Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2019/17(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інноваційна педагогіка
: наук. журн..- Одеса
Ìnnovacìjna pedagogìka

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Акімкін О. М. Становлення й розвиток приватних навчальних закладів на Єлисаветградщині (друга половина ХІХ – початок ХХ століття). - C. 9-12.
  4. Грицай Я. О. Нормативно-правова база функціонування вищої освіти в Німеччині. - C. 13-18.
  5. Губіна О. Ю. Становлення відкритої освіти в умовах сучасних політичних і соціокультурних особливостей розвитку країни. - C. 19-22.
  6. Завидівська Н. Н., Завидівська О. І. Історичні передумови розвитку оздоровчих систем як засобу оптимізації здоров’язбережувального навчання студентів. - C. 23-27.
  7. Зайченко Н. І. Освіта як інструментарій національного оновлення в іспанському педагогічному дискурсі межі ХІХ–ХХ століть. - C. 28-31.
  8. Кругленко Л. В. "Полікультурність" як освітній феномен: провідні напрями сучасного вивчення педагогічною наукою. - C. 32-34.
  9. Кульчицький В. Й. Особливості радянської системи патріотичного виховання в загальноосвітніх школах України: позитивні та негативні аспекти. - C. 35-38.
  10. Лапаєнко С. В. Громадянська освіта як чинник формування сучасного громадянського суспільства в Україні. - C. 39-42.
  11. Нехаєнко С. І. Вимоги сучасних методологічних підходів до організаційно-педагогічних умов розвитку професійної компетентності організаторів морально-психологічного забезпечення. - C. 43-50.
  12. Palaguta I. V. Pedagogical support of future teacher’s professional development in Ukraine. - C. 51-54.
  13. Побоча Т. Д. Актуалізація історико-педагогічного досвіду становлення післядипломної педагогічної освіти кінця ХІХ – початку ХХ ст. в умовах сучасного розвитку освіти. - C. 55-58.
  14. Березнева І. М. Особливості використання технології проблемного навчання на заняттях з англійської мови у вищих військових навчальних закладах. - C. 59-62.
  15. Богатов А. О. Зарубіжний досвід ефективності шкіл у досягненні необхідних результатів із навчання, охорони здоров’я та соціального розвитку. - C. 63-66.
  16. Брояко Н. Б. Розвиток музичного мислення учня-інструменталіста на початковому етапі навчання. - C. 67-70.
  17. Butkovska N. O. ІТ technology in speaking skill competence formation. - C. 71-74.
  18. Варварук М. М. Український фольклор як засіб формування діалогічної компетентності учнів початкової школи. - C. 75-78.
  19. Власова С. А. Імпровізаційні самодіяльні хори в контексті сучасної музичної культури України. - C. 79-82.
  20. Гайда В. Я. Структура самоосвітньої компетентності учнів закладів загальної середньої освіти. - C. 83-86.
  21. Дробот О. А. Формування англомовної лексичної компетентності у дітей із порушеннями слуху. - C. 87-90.
  22. Замша А. В. Формування в учнів із порушеннями слуху англомовних читацьких умінь. - C. 91-94.
  23. Ільчук Т. В. Навчальна практика синхронного та послідовного перекладу. - C. 95-98.
  24. Король Т. Г. Міркування вголос як допоміжний метод контролю в навчанні письмового перекладу майбутніх філологів. - C. 99-102.
  25. Луцик О. М. Психолого-педагогічні передумови розвитку математичної компетентності учнів основної школи. - C. 103-106.
  26. Осаульчик О. Б. Основні передумови підготовки менеджера як фахівця аграрної галузі в умовах міжкультурної комунікації. - C. 107-111.
  27. Перелома Т. С. Інтерференція та шляхи її подолання під час навчання фонетики китайської мови майбутніх філологів-синологів. - C. 112-116.
  28. Синишина В. М. Становлення професії практичного психолога: історичний аспект. - C. 117-121.
  29. Тютюма Т. С. Використання мобільних технологій під час викладання синтаксису. - C. 122-125.
  30. Шмир М. Ф. Технологічна модель реалізації діяльнісного підходу у процесі формування пізнавальної діяльності студентів під час навчання іноземної мови. - C. 126-132.
  31. Власова І. В. Фінансування освіти у Фінляндії. - C. 133-137.
  32. Денисова А. В. Рангова система експертного оцінювання показників зовнішнього моніторингу якості підвищення кваліфікації фахівців ПТО. - C. 138-142.
  33. Погребняк В. П., Дашковська О. В., Ямковий В. А., Солоденко А. К. Заклади вищої освіти – фундаментальний складник системи вищої освіти. - C. 143-150.
  34. Трима К. А. Категоріальний апарат дослідження впливу громадських організацій на забезпечення якості вищої освіти. - C. 151-158.
  35. Волошина А. Л., Сычевская Л. Е., Олейник Л. Г. Моніторингове дослідження особливостей інтересу до козацької тематики в учнів ліцеїв, коледжів і технікумів із робочими спеціальностями. - C. 159-163.
  36. Кирилюк С. Д. Вікові особливості формування соціальної активності учнів початкової школи в закладах освіти. - C. 164-167.
  37. Ремньова А. Г. Підготовка майбутніх вчителів до толерантної взаємодії в освітньому середовищі Нової української школи. - C. 168-171.
  38. Сабат Н. І., Вінтоник Н. В. Характеристика пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку. - C. 172-177.
  39. Грановська Т. Я. Дидактичний потенціал розроблення й використання мобільних додатків для навчання хімії. - C. 178-182.
  40. Довгополова Г. Г. Педагогічний потенціал дитячої книги у формуванні естетичного смаку молодших школярів на уроках іноземної мови. - C. 183-186.
  41. Кобринець О. С. Технології роботи з текстом на уроках іноземної мови у процесі міжкультурної комунікації. - C. 187-190.
  42. Курінний О. В., Черкасова Т. А. Використання електронної системи Мoodle у процесі підготовки студентів зво до складання магістерського іспиту з іноземної мови. - C. 191-194.
  43. Охріменко О. В. Особливості застосування цифрових технологій у професійній діяльності майбутніх корекційних педагогів. - C. 195-199.
  44. Хацаюк О. В., Оленченко В. В., Корольов А. І., Кравченко О. В. Формування військово-прикладних навичок рукопашного бою у майбутніх офіцерів Національної гвардії України. - C. 200-205.
  45. Новий вид наукових послуг. - C. 206.
2019
Вип. 17(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського