Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2020/20(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інноваційна педагогіка : наук. журн..- Одеса Ìnnovacìjna pedagogìka- Титул.
- Зміст.
- Волошанська І. В., Хало З. П. Застосування комунікативних методів навчання для розвитку навиків читання на уроках іноземної мови. - C. 7-11.
- Гриценко О. Е. Розвиваючий вплив хореографічного мистецтва на особистість школяра. - C. 12-16.
- Денисенко І. І., Тарасюк А. М. Комунікативно-мовні бар’єри: причини виникнення та техніки їх корекції. - C. 17-21.
- Єгорова О. І., Заїка В. С. Колаборативне письмо як метод навчання іноземної мови та перекладу. - C. 22-25.
- Заїка О. В. Історії-казки, вірші на допомогу вивченню математики. - C. 26-29.
- Золотарьова І. М., Пономарьов О. С. Проблеми самостійної роботи студентів сучасної вищої школи. - C. 30-33.
- Ільчук Т. В. Сучасна методика навчання усному перекладу. - C. 34-40.
- Качмар О. В., Барило С. Б. Роль безперервного навчання у соціально-економічному розвитку України у ХXI ст.. - C. 41-45.
- Кисельова І. І. Індивідуальний підхід у навчанні іноземної мови студентів нелінгвістичних педагогічних спеціальностей у вищих навчальних закладах із використанням ситуативного методу навчання. - C. 46-50.
- Кісіль Л. М. Девіаційні явища в усному мовленні студентів-іноземців у процесі навчання української мови. - C. 51-55.
- Крекотень О. В., Байдак Л. І. Мультимодальний підхід до роботи з автентичними ресурсами на занятті з іноземної мови. - C. 56-61.
- Kornytska Yu. А. Developing reading skills in a flipped class. - C. 62-64.
- Коротун О. В., Вакалюк Т. А., Корнілова Т. Б. Критерії, показники та рівні сформованості професійно-практичної компетентності майбутніх учителів інформатики щодо використання хмаро орієнтованого середовища у навчанні баз даних. - C. 65-69.
- Кос М. В. Методичні рекомендації науково-педагогічному складу щодо застосування імітаційного моделювання у процесі професійної підготовки майбутніх офіцерів-сухопутників тактичного рівня у вищих військових навчальних закладах. - C. 70-72.
- Левицька А. І. Професійна підготовка майбутніх лікарів до міжкультурної взаємодії у професійній діяльності. - C. 73-76.
- Ликтей Л. М. Зміст розвитку методичної компетентності викладачів гуманітарних дисциплін у процесі викладання фахових методик. - C. 77-80.
- Меняйло В. І. Шляхи підвищення ефективності підготовки майбутнього доктора філософії щодо виконання наукової складової частини освітньо-наукової програми. - C. 81-87.
- Никифорчук-Падура І. А. Взаємодія педагогів із батьками в системі методичної роботи закладів позашкільної освіти: сучасний стан і перспективи. - C. 88-92.
- Олійник Н. А. Педагогічні умови підвищення якості професійної підготовки агроінженерів. - C. 93-96.
- Повідайчик О. С., Герич М. С., Повідайчик М. М. Залучення студентів до науково-дослідницької діяльності з перших курсів як педагогічна умова формування конкурентоздатних фахівців. - C. 97-100.
- Притула О. Л. Характерництво запорозьких козаків у контексті сучасних систем здоров’язбереження. - C. 101-105.
- Прокопчук М. М., Шихненко К. І., Гайович Г. В., Віннікова Л. Ф. Сучасні тенденції у вивченні англійської мови за професійним спрямуванням. - C. 106-110.
- Рейда О. А., Івлєва К. С., Гулієва Д. О. Інноваційні технології в методиці викладання іноземних мов студентам технічних спеціальностей. - C. 111-114.
- Рибак T. M., Мороз М. В., Кирдан Т. В. Використання веб-квестів у навчанні іноземної мови студентів немовних спеціальностей. - C. 115-118.
- Рябенко М. І. Органи управління закладом вищої освіти як суб’єкти профілактики порушень академічної доброчесності. - C. 119-122.
- Сафарян С. І. Розвиток мовленнєвої імпровізації вчителя у післядипломній освіті. - C. 123-127.
- Бредньова В. П., Прохорец І. М., Михайленко Е. В. Дослідження соціально-психологічної та графічної підготовки абітурієнтів до навчання в закладах вищої освіти. - C. 128-131.
- Алєко О. А., Кахіані Ю. В. Вплив медіасередовища на формування соціального досвіду в дітей дошкільного віку. - C. 132-137.
- Гончарук О. М. Формування комунікативних навичок у процесі психічного розвитку дитини в онтогенезі. - C. 138-141.
- Карук І. В. Гра-експериментування як засіб розвитку дослідницької активності дошкільників. - C. 142-145.
- Царик Т. М., Боремчук Л. І. Психолого-педагогічні умови ефективного розвитку хореографічних здібностей дітей дошкільного віку. - C. 146-150.
- Новий вид наукових послуг. - C. 151.
| 2020 | | Вип. 20(2)
|
|
|
|