В. Модель моніторингу якості професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників. - C. 79-82.
  21. Добролюбова Н. В. Формування готовності до навчання постановочних дій майбутніх педагогів-хореографів. - C. 83-86.
  22. Капінус О. С. Потенціал інтерактивних технологій у формуванні професійної суб’єктності майбутніх офіцерів Збройних сил України. - C. 87-91.
  23. Кожушкіна Т. Л. Історичні аспекти розвитку культури міжособистісної взаємодії. - C. 92-95.
  24. Король Я. І. Педагогічні умови формування готовності майбутніх офіцерів до використання засобів радіаційно-хімічного захисту в екстремальних ситуаціях. - C. 96-99.
  25. Кошук О. Б. Умови формування професійної компетентності майбутніх інженерів із механізації сільського господарства. - C. 100-105.
  26. Кравчишина О. О. Медіаосвіта майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти: сучасний стан дослідженості проблеми. - C. 106-109.
  27. Леу С. О. Сучасні стандарти ПОН: досвід Великої Британії. - C. 110-115.
  28. Митцева О. С. Педагогічні умови формування професійного іміджу майбутніх фахівців з інформаційних технологій у процесі вивчення дисциплін соціально-гуманітарного циклу: теоретичний аспект. - C. 116-119.
  29. Педорич А. В. Профорієнтаційна робота педагога як механізм формування свідомого професійного вибору. - C. 120-124.
  30. Ребуха Л. З. Забезпечення фундаменталізації професійної підготовки майбутніх соціальних працівників засобами інноваційних технологій. - C. 125-128.
  31. Таймасов Ю. С. Сучасні теорія і практика здоров’язберігаючої освіти. - C. 129-132.
  32. Ткаченко Н. М. Генезис уявлень про імідж в історії людства. - C. 133-137.
  33. Толочко С. В. Розвиток мовно-комунікативної компетентності викладачів у системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 138-143.
  34. Федюк Г. З. Організаційно-педагогічні умови розвитку педагогічної майстерності вчителів природничих предметів. - C. 144-148.
  35. Біличенко Г. В. Інтерактивна гра як умова соціально-педагогічного супроводу розвитку комунікативної культури молодших школярів у загальноосвітніх школах-інтернатах. - C. 149-152.
  36. Острянко Т. С. Напрями соціально-педагогічної роботи з батьками, які виховують дитину з розладами аутичного спектра в умовах домашнього середовища. - C. 153-156.
  37. Мартинець Л. А. Загальна характеристика освітнього законодавства щодо неперервності професійного розвитку вчителя. - C. 157-160.
  38. Алєко О. А. Способи формування логіко-математичної компетентності дітей старшого дошкільного віку. - C. 161-164.
  39. Богомолова Н. М. Полікультурність регіону як умова формування рис громадянськості у старшокласників. - C. 165-169.
  40. Полякова О. М., Пономаренко Л. І. Форум-театр як технологія соціокультурної діяльності: етапи становлення в Україні. - C. 170-173.
  41. Антонюк Д. С. Методика використання програмно-імітаційних комплексів як засобів формування економічних компетентностей студентів технічних спеціальностей. - C. 174-177.
2018
Вип. 5

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського