Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2020/20(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інноваційна педагогіка
: наук. журн..- Одеса
Ìnnovacìjna pedagogìka

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Волошанська І. В., Хало З. П. Застосування комунікативних методів навчання для розвитку навиків читання на уроках іноземної мови. - C. 7-11.
  4. Гриценко О. Е. Розвиваючий вплив хореографічного мистецтва на особистість школяра. - C. 12-16.
  5. Денисенко І. І., Тарасюк А. М. Комунікативно-мовні бар’єри: причини виникнення та техніки їх корекції. - C. 17-21.
  6. Єгорова О. І., Заїка В. С. Колаборативне письмо як метод навчання іноземної мови та перекладу. - C. 22-25.
  7. Заїка О. В. Історії-казки, вірші на допомогу вивченню математики. - C. 26-29.
  8. Золотарьова І. М., Пономарьов О. С. Проблеми самостійної роботи студентів сучасної вищої школи. - C. 30-33.
  9. Ільчук Т. В. Сучасна методика навчання усному перекладу. - C. 34-40.
  10. Качмар О. В., Барило С. Б. Роль безперервного навчання у соціально-економічному розвитку України у ХXI ст.. - C. 41-45.
  11. Кисельова І. І. Індивідуальний підхід у навчанні іноземної мови студентів нелінгвістичних педагогічних спеціальностей у вищих навчальних закладах із використанням ситуативного методу навчання. - C. 46-50.
  12. Кісіль Л. М. Девіаційні явища в усному мовленні студентів-іноземців у процесі навчання української мови. - C. 51-55.
  13. Крекотень О. В., Байдак Л. І. Мультимодальний підхід до роботи з автентичними ресурсами на занятті з іноземної мови. - C. 56-61.
  14. Kornytska Yu. А. Developing reading skills in a flipped class. - C. 62-64.
  15. Коротун О. В., Вакалюк Т. А., Корнілова Т. Б. Критерії, показники та рівні сформованості професійно-практичної компетентності майбутніх учителів інформатики щодо використання хмаро орієнтованого середовища у навчанні баз даних. - C. 65-69.
  16. Кос М. В. Методичні рекомендації науково-педагогічному складу щодо застосування імітаційного моделювання у процесі професійної підготовки майбутніх офіцерів-сухопутників тактичного рівня у вищих військових навчальних закладах. - C. 70-72.
  17. Левицька А. І. Професійна підготовка майбутніх лікарів до міжкультурної взаємодії у професійній діяльності. - C. 73-76.
  18. Ликтей Л. М. Зміст розвитку методичної компетентності викладачів гуманітарних дисциплін у процесі викладання фахових методик. - C. 77-80.
  19. Меняйло В. І. Шляхи підвищення ефективності підготовки майбутнього доктора філософії щодо виконання наукової складової частини освітньо-наукової програми. - C. 81-87.
  20. Никифорчук-Падура І. А. Взаємодія педагогів із батьками в системі методичної роботи закладів позашкільної освіти: сучасний стан і перспективи. - C. 88-92.
  21. Олійник Н. А. Педагогічні умови підвищення якості професійної підготовки агроінженерів. - C. 93-96.
  22. Повідайчик О. С., Герич М. С., Повідайчик М. М. Залучення студентів до науково-дослідницької діяльності з перших курсів як педагогічна умова формування конкурентоздатних фахівців. - C. 97-100.
  23. Притула О. Л. Характерництво запорозьких козаків у контексті сучасних систем здоров’язбереження. - C. 101-105.
  24. Прокопчук М. М., Шихненко К. І., Гайович Г. В., Віннікова Л. Ф. Сучасні тенденції у вивченні англійської мови за професійним спрямуванням. - C. 106-110.
  25. Рейда О. А., Івлєва К. С., Гулієва Д. О. Інноваційні технології в методиці викладання іноземних мов студентам технічних спеціальностей. - C. 111-114.
  26. Рибак T. M., Мороз М. В., Кирдан Т. В. Використання веб-квестів у навчанні іноземної мови студентів немовних спеціальностей. - C. 115-118.
  27. Рябенко М. І. Органи управління закладом вищої освіти як суб’єкти профілактики порушень академічної доброчесності. - C. 119-122.
  28. Сафарян С. І. Розвиток мовленнєвої імпровізації вчителя у післядипломній освіті. - C. 123-127.
  29. Бредньова В. П., Прохорец І. М., Михайленко Е. В. Дослідження соціально-психологічної та графічної підготовки абітурієнтів до навчання в закладах вищої освіти. - C. 128-131.
  30. Алєко О. А., Кахіані Ю. В. Вплив медіасередовища на формування соціального досвіду в дітей дошкільного віку. - C. 132-137.
  31. Гончарук О. М. Формування комунікативних навичок у процесі психічного розвитку дитини в онтогенезі. - C. 138-141.
  32. Карук І. В. Гра-експериментування як засіб розвитку дослідницької активності дошкільників. - C. 142-145.
  33. Царик Т. М., Боремчук Л. І. Психолого-педагогічні умови ефективного розвитку хореографічних здібностей дітей дошкільного віку. - C. 146-150.
  34. Новий вид наукових послуг. - C. 151.
2020
Вип. 20(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського