Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2019/17(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інноваційна педагогіка : наук. журн..- Одеса Ìnnovacìjna pedagogìka- Титул.
- Зміст.
- Акімкін О. М. Становлення й розвиток приватних навчальних закладів на Єлисаветградщині (друга половина ХІХ – початок ХХ століття). - C. 9-12.
- Грицай Я. О. Нормативно-правова база функціонування вищої освіти в Німеччині. - C. 13-18.
- Губіна О. Ю. Становлення відкритої освіти в умовах сучасних політичних і соціокультурних особливостей розвитку країни. - C. 19-22.
- Завидівська Н. Н., Завидівська О. І. Історичні передумови розвитку оздоровчих систем як засобу оптимізації здоров’язбережувального навчання студентів. - C. 23-27.
- Зайченко Н. І. Освіта як інструментарій національного оновлення в іспанському педагогічному дискурсі межі ХІХ–ХХ століть. - C. 28-31.
- Кругленко Л. В. "Полікультурність" як освітній феномен: провідні напрями сучасного вивчення педагогічною наукою. - C. 32-34.
- Кульчицький В. Й. Особливості радянської системи патріотичного виховання в загальноосвітніх школах України: позитивні та негативні аспекти. - C. 35-38.
- Лапаєнко С. В. Громадянська освіта як чинник формування сучасного громадянського суспільства в Україні. - C. 39-42.
- Нехаєнко С. І. Вимоги сучасних методологічних підходів до організаційно-педагогічних умов розвитку професійної компетентності організаторів морально-психологічного забезпечення. - C. 43-50.
- Palaguta I. V. Pedagogical support of future teacher’s professional development in Ukraine. - C. 51-54.
- Побоча Т. Д. Актуалізація історико-педагогічного досвіду становлення післядипломної педагогічної освіти кінця ХІХ – початку ХХ ст. в умовах сучасного розвитку освіти. - C. 55-58.
- Березнева І. М. Особливості використання технології проблемного навчання на заняттях з англійської мови у вищих військових навчальних закладах. - C. 59-62.
- Богатов А. О. Зарубіжний досвід ефективності шкіл у досягненні необхідних результатів із навчання, охорони здоров’я та соціального розвитку. - C. 63-66.
- Брояко Н. Б. Розвиток музичного мислення учня-інструменталіста на початковому етапі навчання. - C. 67-70.
- Butkovska N. O. ІТ technology in speaking skill competence formation. - C. 71-74.
- Варварук М. М. Український фольклор як засіб формування діалогічної компетентності учнів початкової школи. - C. 75-78.
- Власова С. А. Імпровізаційні самодіяльні хори в контексті сучасної музичної культури України. - C. 79-82.
- Гайда В. Я. Структура самоосвітньої компетентності учнів закладів загальної середньої освіти. - C. 83-86.
- Дробот О. А. Формування англомовної лексичної компетентності у дітей із порушеннями слуху. - C. 87-90.
- Замша А. В. Формування в учнів із порушеннями слуху англомовних читацьких умінь. - C. 91-94.
- Ільчук Т. В. Навчальна практика синхронного та послідовного перекладу. - C. 95-98.
- Король Т. Г. Міркування вголос як допоміжний метод контролю в навчанні письмового перекладу майбутніх філологів. - C. 99-102.
- Луцик О. М. Психолого-педагогічні передумови розвитку математичної компетентності учнів основної школи. - C. 103-106.
- Осаульчик О. Б. Основні передумови підготовки менеджера як фахівця аграрної галузі в умовах міжкультурної комунікації. - C. 107-111.
- Перелома Т. С. Інтерференція та шляхи її подолання під час навчання фонетики китайської мови майбутніх філологів-синологів. - C. 112-116.
- Синишина В. М. Становлення професії практичного психолога: історичний аспект. - C. 117-121.
- Тютюма Т. С. Використання мобільних технологій під час викладання синтаксису. - C. 122-125.
- Шмир М. Ф. Технологічна модель реалізації діяльнісного підходу у процесі формування пізнавальної діяльності студентів під час навчання іноземної мови. - C. 126-132.
- Власова І. В. Фінансування освіти у Фінляндії. - C. 133-137.
- Денисова А. В. Рангова система експертного оцінювання показників зовнішнього моніторингу якості підвищення кваліфікації фахівців ПТО. - C. 138-142.
- Погребняк В. П., Дашковська О. В., Ямковий В. А., Солоденко А. К. Заклади вищої освіти – фундаментальний складник системи вищої освіти. - C. 143-150.
- Трима К. А. Категоріальний апарат дослідження впливу громадських організацій на забезпечення якості вищої освіти. - C. 151-158.
- Волошина А. Л., Сычевская Л. Е., Олейник Л. Г. Моніторингове дослідження особливостей інтересу до козацької тематики в учнів ліцеїв, коледжів і технікумів із робочими спеціальностями. - C. 159-163.
- Кирилюк С. Д. Вікові особливості формування соціальної активності учнів початкової школи в закладах освіти. - C. 164-167.
- Ремньова А. Г. Підготовка майбутніх вчителів до толерантної взаємодії в освітньому середовищі Нової української школи. - C. 168-171.
- Сабат Н. І., Вінтоник Н. В. Характеристика пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку. - C. 172-177.
- Грановська Т. Я. Дидактичний потенціал розроблення й використання мобільних додатків для навчання хімії. - C. 178-182.
- Довгополова Г. Г. Педагогічний потенціал дитячої книги у формуванні естетичного смаку молодших школярів на уроках іноземної мови. - C. 183-186.
- Кобринець О. С. Технології роботи з текстом на уроках іноземної мови у процесі міжкультурної комунікації. - C. 187-190.
- Курінний О. В., Черкасова Т. А. Використання електронної системи Мoodle у процесі підготовки студентів зво до складання магістерського іспиту з іноземної мови. - C. 191-194.
- Охріменко О. В. Особливості застосування цифрових технологій у професійній діяльності майбутніх корекційних педагогів. - C. 195-199.
- Хацаюк О. В., Оленченко В. В., Корольов А. І., Кравченко О. В. Формування військово-прикладних навичок рукопашного бою у майбутніх офіцерів Національної гвардії України. - C. 200-205.
- Новий вид наукових послуг. - C. 206.
| 2019 | | Вип. 17(2)
|
|
|
|