Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2019/19(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інноваційна педагогіка : наук. журн..- Одеса Ìnnovacìjna pedagogìka- Титул.
- Зміст.
- Коростіянець Т. П. До постановки проблеми індивідуальних освітніх траєкторій студентів у вищій школі. - C. 9-12.
- Кошук О. Б. Основні фактори відбору та проєктування інноваційних технологій навчання. - C. 13-16.
- Курлянд З. Н., Осипова Т. Ю. Формування творчої педагогічної позиції майбутніх учителів у процесі професійної підготовки. - C. 17-21.
- Куцин Е. К. Сутнісна характеристика арттерапевтичної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 22-25.
- Лещенко А. М. Акмеологічна сутність дисципліни "Менеджмент морських ресурсів". - C. 26-30.
- Липчанко-Ковачик О. В., Варга Л. І., Фельцан І. М., Білак М. В. Особливості формування граматичних навичок у майбутніх учителів іноземної мови. - C. 31-33.
- Лукьянов Д. В. Активізація проєктної творчості через розвиток художньої уяви. - C. 34-36.
- Магрламова К. Г. Удосконалення вітчизняної системи підготовки майбутніх лікарів у контексті євроінтеграційних процесів. - C. 37-40.
- Маєвський М. І. Фактори, що впливають на формування ціннісних орієнтацій студентів до занять фізичною культурою. - C. 41-47.
- Ноздрова О. П. Підготовка майбутніх учителів до впровадження інклюзивної освіти в освітній простір Нової української школи. - C. 48-52.
- Онищук І. А. Критерії, показники та типи розвитку культури самовираження майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти в художній діяльності. - C. 53-57.
- Повстин О. В. Цінність управлінської освіти в умовах трансформації українського суспільства. - C. 58-61.
- Ракітянська Л. М. Формування емоційного інтелекту майбутнього вчителя музичного мистецтва: організаційно-методичні засади. - C. 62-66.
- Рибалко П. Ф. Трансформація освітнього простору в Україні в напрямі організації фізкультурно-оздоровчого середовища закладів загальної середньої освіти. - C. 67-70.
- Семененко І. Є. Практичне використання деяких прийомів розвитку творчого мислення у процесі мовної підготовки іноземних студентів. - C. 71-74.
- Середа Л. В. Виробнича практика як засіб досягнення мети формування самоосвітньої компетентності майбутніх фізичних терапевтів та ерготерапевтів. - C. 75-78.
- Слюсарук-Літвін С. С. Педагогічна практика як засіб професійної підготовки майбутніх педагогів-дошкільників в освітньому середовищі педагогічного коледжу. - C. 79-82.
- Смолякова І. Д., Махарадзе Г. Т. Історичні витоки та світове розповсюдження водного поло. - C. 83-86.
- Тетерюк-Кінч Ю. С. Специфіка процесу підготовки майбутніх викладачів фортепіано в Кошицькій консерваторії. - C. 87-90.
- Тимощук Н. М. Формування педагогічної майстерності майбутніх викладачів технічних дисциплін аграрних університетів. - C. 91-94.
- Тітова О. А. Особливості технологізації процесу розвитку творчого потенціалу майбутніх інженерів аграрного профілю. - C. 95-98.
- Тушко К. Ю. Методичні рекомендації представникам науково-педагогічного складу ввнз щодо формування здатності до професійної взаємодії в курсантів-прикордонників. - C. 99-101.
- Фодор К. Й. Дефінітивний аналіз соціокультурної компетентності в контексті підготовки майбутніх бакалаврів іноземної мови. - C. 102-106.
- Фрумкіна А. Л. Аналіз методів навчання іноземних мов молодших школярів в українській педагогічній теорії і практиці. - C. 107-112.
- Фурсикова Т. В. Вітчизняні стратегії розвитку професійної медіакультури майбутніх магістрів освіти. - C. 113-120.
- Харченко Ю. Т. Комунікативна компетентність концертмейстера закладу вищої освіти як умова успішної професійної діяльності. - C. 121-124.
- Чорна А. В. Аналіз сучасного стану сформованості управлінської компетентності майбутніх інженерів-програмістів у педагогічній теорії та практиці. - C. 125-129.
- Юник І. Д. Формування комунікативності перекладачів активізацією інтринсивної та екстринсивної мотивації. - C. 130-135.
- Якименко П. В. Педагогічні умови професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до профільного навчання старшокласників. - C. 136-139.
- Богдан Т. М., Смолянко Ю. М. Формування основ економічного виховання дітей старшого дошкільного віку. - C. 140-144.
- Гончарук О. М. Партнерство дорослого і дитини у процесі формування комунікативних умінь у старших дошкільнят. - C. 145-148.
- Демченко Ю. М., Нікітіна О. О. Формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку засобом LEGO-конструктора. - C. 149-153.
- Ярушак М. І., Клим М. І. Cаморозвиток дітей молодшого шкільного віку як педагогічна проблема. - C. 154-157.
- Генсерук Г. Р., Мартинюк С. В. Розвиток цифрової компетентності майбутніх учителів в умовах цифрового освітнього середовища закладу вищої освіти. - C. 158-161.
- Гнедко Н. М., Войтович І. С. Графічна компетентність як складник професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів цифрових технологій. - C. 162-167.
- Ібрагімова Л. А. Використання засобів хмарних технологій в процесі вивчення дисципліни "Теорія інформації та кодування". - C. 168-171.
- Моргунова Н. С. Скрайбінг як інноваційний спосіб візуалізації інформації у процесі мовної підготовки іноземних студентів. - C. 172-175.
- Середа Х. В. Електронний документообіг наукових установ галузі освіти в контексті "цифровізації". - C. 176-179.
- Новий вид наукових послуг. - C. 180.
| 2019 | | Вип. 19(2)
|
|
|
|