Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2019/9(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інноваційна педагогіка
: наук. журн..- Одеса
Ìnnovacìjna pedagogìka

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Горпініч Т. І. Дефініція понять "моніторинг" і "управління" в американській педагогічній традиції. - C. 7-11.
  4. Губіна О. Ю. Поняття відкритого навчання в сучасній педагогічній думці. - C. 12-15.
  5. Іванова К. А., Лантух А. П. Кафедра як креативний засіб реалізації завдань вищої школи. - C. 16-20.
  6. Кічула М. Я. Якiсть навчання молоді в контексті якості життя. - C. 21-25.
  7. Козьменко О. І. Найкращі практики використання шляхів допомоги студентам у досягненні успіху (на прикладі університетів Сполучених Штатів Америки). - C. 26-29.
  8. Кравчук О. В. Естетичне виховання як напрям педагогічного новаторства у ХХ – ХХІ століттях. - C. 30-34.
  9. Крупенина Н. А. Педагогічні дослідження толерантності. - C. 35-37.
  10. Ляшенко Е. В., Белая Т. А., Охрименко Е. В. Компетентностная направленность процесса обучения. - C. 38-42.
  11. Mykhailychenko I. V. Historical and philosophical bases of the humanistic paradigm formation of education of Ukraine. - C. 43-46.
  12. Назаренко О. О. Особливості підготовки менеджерів освіти в Індії: історичний аспект. - C. 47-50.
  13. Олізько О. В. Історико-педагогічні аспекти розвитку професійно-технічної освіти єлисаветградщини у другій половині XІX – на початку XX ст.. - C. 51-54.
  14. Черкашин С. В. Основні програмні концепції розвитку сучасної університетської освіти Німеччини у повоєнний час та їхня релевантність для сьогодення. - C. 55-60.
  15. Алексєєва М. І. Рольова та ділова гра як засіб інтенсифікації навчання іноземної мови в економічному ВНЗ. - C. 61-66.
  16. Власюк О. А. Сучасні тенденції професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови в умовах інформаційного суспільства. - C. 67-72.
  17. Вороненкова Т. О. Комунікація як головний компонент комунікативної компетентності в майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вивчення дициплін гуманітарного циклу. - C. 73-76.
  18. Гарбуза Т. В. Формування іншомовної комунікативної компетенції у студентів немовних спеціальностей. - C. 77-79.
  19. Євдокімова-Лисогор Л. А. Педагогічні умови підготовки майбутніх менеджерів до міжкультурного діалогу. - C. 80-83.
  20. Капінус О. С. Аналіз сутності та змісту наукових категорій "суб’єкт" та "суб’єктність". - C. 84-88.
  21. Кашина Г. С. Ефективність науково-природничої підготовки вчителів технологій у системі післядипломної освіти засобами інформаційно-комунікаційного забезпечення. - C. 89-93.
  22. Коваленко О. В. Використання віртуальних екскурсій як сучасних форм організації навчального процесу. - C. 94-97.
  23. Коренева І. М. Розвиток системного мислення студентів як складник підготовки майбутніх учителів біології до реалізації функцій освіти для сталого розвитку. - C. 98-103.
  24. Криштанович М. Ф. Роль і значення категорій "компетенція" і "компетентність" у процесі дослідження підготовки викладача закладу вищої освіти. - C. 104-107.
  25. Лазарєв О. В., Фернос Ю. І. Мотивація навчальної діяльності студентів як один із ресурсів підвищення ефективності викладання мов у немовному закладі вищої освіти. - C. 108-111.
  26. Лазарєв М. І., Лазарєва Т. А., Шапошник А. М. Цілі навчання хімічних реакцій на засадах формування концептуальної структури понять. - C. 112-116.
  27. Магда П. М. Упровадження у навчально-виховний процес коледжу мистецтв педагогічних умов формування комунікативності. - C. 117-120.
  28. Блудова Ю. О. Організація позитивної мотивації молодших школярів до формування художньо-естетичного смаку. - C. 121-124.
  29. Малик Л. Б. Завдання виховання культури праці студентів технічних коледжів. - C. 125-128.
  30. Морін О. Л. Трудове виховання учнів початкових класів у процесі вивчення навчальних предметів. - C. 129-133.
  31. Чжоу Мінь Естетичний смак як складова естетичного виховання майбутніх вітчизняних і китайських учителів музичного мистецтва. - C. 134-137.
  32. Гузиніна Т. В. Особливості впровадження новітніх технологій у викладанні іноземної мови професійного спілкування у військовому закладі вищої освіти. - C. 138-142.
  33. Іванькова Н. А. Система підготовки майбутніх лікарів до дистанційного електронного навчання при вивченні навчального предмета "Медична інформатика". - C. 143-147.
  34. Ярмульська І. В. Формування соціальної компетентності учнів на уроках української літератури засобами використання інтернет-ресурсів. - C. 148-151.
  35. Багрій М. А. Передумови розвитку культурно-освітнього життя в західноукраїнському регіоні ХVIII–30-х рр. ХХ ст.. - C. 152-156.
  36. Новий вид наукових послуг. - C. 157.
2019
Вип. 9(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського