Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2019/18(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інноваційна педагогіка : наук. журн..- Одеса Ìnnovacìjna pedagogìka- Титул.
- Зміст.
- Афанасьєва Е. Ю. Характерні особливості ансамблевого виконання музики бароко для флейти і фортепіано. - C. 9-12.
- Белая Т. А., Ляшенко Е. В., Охрименко О. В. Формирование устойчивой мотивации к изучению химии как средства углубления знаний. - C. 13-17.
- Воровка М. І., Бунчук О. В. Фактори становлення теорії та практики розвитку ґендерної культури студентів. - C. 18-22.
- Дяков І. В. Теоретичні основи дослідження педагогічної спадщини та діяльності Софії Русової. - C. 23-26.
- Кравченко І. М. Проблеми дидактики вищої школи в науковому доробку А. Д. Бондаря. - C. 27-33.
- Лялюк Г. М. Особистісна парадигма виховання дітей-сиріт у контексті соціальних змін. - C. 34-38.
- Сем’янів А. Є. Роль підручника з іноземної мови у формуванні особистості учня. - C. 39-42.
- Терлецька Л. М. Pedagogical conditions of teaching foreign languages of students in secondary and high pedagogical educational establishments: past and present. - C. 43-46.
- Турчик І. Х. Становлення та розвиток дитячого спорту й фізичного виховання в післявоєнний період у США (1945–1980 рр.). - C. 47-51.
- Цюприк А. Я. Закономірності розвитку самостійної діяльності студентів наприкінці ХХ – на початку ХХІ ст.. - C. 52-55.
- Шахрай О. М., Поліщук О. В. Виміри духовності особистості за В. О. Сухомлинським. - C. 56-59.
- Шеретюк Р. М., Стоколос Н. Г. Педагогічна система Йосифа де Каласанса (1557–1648 роки) у контексті культурних практик нового часу. - C. 60-64.
- Авдєєва О. Ю. Проектна технологія навчання як засіб формування гностичних умінь майбутнього вчителя хімії. - C. 65-69.
- Балашов Д. І. Сутність та структура готовності майбутніх учителів фізичної культури до інноваційної професійної діяльності. - C. 70-73.
- Білостоцька О. В. Компоненти та критерії професійної компетентності майбутнього викладача музичного мистецтва. - C. 74-78.
- Брилін Б. А., Бриліна В. Л., Гаврилюк О. А. Естетична культура майбутнього вчителя музичного мистецтва та проблема її розвитку. - C. 79-82.
- Бугаєвська Ю. В. Педагогічна підтримка у разі формування корпоративної культури студентів під час професійної підготовки. - C. 83-86.
- Бурмакіна Н. С. Особливості підготовки до професійної англомовної комунікації майбутніх лікарів ветеринарної медицини у закладі вищої освіти. - C. 87-90.
- Бурчак С. О. Креативність майбутнього вчителя в загальній теорії творчості: теоретичний аспект. - C. 91-95.
- Варава І. М., Гаврилова О. В. Навчання аналітичного читання на основі творів А. Конан-Дойля "Собака Баскервілів" і "Загублений світ". - C. 96-99.
- Voіtovska O. M. The model of professional development of physical training teachers in the conditions of postgraduate pedagogical education. - C. 100-105.
- Волошин В. Д. До проблеми удосконалення методики викладання дисциплін блоку вогневої підготовки та підготовки з особистої безпеки майбутнім офіцерам-прикордонникам. - C. 106-109.
- Герман Н. В., Савчук Л. К. Педагогічний потенціал екологічного туризму Полісся Рівненщини. - C. 110-112.
- Гнидюк О. Я. Сутність науково-дослідницької компетентності ад’юнктів державної Прикордонної служби України. - C. 113-115.
- Горохівська Т. М. Педагогічна майстерність і професійно-педагогічна компетентність викладача вищої школи: проблема співвідношення понять. - C. 116-120.
- Гуменна Н. В. Міждисциплінарна інтеграція у професійній підготовці майбутніх фахівців медичної галузі. - C. 121-126.
- Гусак В. М. Тьюторство як засіб індивідуалізації освітнього процесу в післядипломній освіті. - C. 127-130.
- Даниленко О. Б. Результати дослідження ефективності системи неперервної професійної підготовки майбутніх судноводіїв. - C. 131-136.
- Денькович Н. А. Професійні проби як педагогічна модель активізації майбутніх фахівців художнього профілю в інклюзивному середовищі. - C. 137-140.
- Дияк В. В. Структурно-функціональна модель соціально-економічної підготовки курсантів і слухачів у процесі безперервної освіти в Національній академії державної прикордонної служби України. - C. 141-144.
- Дудник О. М. Структурні компоненти системи педагогічних задач контекстної спрямованості. - C. 145-149.
- Дяченко А. В. Моделювання системи українського національного дизайну у закладах мистецької освіти. - C. 150-157.
- Євдоченко О. С. Індивідуальний підхід до формування експериментальної компетентності майбутніх фахівців хімічної галузі. - C. 158-162.
- Zhumbei M. M. Formation of communication skills in the process of learning a foreign language by the future experts of hospitality industry. - C. 163-167.
- Заєць Н. Ю. Роль softskills у формуванні професійної мобільності майбутніх керівників закладів освіти. - C. 168-173.
- Закусилова Т. О. Інноваційні освітні технології у формуванні клінічного мислення майбутніх фахівців сфери охорони здоров’я: теоретичний аспект. - C. 174-177.
- Заліпська І. Я., Мельник Т. П. Вивчення теми "Сучасні медичні технології. Урок 1" із дисципліни "Українська мова як іноземна" для студентів медичних спеціальностей. - C. 178-181.
- Замелюк М. І., Оксенчук Т. В. Оптимізація освітнього процесу для студентів заочної форми організації навчання. - C. 182-186.
- Зданевич Л. В., Попович О. М. Розвиток творчого потенціалу майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у процесі професійної підготовки. - C. 187-190.
- Капінус О. С. Контекстний підхід до формування професійної суб’єктності майбутніх офіцерів Збройних сил України. - C. 191-194.
- Козловська І. М., Якимович Т. Д., Зінчук І. В. Педагогічні умови співпраці закладів вищої та професійно-технічної освіти: інтегративний підхід. - C. 195-198.
- Колеснікова І. В. Медіатворчість як засіб розвитку медіакультури педагогів у закладах післядипломної педагогічної освіти. - C. 199-202.
- Конаржевська В. І. Методи аналізу навчальної інформації як засіб формування інформаційно-гностичних умінь майбутніх офіцерів. - C. 203-206.
- Новий вид наукових послуг. - C. 207.
| 2019 | | Вип. 18(1)
|
|
|
|